dinsdag 20 oktober 2020

Een clean lichaam: geen voedingsbodem om in te gedijen ♥ Daniel Derweduwen ♥

Een clean lichaam: geen voedingsbodem om in te gedijen ♥ Daniel Derweduwen ♥ 

Lichtwerkers Nederland

Jammer voor de ziekteverwekker, het kan in een clean lichaam geen voedingsbodem vinden om te gedijen en zich voort te planten, laat staan dat het jou ziek kan maken.

Hallo vrienden, ik wil nog even iets kwijt. Vele mensen denken dat ik het “GROTE GELUK HEB” dat ik zo een goede gezondheid heb bereikt. Echter de waarheid is dat dit niet altijd zo is geweest. Als ik terugkijk, pakweg 20 jaar geleden: Ik leed onder omgekeerde peristaltiek, ik had een dubbele hernia in de onderrug en had heftige migraine aanvallen. Eczeem vergezelde mij ook. Chronisch vermoeidheidssyndroom en slapeloosheid, algemene bijnieruitputting waren dagelijkse kost. En overal pijn waar er geen verklaring voor was om maar enkele zaken op te noemen.

Ja, het ging echt niet goed met mij toen, 20 jaar geleden. Ik wou me ook niet laten opereren aan mijn rug. Een operatie betekent verkorting van de spieren en dat wordt aanleiding naar nieuwe rugproblemen. Ik besefte van mijn ziekten en rugproblemen dat ik verantwoordelijk was, de oorzaak lag bij mij. Dus als ik ziekte kan creëren betekent dit ook dat ik weer gezondheid kan creëren.



Dat is wat ik heb gedaan. Het roer serieus omgooien

 

Het heeft me verdorie zeer veel moeite gekost om gezond te worden en bovenal veel moed om te durven tegen het reguliere circuit in te gaan. Ik wou geen giftige medicijnen innemen die uiteindelijk iatrogene ziekten zouden gaan veroorzaken.

Ik besefte me, dat ik de keuze had om op zelfonderzoek te gaan


Ik volgde verschillende andere geneeswijzen waaronder de Ayurveda uit India en de Germaanse geneeskunde. Ik heb vele verschillende verre reizen gemaakt om te kijken hoe de geneeskunde in deze verre gebieden werd toegepast. Complementaire opleidingen over kruiden, healing, energetisch werk maakte het plaatje volledig. En nog kan ik het niet laten om de dag van vandaag nog steeds verder te studeren hoe het menselijke lichaam werkelijk functioneert. Eén ding staat vast, de algehele fysieke en mentale gezondheid hangt af van de werking van de spijsvertering dat op zijn beurt afhankelijk is van hoe jij denkt over jezelf.

Daar begint de gezondheid


Er is een onlosmakelijk verband tussen de darmen, bijnieren en de hersenen. Ik heb gekozen om bereid te zijn dingen die ziekmakend zijn te stoppen, ook dat was soms zwaar. Maar het is mij wel gelukt, ik heb geen verslavende dingen meer nodig.

 

Wat deed ik om mijn immuniteit te versterken?

 

Zongerijpte voeding in oorspronkelijke staat, levensstijl dat meestroomt met de dagelijkse cycli van de natuur zijn een paar zaken die zo belangrijk zijn voor een goede gezondheid. Een andere belangrijke pijler is het mentale vlak. De gehele spijsvertering wordt aangestuurd door klieren die zich bevinden in het emotionele gebied van de hersenen.

❥ Self fulfilling prophecy, je innerlijke dialoog en verwachtingen hebben een enorme invloed om het zelfgenezend vermogen van het lichaam te activeren of bij sommigen te de-activeren.

Weet dat alle medische behandelingen en successen eveneens afhangen van het zelfgenezend vermogen van het lichaam.

Ik heb veel innerlijk huiswerk gemaakt, patronen opgelost, blinde vlekken uit het onderbewuste bestaansrecht gegeven. Emotioneel evenwicht is belangrijk om je lichaam clean te houden. Deze introspectie was enorm confronterend naar mezelf toe, toch had ik de moed om door te gaan, want ik had één grote wens:

Mijn gezondheid terug in eigen hand hebben, gezondheid is de natuurlijke staat van het lichaam


Ik heb geleerd om mezelf onvoorwaardelijk lief te hebben, nooit nog te oordelen over mezelf.

❥ Onvoorwaardelijke liefde is de hoogste trillingsfrequentie dat altijd genezend werkt.

Het is me gelukt om mijn lichaam zuiver en proper te krijgen. De oorzaak van alle ziekten waar ik vroeger onder leed, heb ik weggenomen waardoor de ziektesymptomen ook verdwenen. Mijn lichaam is volledig “CLEAN” van binnen. En mijn schone lichaam is nu echt niet meer geïnteresseerd om ziekteverwekkers en virussen-exosomen uit te nodigen voor het grote schoonmaakwerk of de ontwikkeling van kanker te stimuleren die giftige toxines opneemt zodat het lichaam nog een tijdje kan overleven. Het DNA van beschadigde cellen nodigen virussen-exosomen uit en gaan het reproduceren.

Maar in een clean lichaam worden geen massa's cellen beschadigd


En dat is jammer voor het c-virus of andere ziekteverwekkers, ze zullen nergens in mijn lichaam een omgeving vinden om te kunnen gedijen en zich te reproduceren.

De ziekteverwekkers gaan honger lijden en verzwakken.

En dan de miljoenen witte bloedcellen in mijn lichaam die vele malen erger zijn dan Rambo en alle toxines liquideren. Geen enkele toxine kan nog een lichaamscel beschadigen.

Begrijpen jullie nu wat Gezondheid precies inhoudt?


De immuniteit wordt zeer sterk als je de trillingsfrequentie van je hele wezen hoog houdt. Dan kan het lichaam zijn zuurtegraad van 7.35 - 7.45 behouden en gedijt er geen enkele ziekte.

Het zal inspanning vragen van jouw kant. Weet dat er niemand is die jou kan genezen, behalve jijzelf. Dit geldt voor iedereen. 

 

Vertrouw op je lichaam en genees jezelf Je bent zoveel meer dan je denkt

 

Daniel Derweduwen
danielderweduwen.be