vrijdag 25 juni 2021

Boodschap van Mijn Lieve Overledene Pa! ~ 25 juni 2021 ~ Losha

Boodschap van Mijn Lieve Overledene Pa!

gechanneld door Losha – 19 juni 2021

Hallo aan allen die de website van mijn lieve dochter lezen!  Ik ben zo ontzettend blij dat ik vandaag via mijn dochter kan spreken.  Ik mis haar enorm, maar ik ben ook heel blij met waar ik nu ben, en met hoeveel ik heb geleerd over vele onderwerpen sinds ik in 2016 ben overgestoken.  Losha’s moeder is ook overgestoken, net voordat ik dat deed, in dezelfde maand februari.

Ik heb mijn dochter lichtelijk geplaagd om mijn boodschap te ontvangen, omdat ik vanuit een nieuw en ander perspectief heb gezien wat er op dit moment in de wereld gebeurt, en ik heb ook de wonderbaarlijke toekomst gezien die voor jullie allemaal in het verschiet ligt!..en ik wil graag mijn gedachten overbrengen aan wie het ook maar wil lezen.

Een beetje achtergrond over mezelf, als je me even een minuutje kunt geven, alsjeblieft…dank je.  Ik was wat je zou kunnen beschouwen als een scepticus, of op mijn meest “religieuze” moment, een gelovige in “een God”, maar niet iets wat in de buurt komt van wat sommige mensen hun “persoonlijke God” noemen.  Veel daarvan had te maken met de levenstrauma’s die ik meemaakte toen ik een tiener was… mijn enige twee broers verliezen op de leeftijd van 21 en 18 (ik was de middelste)… beide sterfgevallen vonden plaats binnen enkele maanden na elkaar.  Na het meemaken van deze zeer tragische gebeurtenissen in mijn leven, heb ik me zo’n beetje afgewend van welke God dan ook…want waarom zou hij toestaan dat dit met mijn geliefde broers zou gebeuren?  Dus de gedachte dat welke “liefhebbende God” dan ook dit zou laten gebeuren, was voor mij onbegrijpelijk.

Ik was ook een zeer “links denkend” persoon tijdens mijn laatste leven.  Ik ging naar de technische school en geloofde niet echt in wat ik het “bovennatuurlijke” noemde.  Nu mijn “geest” in de hogere dimensies verblijft, heeft mijn denken een complete draai van 180 graden gemaakt!  Ik geloof, ik geloof! (glimlach)

Een tijdje geleden vroeg mijn dochter een betrouwbare helderziende om contact te zoeken met haar moeder en mijzelf, en ik maakte van de gelegenheid gebruik om haar te “tonen” dat ik een Bijbel vasthield, wat ik nooit gedaan zou hebben tijdens mijn fysieke leven op Aarde, en ik wees naar twee woorden in de Bijbel… “Eeuwig Leven!”  Toen mijn dochter die boodschap van mij hoorde, begon ze te huilen omdat ze zich realiseerde dat ik echt “hier” was en ik was nu een “bekeerde gelovige!” (glimlach)

Nu sta ik hier voor u allen, en vertel iedereen die wil luisteren, dat onze zielen oneindig zijn!  Ze zijn nooit eindigend! Ik was zo verbaasd en vervuld van vreugde om dit prachtige “feit” te ontdekken!

Wat betreft wat ik momenteel in jullie wereld zie gebeuren, zal ik zeggen dat ik aanvankelijk heel weinig wist over hoe verdorven het was geworden toen ik daar was, maar nu heb ik het grotere plaatje beter kunnen begrijpen, en ik heb ontzag voor al jullie prachtige “engelen” die er voortdurend naar streven om jullie individuele talenten en vaardigheden in te brengen om te proberen de verzameling van galactische wezens en mensen (Alliantie) te helpen om de cabal te elimineren en jullie nieuwe en wonderbaarlijke, toekomst binnen te halen!

Ik weet dat jullie leven door al deze duisternis en vuiligheid zo’n grote uitdaging voor jullie is geweest… Ik kan zien hoe hard jullie allemaal proberen om de duisternis uit te roeien en om zoveel mogelijk zielen te helpen en te verzorgen als jullie kunnen.  Ik bewonder jullie allemaal zo erg… en van diegenen onder ons die afkomstig zijn uit al jullie verschillende “geestenfamilies” hierboven, danken wij jullie allemaal, en wij houden van jullie allemaal!

