zondag 11 juli 2021

STA OP! / Door Jos boeckx ~ 11 juli 2021

STA OP!

Door Jos boeckx – 8 Juli 2021

Ik wou dat jullie allemaal konden zien hoe glorieus de toekomst zal zijn,
we twijfelen aan onze mogelijkheden en voelen ons o zo klein.

Met meer vertrouwen en geloof zouden jullie harten gaan zingen,
zie menigten mensen in vreugdevolle vieringen dansen en springen.

Stel je de planeet voor met ongerepte wateren en bossen,
waar we rustig kunnen genieten wandelen of crossen.

Onthoud dat jullie lichaam een intelligent wezen is!
Dat we kunnen ondersteunen en leiden uit deze crisis.

Mensen sta nu op, met een stem, een visioen, een hoop,
ga voor de vele misleidingen en leugens niet op de loop.

Sluit uw ogen voor de waanzinnige intimidatie van de media,
zoals ik al verschillende keren schreef, het is prullaria.

Want we wensen een wereld zonder superrijke corruptie gekken,
in deze brieven zit een optie om mensen wakker te maken, te wekken!

Ik kan zo nog heel veel brieven schrijven en versturen,
maar ook bij mij blijft soms de twijfel om het hoekje te gluren.

Maar geloof en vertrouwen zijn een geweldige kracht,
al hadden jullie dat wel van mij verwacht!

Liefs, Jos