donderdag 30 juli 2020

Mijn overtuiging / 28 juli 2020 / Door Sjra

Mijn overtuiging
28 juli 2020 / Door Sjra


Op de verpakking van mondkapjes zou vermeld moeten staan:

Het langdurig en regelmatig dragen van mondkapjes brengt uw gezondheid ernstige schade toe!

Deze overtuiging is niet wetenschappelijk onderbouwt. Ze komt vanuit mijn gezonde verstand en vanuit mijn gevoel.

Zijn de overtuigingen, waarop onze overheid beleid maakt, 
Informeert u zich eens aan welke eisen een deugdelijk wetenschappelijk onderzoek moet voldoen. Alle landen over de hele wereld hebben zich hieraan gecommitteerd.

Nog even dit:
U ademt toch ook niet vrijwillig de uitlaatgassen van uw auto uw auto binnen!
Wanneer het de bedoeling zou zijn dat onze ademhalingssysteem een intern circulatiesysteem zou zijn, dan had onze schepper dit zelf wel geregeld.

In die zin groet ik u met de meeste hoogachting en met respect voor iedereen.

Sjra Knippenberg
28 juli 2020