zondag 12 juni 2016

INSPIRATIE



Vanmorgen zat ik rustig van m´n koffie te genieten en vroeg me af welke kaart helpt me op dit ogenblik, ik voelde een enorme hitte door me heen gaan en voelde dat ik een whizzard kaart mocht trekken (whizzard kaarten van Jhadten Jewall en Wilka Zelders) zo prachtig!

Unity -----lava------
Geliefde, ik nodig je uit om mij te ontmoeten in de buik van de Schepping, waar alle vormen terugkeren naar de Bron en waaruit weer nieuwe levensvormen ontstijgen. Alles dat je ooit dacht te zijn, in verleden, heden en toekomst, zal worden gesmolten in de hitte van deze oven en in dat moment van totale overgave, zul je opnieuw opstijgen, verenigd met je Zielezelf en lichaam en ziel zullen zich wenden tot nieuwe horizonten om nieuw leven te exploreren.


Vanuit de vuren van transformatie en de zoete zoete aarde rijs jij op
 Oh zoete prachtige helende kracht van verenigde liefde.
Samenbrengend en verenigend wat afgescheiden en vervormd was.
 Oh eenheid boven eenheid, Tweelingvlam van de Duif.
Jij verzacht nu wat stevig, onbeweeglijk, ondoordringbaar was.
Heldere helende Vuren van Transformatie
Kom en brandt stralend zacht in dat wat moet buigen
Voor  jouw alles doordringende kracht en macht.
Laat me teder  zijn als jouw zacht flakkerende vlam.
Laat me vastberaden zijn als jouw krachtvolle naam.
Laat mij verheugd zijn over  verandering die komt van binnen uit.
Laat mij gezegend zijn met wijsheid nu nog versluierd
Vandaag  raakt  jouw alchemie mijn ziel aan.
En vloeit heet en zoet in deze aarde schaal
Begrijpelijk in je voortdurende stroom, want  ik weet
De tijd om afscheiding  achter ons te laten is nu!
Rondom jou voel ik een lichtende gloed.
Die ook rond mij zal zijn, als ik de Heilige Graal
Maar binnenin mij houd.
Waar ik deze boot van liefde roei in rijkelijk goud!


Toen vroeg ik welk kristal hoort hierbij en ik kreeg te horen: Aragoniet, dus hier in het kort de beschrijving van Aragoniet uit het boekje van Judy Hall



Aragoniet is een betrouwbare aardegenezer en aardende steen. Op de Aardegodin afgestemd moedigt het conservering en recycling aan.
Met zijn vermogen fysieke energieën te centreren en te aarden is aragoniet nuttig in tijden van stress. Het stabiliseert de basis en aardechakra’s  en verstevigt de band met de aarde.  Geestelijk stimuleert deze steen de concentratie op actuele kwesties en maakt de geest flexibel en verdraagzaam. Aragoniet  geeft inzicht in de oorzaken van problemen en helpt emotioneel tegen woede en spanningen. Het biedt kracht en ondersteuning.  Fysiek is Aragoniet een steen die u een goed en comfortabel gevoel in uw lichaam geeft. Het bestrijdt  ongemakken vooral zenuwtrekken en krampen die het gevolg zijn van innerlijke onrust. Het verlicht ook pijn.

En uiteindelijk las ik verder in mijn boek (Familie van Licht/Barbara Marciniak) ook hier wil ik graag een stukje uit delen :

Open jezelf  voor het idee dat jullie leven in een tijd van grootste  verandering, en als je deze energieën  binnenlaat, laten ze je kracht geven als de herinneringen van je voorouders door je cellen gaan stromen, door de tijd heen roepend om geheeld te worden. In dit vluchtige moment van het bestaan is de kracht die er door de mensheid stroomt opmerkelijk, groots, onberispelijk rijk, verbazend, magnifiek, grootmoedig en werkelijk heilzaam. En naarmate je steeds meer jezelf wordt, zullen velen dezelfde trilling willen hebben. Je moet voorzichtig zijn, denk niet dat het jouw taak is iedereen te redden. Er bestaan mensen met een lage energie, vampiers, die jou energie zouden stelen, jou leegzuigend alsof ze stofzuigers zijn, en jou verlept en verwelkt achterlatend. Wees hiervoor op je hoede. Het is je taak je frequentie steeds verder uit te breiden, om de energie overal om je heen in beweging te houden, om een generator van vrije energie te worden, terwijl je diezelfde energie gebruikt als bouwstenen om er wat je maar wilt mee te bouwen, en om anderen te inspireren hetzelfde te doen. Je kunt anderen het beste helen- of dat nu door de tijdlijnen heen je voorouders en je Goden zijn, of hier en nu je familie, vrienden en buren – door je medeleven te voelen voor de lessen die zij momenteel allemaal leren. Als je echt voelt voor een ander zou je zeggen: O, dat het ik ook meegemaakt. Ik wens je sterkte in deze les, daarmee hou je de frequentie voor hen open. Dit suggereert niet dat je ze volpompt met energie, al zul in bepaalde situaties wel degelijk energie willen genereren om de trilling voor velen omhoog te tillen. Vergis je niet, jullie zijn geen verlossers. Nee, jullie zijn hier om te trillen en om de grond van het menselijk bestaan te veranderen;jullie  moeten echter anderen inspireren en ze onderwijzen hoe ze zelf hun trilling kunnen beheersen, het niet vóór hen doen.

Hopelijk geeft dit anderen net zoveel inspiratie, als het mij gafJ

Liefdevolle groet Janneke