vrijdag 25 juni 2021

Mijn meditatie van 24-6 ~ Martha Krul



Mijn meditatie van 24-6
Het gebeurt niet vaak, maar deze 24-6 was ook voor
mij een heftige dag in de energie.
Dus pak ik de adelaar en vlieg.
Vlieg zo hoog ik kan.
Ik ben ook maar een mens en was dit keer mijn hoge
trilling wat vergeten.
Dus bewust vlieg ik met mijn vriend de adelaar naar
boven.
Ik voel het meteen.
Wat een bevrijding.
Er vallen letterlijk stukken van mij af.
Het is lang geleden dat ik dit zo heftig heb gevoeld.
De adelaar begint te lachen en zegt:
“Ja ik zat aldoor naar je te kijken en vroeg mij
af wanneer je aan mij zou denken?”
Wij zijn in de afgelopen jaren dikke maatjes geworden
en ja, ik was hem vergeten.
Ik vertel hem dat hij weer volledig in beeld is en dat
hij in ere hersteld wordt.
Wij lachen en hebben plezier.
Hij vliegt in allerlei bochten met mij en ik moet mij
goed vasthouden.
Een achtbaan op de rug van een adelaar is even iets
nieuws voor mij.
Maar het werkt wel, mijn energietrilling is veranderd.
Ik voel mij weer terug in mijn hoge trilling.
Het kind in mij heeft weer plezier en kan met
vernieuwde energie verder.
De adelaar brengt mij naar beneden.
Hij zet mij voorzichtig af en vraagt of ik het nu
weer zelf kan.
Jazeker zeg ik tegen hem en ik zal je dit keer niet
zo gemakkelijk vergeten.
Ik heb
genoten
van je.
Dank voor je liefde en aandacht.
Ik zit aan het water.
Ik voel mij vrij en laat mijn voeten in het water
bungelen.
Weer een heerlijk moment om alles uit mijzelf te
laten wegvloeien.
Er komen dieren om mij heen te staan.
Zij komen nieuwsgierig naar mij kijken.
Ik voel hun liefde.
Wat een bijzondere en totaal andere meditatie
is dit.
Maar wat voelt het fijn.
De dieren vlijen zich naast mij en sommigen
tegen mij aan.
Hun liefdevolle energie stroomt door mij heen.
Ik voel het licht door mij heen stromen.
Het universum lacht en kijkt naar mij.
Ja het is allemaal heel simpel.
Je kan met eenvoudige middelen, zo weer terug
zijn in een fijne energie.
Het hoeft allemaal niet zo ingewikkeld te zijn.
Eenvoud is vaak veel mooier.
Alles gaat terug naar de basis.
Dat zie je nu ook weer gebeuren.
Zo simpel en zo effectief.
Ik voel mij herboren.
Ik kan zelf weer vliegen.
Wat is dit een bijzondere meditatie.
En wat is er veel gebeurd.
In dankbaarheid keer ik terug naar mijn eigen
werkelijkheid.
Maar in een totaal andere energie dan toen ik
aan deze meditatie begon.
Ik ben er weer.
Ik weet het weer.
Het is zo simpel.
Ik zal het niet gemakkelijk vergeten.
Martha Krul