zaterdag 24 oktober 2020

Lichtwerkers incognito ♥ Davy Diekstra ♥

Lichtwerkers incognito ♥ Davy Diekstra ♥ Lichtwerkers Nederland

In 2020 hebben we afscheid moeten nemen van veel grote netwerken op verschillende media wereldwijd en zeker ook in Nederland. Het gaat om netwerken die een andere mening hebben dan onze tijdelijke, door ons gemachtigde staat.

Je zou kunnen zeggen dat je in Nederland vrijheid van meningsuiting hebt als individu maar zodra je te veel gelijkgestemden aantrekt, dan trekt de staat de stekker eruit. De staat of iedere andere instantie die het geloof van het volk wenst te controleren. 

❥ Eerst zien dan geloven is niet hoe dit universum werkt, je moet eerst geloven om te kunnen zien.

Denise herinnerde mij eraan dat ik deze bijzondere tijd al in 2019 'voorspelde' in een vlog. Ik was dat vergeten, tot ze mij de vlog liet zien. Natuurlijk had ze gelijk en ik herinnerde mij alles weer. Het was mij opgevallen dat de staat alle boeken liet verbranden die een ander geluid gaven dan jezelf en je kinderen volspuiten. Deze tirannie omtrent vaccineren was voor mij een duidelijk teken dat massamoord en nieuwe vaccinaties eraan zouden moeten komen. 

 

'Toevallig' is dit nu precies wat er speelt

 

Op dit moment viert de tiranniserende censuur zijn bloeitijd en veel prachtige meningen worden onderdrukt. Ik zeg niet dat ik het met iedereen eens ben maar vind persoonlijk dat ieders mening heilig is en onaantastbaar moet zijn. We leven in een wereld van diversiteit en types zoals Hitler of Jezus zijn er nu eenmaal, om een contrast aan te geven. Welk type dan ook, uiteindelijk gaat het erom wie er gevolgd gaat worden. 

Hier begint ook prachtig nieuws wat al te zien is in de wereld en dat is dat types zoals Hitler steeds minder volgers krijgen en types zoals Jezus er steeds meer. Gelukkig worden types zoals Jezus ook steeds minder gezien als Leider maar als gelijke, waardoor persoonlijke verantwoording en groei mogelijk wordt. Ik gebruik hier twee mannelijke types omdat de toffe dames uit onze geschiedenis zijn onderdrukt en daardoor minder duidelijk zijn in dit voorbeeld. 

 

Het geniale nieuws is dat we voorbij 2012 zijn, waardoor als het ware het licht is aangegaan in het collectieve bewustzijn op aarde


Hierdoor wordt nu juist zoveel zichtbaar. Mensen die dat gebruiken als bewijs voor het einde van de wereld, begrijpen niet dat wat aan het licht komt er altijd al was. 

Daarom ben ik zo dankbaar voor alle mensen die ten prooi zijn gevallen voor de censuur in deze tijd. Zij lieten eigenlijk alleen maar zien, dat wat er altijd al was. Natuurlijk heb ik ook veel compassie voor al het leed dat deze mensen ervaren, als al hun harde werk wordt verwijdert en hun monden worden gesnoerd. 

Ik heb ook buitengewoon veel compassie voor de staat en andere machtsbeluste omdat dit de tijd is, dat zij er niet meer mee weg zullen komen. Alles wat altijd soepel verliep in de schaduw, komt allemaal boven tafel en die zijn allemaal al flink aan het zweten. Zelf onze monarch heeft een vlucht bunker laten maken voor dat wat hij waarschijnlijk acht dat hij verdient. 

'Daders' stoppen in de regel nooit met hun daderrol en zijn het de slachtoffers die een einde maken aan zo een vacuüm. Ondanks dat een gek niet weet dat die gek is, wens ik alle 'daders' in de wereldwijde Tirannie de wijsheid toe om uit hun rol te stappen. Hierdoor kunnen ze mogelijk consequentie-loos verder evolueren, want zodra het 'slachtoffer' (de burgers) dat doen, zijn de consequenties maximaal. Het kan aan mij liggen maar voor mijn gevoel weet iedereen diep van binnen wel dat de barbaarse tijd van de mensheid nu voorbij is en de grote schoonmaak is begonnen.  

De oude wereld was vol met mensen die als het ware uit eten gingen en nooit eens wat bestelde omdat ze alleen maar aan het oorlogvoeren waren met dat wat ze niet wilde bestellen. In de nieuwe wereld bestellen mensen alleen nog maar wat hun voorkeur is en verzetten zich niet meer tegen dat wat ze niet willen. Omdat ze weten dat zij alleen kunnen bestaan, als dat ook bestaat wat zijn niet zijn. 

Davy Diekstra
www.lichtwerkersnederland.nl

Bekijk hier de video: boekenverbranding 2019