zaterdag 26 juni 2021

Waarom ik deze envelop ongeopend retour overheid zond ~ 26 juni 2021 ~ Peter van Hees

Waarom ik deze envelop ongeopend retour overheid zond

DOOR PETER VAN HEES · 25 JUNI 2021

Mijn vrouw en ik ontvingen onlangs een vaalblauwe envelop van de rijksoverheid. Toen ik in de brievenbus keek, dacht ik aanvankelijk:
“Oh, iets van de belastingen”.

Bij het in de hand nemen van de envelop las ik zonder leesbril in koeienletters: ‘UITNODIGING VOOR UW CORONAVACCINATIE’ en ik schrok omdat ik me niet bewust was van hun streven om mij en mijn vrouw ‘uit te nodigen’ voor een coronavaccinatie.

Boven, in ons appartement gekomen, wierp ik de twee enveloppen op de bureautafel waar ze twee dagen bleven liggen. Mijn vrouw wil helemaal en absoluut niets weten van corona en alles eromheen. Zij haalde haar schouders op en zei schamper: “Ze moeten blijkbaar hun werk doen.”

Op de derde dag heb ik het retouradres er groot opgeschreven met voorafgaand de woorden ‘Retour doodskader”.

Mijn overwegingen

Los van het feit dat de overheid mij op de korrel heeft voor een vaccinatie, heb ik enkele voorafgaande overwegingen. Elke dag loopt wereldwijd het officiële cijfer van het aantal doden door injectie van coronavaccins op en op dit moment zijn dat zo’n 150.000 mensen.

Ik wil niet sterven als het statistische nummer 150.001 aan een injectie met het coronavaccin in het kader van een overheidscampagne.

Als individu en burger ben ik gezond en heb een goed immuunsysteem. Ik leef als 79 jaar bewust en heb kinderziekten en een hersenvliesontsteking als eenjarige overleefd, alsmede alle griepgolven en dat alles zonder medicijnen, uitgezonderd een pokken- en tetanusprik.

Wij leven op biologisch-dynamische wijze, maar onze belangrijkste bron is de ervaring een deel van een goddelijke wereld te zijn en dat willen we blijven. Het coronavaccin zet dat op losse schroeven.

Keuze voor de goddelijke schepping

Net zoals mijn vingerafdruk en mijn biografie heb ik mijn eiwit en mijn DNA. Zo mag ik leven en aan het leven bijdragen. Mijn eiwit en mijn DNA of vingerafdruk veranderen middels een mRNA-vaccin betekent me uit de goddelijke schepping werpen om lid te zijn van een andere schepping.

De mogelijkheid mijn zelfheid te veranderen heb ik doordat de schepping zo voortschrijdt dat de mens zich van een vrije wil kan bedienen. Dit betekent voor mij dat ik mijn motieven onderzoek op grond waarvan ik een keuze maak. Ik ben tot nu toe geen motief tegengekomen om mijn DNA, eiwit of de lijn van mijn biografie te veranderen door een injectie met coronavaccin.

Plat uitgedrukt: rijksoverheid, uw coronavaccin mag u in uw eigen buik prikken, vandaar dat deze vaalblauwe envelop ongeopend retour afzender ging.

https://www.transitieweb.nl/