De ernstige bijwerkingen van de genetisch gemanipuleerde preparaten overtreffen vele malen wat eerder met vaccinaties is gezien. Berichten hierover worden onderdrukt, zelfhulpgroepen zijn van Facebook verwijderd. Er duiken echter steeds meer onafhankelijke websites en verenigingen op die zich bekommeren om de slachtoffers van vaccinaties. Op c19vaxreactions.com vindt u verslagen van verwondingen door vaccins en oproepen om slachtoffers van vaccins te helpen. Er zijn ook berichten over activiteiten van Amerikaanse senatoren, schrijft tkp.at.

Hier zijn uittreksels uit twee praktijkgevallen:

Deelname aan vaccinatiestudie voor 12- tot 15-jarigen – moeder schrijft:

Mijn dochter ging van een typisch gezond 12-jarig meisje dat het graag goed op school deed en graag met vrienden omging, naar een meisje dat zo ziek was dat ze 4 maanden school moest missen. Ze lag in totaal bijna 2 maanden in het ziekenhuis, waar ze haar 13e verjaardag moest vieren.

Na de 2e Pfizer dosis.

In de daaropvolgende 2,5 maanden bleef ze hevige buikpijn houden, samen met spier- en zenuwpijn, en ze ontwikkelde nieuwe symptomen, waaronder: vermoeidheid, misselijkheid, braken, opgeblazen gevoel, oprispingen van voedsel en uiteindelijk onvermogen om voedsel of vloeistoffen door te slikken, jeukende uitslag op haar armen, vervellende huid op haar voeten, onverklaarbare pijnlijke cysten op haar vagina en vervolgens op haar hoofd, oorsuizingen, gezichtsproblemen, hoofdpijn, duizeligheid, onregelmatige bloeddruk en hartslag, geheugenverlies, hersenmist, verbale en motorische tics, flauwvallen (meer dan 10 keer per dag), verlies van gevoel vanaf de taille naar beneden, vervolgens verlamming van haar benen, niet kunnen lopen, spierzwakte, abnormale gang, gastroparese, urineretentie, angst en medische posttraumatische stressstoornis.

Nog een geval van een dokter uit Ohio:

Ik ben een arts die op 23-12-2020 het Covid-vaccin van Pfizer heeft gekregen. Vroeger was ik gezond. Dertig minuten na ontvangst van het vaccin kreeg ik een branderig en tintelend gevoel op mijn gezicht en voelde ik me zwak. Mijn bloeddruk steeg enorm. Na onderzocht te zijn door de ambulancebroeders ben ik Benadryl en Prednison gaan slikken omdat ik dacht dat ik een allergische reactie had. In de loop van de volgende 24 uur kreeg ik een intens branden, tintelen en gevoelloosheid in mijn gezicht, tong en ledematen, en een strakke, bandachtige beklemming rond mijn borst. Ik had hoofdpijn, pijn op de borst, duizeligheid, stuiptrekkingen, trillingen en een gevoel van vibratie door mijn hele lichaam. Ik voelde me wat gedesoriënteerd en had moeite de juiste woorden te vinden. Ik was erg uitgeput en kon de volgende week niet uit bed komen of iets eten. Ik zocht medische hulp bij vele dokters die nog nooit van deze reactie hadden gehoord.

En hier is de video-oproep van vaccinatie slachtoffers die aan langdurige schade lijden:

(het lukt niet om deze op het blog te krijgen, helaas)

Rapporten over schade door vaccinatie zijn onvolledig

Zonder uitzondering zouden alle bijwerkingen van een Covid-19 vaccinatie verplicht aan het EMA (Europees Geneesmiddelenbureau) moeten worden gemeld. Er is ook een meldingsplicht voor artsen – deze omvat niet alleen de melding van bekende of onbekende bijwerkingen, maar ook van het gebrek aan werkzaamheid. Naast de meldingsplichtigen hebben ook patiënten en familieleden de mogelijkheid om vermoedelijke bijwerkingen van geneesmiddelen te melden bij het BASG: https://nebenwirkung.basg.gv.at/.

Volgens Dr. Silvia Behrendt is de rapportage van complicaties bij vaccinaties momenteel onvolledig, hoewel dit absoluut noodzakelijk zou zijn voor de veiligheid van geneesmiddelen. De reden voor het niet melden is vaak het gebrek aan informatie. “In de afgelopen weken hebben wij helaas – meestal veel te laat – herhaaldelijk berichten ontvangen van nabestaanden van overleden verpleeghuisbewoners en verplegend personeel van verpleeghuizen, die melding maken van sterfgevallen en ernstige bijwerkingen in tehuizen in nauw temporeel verband met een Covid-19 vaccinatie”. Daarom heeft de ACU-Oostenrijk nu een eigen rapportageportaal opgezet: https://www.acu-austria.at/meldung-von-impf-nebenwirkungen/.

Links: Aantal trombose na vaccinatie in de VS sinds 2010 / Rechts: Aantal longembolie na vaccinatie in de VS sinds 2010

Copyright © 2021 door Frontnieuws. Toestemming tot gehele of gedeeltelijke herdruk wordt graag verleend, mits volledige creditering en een directe link worden gegeven.