maandag 13 september 2021

EVEN TERUG NAAR JE EIGEN PLANEET VOOR HEALING? ~ Elias





EVEN TERUG NAAR JE EIGEN PLANEET VOOR HEALING?

Astraal reizen naar je verleden, naar de planeet waarvan je gekomen bent of misschien andere sterrenstelsels bezoeken?

Begin jaren tachtig heb ik even met hypnose gewerkt voor regressie, maar dat lag me niet echt. Dan kwam ik een methode op het spoor die werkte met massage en stimulatie van het derde oog. Dat ging me veel beter af, heb er mee geëxperimenteerd, ook door het te combineren met kristallen en vond het geweldig interessant. Het lukte me niet alleen om mensen hun trauma’s uit andere incarnaties te laten herbeleven maar kon ze ook begeleiden om met hun lichtlichaam hun eigen of een verre planeet te bezoeken, waar we soms met de meest ongewone bewustzijnsvormen werden geconfronteerd.

Ik herinner me een planeet waar de bewoners een lichaam van kristal hadden, kristallen waren. En dat met een veel heel hoger bewustzijn dan waar wij, aardemensen in die tijd over konden beschikken. Ik weet niet meer wat ze ons vertelden, maar het waren een serie raadgevingen waar we toen heel blij mee waren.

green and yellow glass decor

Een cliënte zag zich in een klein voertuig, dat ze met haar geest bestuurde en dat van de aarde vertrok met andere gelijksoortige vliegende dingen, zo vertelde ze, in een missie naar andere planeten op zoek naar bepaalde grondstoffen, die op aarde waren uitgeput. Was het een toekomstige of parallelle incarnatie, een andere tijdlijn?

Een keer bracht ik iemand terug naar de fase tussen twee incarnaties en wel op het moment dat ze zich klaarmaakte voor een nieuw leven op aarde. Ze werd uitgeleide gedaan door een grote groep familieleden en vrienden en vertelde me wat ze onderweg naar de aarde meemaakte. Ze ging door verschillende schemerende lagen heen die steeds dichter werden tot ze met haar bewustzijn terecht kwam in een bevruchte eicel.

Enkele dagen geleden had ik een cliënte die al lang onder migraine leed. Ik had met haar al drie regressies gedaan naar verschillende levens waar ze door hoofdwonden was overleden.

Bij elke regressie bracht ik haar eerst terug naar haar eigen planeet op de Plejaden. Ze ontmoette daar de eerste keer mensen die ze er later weer terug vond.

Daar de drie regressies voor mij vreemd genoeg, geen soelaas hadden gebracht, want meestal is een enkele genoeg, dacht ik er aan om te zien of ze op haar eigen planeet geen uitleg over de nog bestaande blokkade of zelfs een healing kon krijgen.

Zo gezegd, zo gedaan. Terug op de Plejaden kwam ze terecht bij een groepje mensen:

Ik zie een groepje dat bij elkaar staat op een veld.

E: En zijn er mensen die je kent?

Dat durf ik zo niet te zeggen, maar ik heb ze wel eerder gezien.

E: Herkennen die mensen jou ook?

Ze herkennen me, begroeten me en geven me een knuffel.

E: Zeg hen dat je deze keer gekomen bent omdat je een probleem hebt en daarvoor een oplossing zoekt. Vertel hun van je hoofdpijn en misselijkheid, dat je moet overgeven in verband met je cyclus en hormoonsysteem, dat we enkele regressies hebben gedaan, maar die hebben het probleem niet kunnen oplossen. Vraag eens of ze iemand kennen, een healer of iemand die kan helpen om de oorzaak te vinden.

Ze zeggen dat ik me soms te druk kan maken om dingen en dat het goed is om te doen, waar ik heel ontspannen van wordt, zoals yoga en bezig zijn in de tuin.

