donderdag 27 mei 2021

Mijn meditatie van gisteren 26 mei ~ Martha Krul


Mijn meditatie van gisteren 26 mei

Dit keer werd ik meegenomen naar buiten de aarde.
Ik mocht zien hoeveel licht erbij gekomen is op de aarde.
Het lijkt of de aarde in een zacht bed van watten is gelegd.
Dit om de kwetsbaarheid van de aarde nog eens vorm te geven.

De buitenaardsen, de engelen en alle andere energieën die
vanuit het universum werken, zijn sterk gefocust op de aarde.
Niets ontgaat ze.
Alles is verbonden en dat is goed te zien.

Het glanzende raster om de aarde is versterkt en straalt veel
sterker dan het ooit gedaan heeft.
Het is een vredig gezicht.
Het is duidelijk te zien dat het overgrote deel van de aarde
nu met het licht is verbonden.

Ruimteschepen vliegen af en aan rond de aarde.
Vanuit de ruimteschepen straalt een prachtige energie
naar de aarde.
Het is een bijzondere energie trilling die ik niet ken
vanuit het aardse leven.
Dit doet mij aan levens van Atlantis en Lemurië denken.
De trilling is zo hoog dat je er kristallen glazen mee kan snijden.

In een aards lichaam is het moeilijk om deze hoge trilling te
verdragen.
Het laat mij zien tot hoever onze trilling zich nog kan transformeren.
Dat kan dus nog wel even doorgaan.

Dit keer ben ik duidelijk meegenomen om mij te laten zien
welke positieve krachten allemaal aan de transformatie van
Moeder Aarde werken.

Het is bijzonder om daar bij te mogen zijn.
Ook hier hoor ik weer de dankbaarheid voor de mens die
in dit proces op aarde leeft.
Ook hier wordt de dankbaarheid getoond.

Het is duidelijk dat dit proces van de transformatie van de
aarde, een proces is vanuit het totale universum.
Niets ontgaat hen.
Alles, ja alles wordt gezien en er wordt onmiddellijk op ingespeeld.

Het is een prachtige ervaring om dat vanuit die hoek te
mogen meemaken.

In licht en liefde ontvangen.

Martha Krul