Wij kunnen de Steden van Licht zien die in de loop van vele jaren in de 5e dimensie zijn ontstaan… en ik kan jullie zeggen, ze zijn schitterend!  Zulke wonderen wachten op jullie… wonderen die jullie fysieke lichaam, jullie emotionele lichaam, en zelfs jullie intellectuele lichaam volledig zullen helen.  Er zal geen ziekte meer zijn!

Naast de Steden van Licht die in de eerste plaats voor genezingsdoeleinden zullen zijn, kunnen we ook de vele geavanceerde technologieën zien die op jullie allen wachten om te “ontdekken” (ze zijn al ontdekt, in werkelijkheid)…stel je voor dat je in een prachtig maar eenvoudig huis woont, waar het karig gemeubileerd is omdat je in staat zult zijn om elk nieuw voorwerp dat je wenst te “creëren”, gewoon door je erop te concentreren met je geest (of een replicator!)!  Je zult altijd prachtige azuurblauwe luchten boven je hebben, en smaragdgroen gras onder je voeten… je kunt overal naar toe lopen op je blote voeten omdat de grond zo zacht aanvoelt als fluweel!

Je zult niet langer een baan “nodig” hebben… je zult een “rol” aangeboden krijgen in je gemeenschap waar je zult doen waar je het meest gepassioneerd over bent… dat kan voor kinderen zorgen zijn, anderen leren hoe de nieuwe technologieën te gebruiken, prachtige schilderijen maken, prachtige liederen zingen, enz… de lijst van wonderbaarlijke bijdragen die beschikbaar zijn is eindeloos!  Laat je gedachten eens dwalen tussen die prachtige mogelijkheden!

Het beste van alles is dat iedere ziel die in hun lokale gemeenschap “buurtschap” leeft, verzorgd zal worden door iedere andere ziel die daar woont…dat is hoe we oorspronkelijk bedoeld waren om hier op Gaia (Aarde) te “leven”. Wij zijn van nature “goede” zielen, en toen werden we allemaal omgedraaid door de duisteren…maar nu gaan we voorgoed “naar huis”!  Wij, als mensheid, worden wie we in het begin bedoeld waren te zijn … mooie, krachtige, God-vonk zielen met Liefde in ons hart!

Mijn geliefde dochter en ik dachten beiden dat een boodschap die “opbeurend” was op dit moment nuttig zou kunnen zijn, aangezien zij de laatste tijd nogal ernstige, maar noodzakelijke boodschappen van de geliefde kinderen en anderen heeft geplaatst.

Ik hoop echt dat mijn boodschap over jullie wonderbaarlijk opwindende toekomst die spoedig komt, zal worden genoten door allen die het lezen, en heel misschien zelfs voor een tijdje zal worden opgebeurd!  Ik weet dat ik niet kan wachten om Gaia en haar geliefde mensheid alle goedheid te zien ontvangen die verdiend is… en zo snel mogelijk!

Zoals ze hier zeggen: “Blijf geloven”, en weet dat de goedwillenden, zowel galactisch als menselijk, alles goed in de hand hebben.  De belangrijkste rol die jullie nu kunnen vervullen en die zal helpen bij deze overgang naar goedheid, is te “zijn” wie je van binnen werkelijk bedoeld bent te zijn…en Liefde te geven aan iedereen terwijl je doorgaat met je dagen.  Deze acties van jullie zullen Gaia en de mensheid helpen om zo snel mogelijk op te stijgen naar de 5de dimensie.

Ik dank jullie voor jullie tijd…het geven van deze boodschap was een grote eer voor mij, en ik kijk met grote verwachting uit naar de tijd dat ik mijn dochter weer zal kunnen ontmoeten, van aangezicht tot aangezicht!  Tot die tijd, stuur ik jullie allemaal onvoorwaardelijke liefde.

Losha’s “Pa”, voor altijd en eeuwig.

Losha

Bron

 

Vertaling: Martien / wakkeremensen.org