E: Vertel hun ook over die regressies naar je andere levens, zoals die incarnatie waar je aan een kameel gebonden over de grond werd getrokken tot je aan je verwondingen stierf en over het leven waar je als kind door een trap van een paard tegen je hoofd geestelijk en lichamelijk gehandicapt moest verder leven … We hadden gehoopt dat die regressies het probleem zouden hebben opgelost, maar dat was niet het geval, dus vermoeden we dat er ergens nog een grote blokkade is. Kijk of ze je naar iemand kunnen toebrengen, een genezer een helderziende, iemand die daarin thuis is en je zou kunnen verder helpen …

Ze zeggen dat er iemand op mijn pad zal komen, als ik daar klaar voor ben, ze hebben het over acupunctuur en dat dit zou kunnen helpen. Het belangrijkste is wel om dingen te doen waar ik blij van wordt. Ook dat ik door moet gaan met het moederkruid.

E: Hebben ze nog raad voor je verder pad?

Ze zeggen dat het van zelf duidelijk wordt bij degene waar ik moet zijn voor de acupunctuur.

E: Is er iemand die je nu een healing kan geven?

Jawel, een man.

E: Vraag of ze je daar naartoe kunnen brengen …

Ja, die staat bij de groep.

E: Kijk eens of hij je een healing wil geven voor je migraine …

Zijn antwoord is ja, ga maar liggen. Ik ga op het gras liggen.

Hij vraagt om mijn ogen te sluiten en hij staat boven me en beweegt met zijn handen. Hij is bezig met blokkades uit mijn chakra’s te halen. Hij heeft het over mijn keelchakra, mijn kruinchakra. Hij zegt ook dat op het moment dat ik mij vrij voel om aan iedereen alles te zeggen vanuit mijn hart, dat ik dan geen hoofdpijn meer heb. En verder dat ik meditaties moet doen waarbij mijn hart centraal staat en dat ik moet doorgaan met de Stargate meditaties en dat ik dat echt elke dag moet doen. Hij zegt dat me dat heel goed gaat helpen. Die healer heeft overigens lang haar …

E: Wat is zijn naam ?.

Sitmartana. Hij zegt dat hij ook een van mijn begeleiders is op aarde en dat hij soms in mijn meditaties verschijnt in een donker geel kleed. En dat klopt ook, dat heb ik wel eens gezien, ja.

E: Vraag eens of hij vindt dat ik je ook af en toe nog met een aura- en chakra healing kan helpen …

Hij zegt, dat zal zeker helpen en ook dat ik mijn voeding moet veranderen, echt moet veranderen. Hij zegt: geen koffie, geen suiker en kaasproducten, geen eieren, dat is heel slecht, zegt hij.

E: En wat adviseert hij om wel te eten?

Groenten, noten, rozijnen. Hij zegt dat wij het wel weten.

E: Salades …

Ja, hij zegt dat dit een heel stuk gaat helpen. Hij zegt ook dat ik moet stoppen met brood eten.

E: Wat in plaats van brood?

Hij zegt, havermout, müsli, salades, smoothies en ook geen voorgebakken diepvries patat voor in de oven. Wel zelf maken, dat is geen probleem, dat is helemaal goed. Matig met zout. Hij raadt me aan om een paar dagen een kuur met heilaarde te doen.

E: kan het ook met groene klei in plaats van in poedervorm?

Ja, dat gaat ook. Dat gaat heel goed, zegt hij.

Tot zover de raad van de groep en de heling van de healer, haar gids.

E: Mijn cliënte zei na afloop dat alles zo helder was alsof het in haar dagelijks leven had plaatsgevonden.

Nu we op dit niveau met de mensen ginder van gedachten konden wisselen, wilde ik graag van de gelegenheid gebruik maken om nog enkele andere vragen te stellen. Bijvoorbeeld over hoe zij kijken naar de Corona- en vaccinatiewaanzin op aarde en over een nieuw financieel systeem op onze planeet. Dat was geen probleem, ze gingen er graag op in. Hun antwoorden waren ook heel interessant, Die breng ik graag weer in een volgend artikel.