dinsdag 1 november 2016

Ik Ben een Schepper








Ik Ben een Schepper. Ik Ben hier om een veilig en overvloedig leven te creëren. Door middel van trilling en frequentie, kies ik ervoor om gezond, productief en wijs te Zijn. Ik Ben zeer dankbaar voor mijn vermogen om te herkennen dat gedachten trillingen voortbrengen en dat ik een trilling kan neerzetten die de veilige waarschijnlijke wereld waarin ik leef ondersteunt, door mijn energie te sturen naar wat ik wens te ervaren. Ik ga door het leven met heldere, bewuste intentie om mijn energie, als een ragfijne draad in een groot en prachtig weefwerk te weven, in alle Werelden die ik tegenkom. Ik besef volkomen dat er een veelheid aan waarschijnlijkheden en overtuigingen bestaat, zij aan zij met de mijne. En in die van mij, ben ik veilig. In die van mij, word ik geleid. In die van mij, houd ik van mijn lichaam en vertrouw ik het. In die van mij, weet ik dat mijn cellen voorkennis hebben en dat ik Medeschepper ben van het Multiversum.  Ik weet dat ik een Waardevol Wezen ben. Ik weet dat ik de Impulsen, de Tekenen,Signalen en Leiding zal krijgen die ik nodig heb om op de juiste tijd op de juiste plaats te Zijn, voor Mijn Hoogste Goed en dat van Allen om me heen.  Hiervoor ben ik zeer dankbaar!


Janneke