woensdag 29 september 2021

Korte energie update Woensdag 29 september 2021 ~ Marjolein Ingrid Soulpursang


Korte energie update
Woensdag 29 september 2021

TSUNAMI ALERT***ZONNEWINDEN KP 0- 1 GEEFT STERKE KOSMISCHE STRALING EN DIEPE AARDING EN KAN EEN FYSIEK EN EMOTIONEEL LOODZWAAR GEVOEL GEVEN***SR PIEKEN TOT 30 HZ REINIGEN DE PLEXUS SOLRIS ZEER DIEP EN OP VELE WEEFSELLAGEN***

De afgelopen week hadden we heel veel zonnevlammen maar de voorspelde zonnestormen bleven uit aangezien geen van allen de aarde wisten te raken. Vandaag barstte een nieuwe zonnevlam. Afwachten dus wanneer en of hij tot een zonnestorm gaat leiden.

DE VOLGENDE CME KAN DAADWERKELIJK RAKEN : Rottende zonnevlek AR2871 barstte uit op 28 september (0634 UT) en produceerde een langzame C2-klasse zonnevlam.

De onrust op de zon beïnvloeden onze emoties, psyche en lichaam.

Symptomen;
Verstoorde slaap
Omhoogkomen van sterke oude emoties
Spierpijnen, stram en stijf, pijnlijke gewrichten
Extra snel geprikkeld zenuwstelsel en kort lontje
Verhoogde vermoeidheid, pijnlijke lymfeklieren, misselijk, wankel, wazig zien.
Hartritme uit balans oiv de sterke geladen energie, gespannenheid
benauwend gevoel, grote onrust
Pijnlijke herinneringen uit celgeheugen worden als een magneet omhoog getrokken

Hsp-ers en dieren voelen dit sterk aan.

Even een losse pols en korte update, ik ben goed gecenterd middenin de onrust om me heen🥰🤣 Wel slaapstoornissen, snel misselijk en darmkrampen, vermoeid maar ik trek het goed momenteel. De onrust van zonnevlammen merk ik heel sterk in mijn lichaam; op hoge snelheden razen metalen deeltjes door mij heen. Ik kan ze bijna zien; een regen van metalen losse deeltjes die door een holle buis razen.

Marjolein Ingrid Soulpursang