zondag 2 mei 2021

Vaccinaties ~ Martha Krul



Vaccinaties

Dit is een tijd van grote verdeeldheid.
Een verdeeldheid op diverse fronten.
Duister en licht.
Wakker en niet- wakker.
Gevaccineerden en niet-gevaccineerden.
Straks nog met of zonder vaccinatie-paspoort.
Hoe gaan wij daarmee om?
Die vaccinaties geven een boel onrust.
Voor een deel over de diverse publicaties die
daarover naar buiten komen.
Graag wil ik daar het volgende over kwijt.
Wij zitten in een overgangstijd van duister naar
het licht.
Het grote dominospel.
Velen laten zich vaccineren, waarom laat ik in
het midden.
Daardoor zijn veel van onze geliefden gevaccineerd.
Dat brengt geen positieve gevoelens met zich mee.
Ik ga nu verder op mijn eigen gevoel.
Dit is wat ik erover wil en kan zeggen.
Wij hebben allemaal een zielenplan.
Daarin staat wanneer en hoe lang wij op aarde zullen zijn.
Dat is van invloed op de dingen die in ons leven gebeuren.
Wij leven niet voor niets in deze bijzondere tijd.
Dit jaar nog (ruim genomen) zullen wij overgaan
naar de nieuwe tijd.
Dan komt er weer leven in vrijheid.
Hebben wij geen vaccinatiepaspoorten nodig om te reizen.
Dan kunnen wij weer vrij leven zoals dat hoort bij onze
persoonlijke grondrechten, die nu met voeten getreden worden.
Dan zal ook onze medische wetenschap en alle andere
wetenschappen sterk gaan veranderen.
Alle patenten gaan vrijvallen en het contact met de buitenaardsen
komt openlijk in het (nieuwe media) nieuws.
De kennis van de buitenaardsen is geheel anders en dat zal een
hele stap vooruit worden.
Chemische medicatie gaat vervallen.
De tijd van Big Farma is dan uitgespeeld.
Mijn persoonlijke mening is dat de schadelijke gevolgen
van de vaccinaties (voor zover nog aanwezig) teniet gedaan
zullen worden door de vernieuwde wetenschap.
Wanneer er nu al technologie voorhanden is die de nadelige
gevolgen van een atoomaanval kunnen neutraliseren,
dan zal dit ook met de bijwerkingen van de vaccinaties
gaan gebeuren.
Niemand zal naar mijn idee eerder overlijden dan in zijn
zielenplan staat aangegeven.
Ik ben dus persoonlijk niet zo bang dat de mensen als
rotte appeltjes uit de boom zullen vallen.
Houd je eigen immuunsysteem hoog en sterk.
Houd je energie trilling hoog.
Dan ben je niet echt vatbaar voor dit virus.
Praat met je lichaam.
Je lichaam en je cellen verstaan je en voelen
wat jij bedoeld.
Ga niet in gevecht met je lichaam,
dan laat je meteen je lichaam los.
Dan stap je uit je lichaam en je laat het als
een jas naast je vallen.
Dat geeft je lichaam niet de instelling die het
zou moeten hebben om door deze tijd te komen.
Blijf je focus richten op het licht.
Op het goede.
Niet alles is wat het lijkt.
Weet dat veel nog via het oude media systeem naar
ons toe komt.
Maak je vooral geen zorgen waar die niet hoeven te zijn.
Er zijn zelfs al berichten dat veel vaccins al
onschadelijk zijn gemaakt.
Er is meer tussen hemel en aarde.
Dat weten jij en ik maar al te goed.
Je bent niet aan het duister overgeleverd.
Het licht is er en ziet alles.
Namasté
Ik zie het licht
Martha Krul