woensdag 28 oktober 2020

Kryon intensieve Retraite - Banff, AB, Canada / Lee Carroll / 28 augustus 2020 / Geplaatst: 28 oktober 2020 / 8. De Cirkel van Twaalf. (Voorbeeld)


Kryon intensieve Retraite - 
Banff, AB, Canada 

Lee Carroll / 28 augustus 2020 
Geplaatst: 28 oktober 2020 
Vertaald uit het Engels vanaf de audio door Henk Steur 

8. De Cirkel van Twaalf. (Voorbeeld) 

De energie is aanwezig, lieve mensen, gegroet….Ik Ben Kryon. 

Kom dichterbij terwijl ik jullie iets meer vertel over wat er op deze planeet aan de hand is en over wie jullie zijn. Niet lang geleden bracht ik een boodschap waarvan ik een deeltje ga herhalen omdat niet iedereen dit heeft gehoord. Hij gaat over een veranderende mens, met name een veranderende mens die door leven na leven is heen gegaan….degenen die oude zielen worden genoemd, hebben meer affiniteit, een betere mogelijkheid, een activering zou je kunnen zeggen, om te voelen wat ik jullie ga geven en dit is een kort voorbeeld van het gaan naar een hogere dimensie, een completere dimensionaliteit, een plaats….als jullie het zo willen noemen, waar jullie waarschijnlijk nog niet eerder zijn geweest.

Degenen die bovennatuurlijk bezig zijn, dat wil zeggen: degenen die spreken over dingen die verder gaan dan het fysieke, hebben vaak ervaringen gehad die jullie buitenlichamelijk noemen.

Deze bepaalde ervaring, lieve mensen, is niet wat ik vandaag ga doen. Deze ervaring is specifiek en jullie hoeven daar niet direct voor naar een hogere dimensie te gaan of naar een hogere dimensionaliteit. Deze ervaring van uit het lichaam te zijn is gewoon een staat, een attribuut van een bewustzijn dat jullie al hebben. Zeker, het buten je lichaam gaan raakt de muur van dimensionaliteit aan maar het is nog steeds in deze dimensie en jullie duwen gewoon tegen de muur van een superbewustzijn. Jullie duwen tegen de muur van een hogere dimensionaliteit.

Degenen die niet begrijpen wat ik jullie vertel zullen het wel begrijpen. Jullie worden wakker voor potentiëlen of mogelijkheden. Jullie gaan een bewustzijn hebben over dingen die anders zouden kunnen zijn dan jullie is verteld en dit gaat verder dan wat jullie hebben ervaren. Zelfs de meest diepgaande aanwezige heler die luistert, zelfs de meest diepgaande medische intuïtieve heler die luistert….dit is anders. Je zou kunnen zeggen dat dit alle dingen zijn die jullie hebben verwacht, behalve dat het niet intellectueel is. Het is zelfs niet het gebied wat jullie denken waar het naartoe gaat want waar ik jullie mee naartoe neem, mengen jullie jezelf in een mist van soep, een soep die zo sterk is dat hij alles waar jullie zijn doordringt….het is een atmosferische groep zou je kunnen denken waarin jullie zijn en die jullie gaan zijn en die zelfs niet jullie realiteit is. Dit is allemaal metaforisch….allemaal.

Weet je, mensen hebben deze dingen eerder ervaren en zij waren bijna allemaal uit wat je de realiteit van vier dimensies noemen. Er is voor sommigen van jullie bijna doodgaan voor nodig om te voelen wat ik jullie ga laten zien…en dan komen zij weer terug en daar zal ik straks over spreken.

In jullie lichaam, jullie structuur, jullie DNA, is de totaliteit van jullie goddelijkheid. Ik heb hier zelfs deze week meerdere keren over gesproken.

Wat is jullie ziel? Hoe zouden jullie je ziel definiëren? Is jullie ziel een deel van jullie lichaam of niet? Lineair als jullie zijn zullen jullie zeggen: “Nee, zij zijn apart en in feite maken jullie grafieken om hun apartheid aan te tonen….jullie hebben een driedimensionaal lichaam en daarboven komt jullie ziel. Lieve mensen, dit is nooit juist geweest. Nooit! Jullie resideren in je ziel….jullie lichaam is een deel van je ziel. Zij zijn helemaal samen. Op deze dag werd duidelijk wat dimensie is….dat die bestaat, net als het fysieke bestaat. Jullie pracht, dat wat jullie multidimensionaliteit is, bestaat altijd, maar het bewustzijn dat jullie hebben bepaalt hoeveel ervan jullie zullen zien. Hebben jullie dit begrepen? Jullie, zoals jullie hier zitten, zijn compleet. De compleetheid van je ziel omringt jullie….de goddelijkheid van jullie is gemaakt naar zijn beeld en gelijkenis en is compleet. Het omringt jullie en het is bij jullie, maar het grootste deel van de mensheid is zich daarvan zo onbewust dat zij er alleen maar een deel van gebruiken, een heel klein deel. Terwijl jullie van plaats naar plaats gaan zijn jullie zo trots op je realiteit.

Zij die hiernaar luisteren en dit afwijzen zij zo trots omdat zij rondlopen in hun realiteit en niet op een plaats in de wolken waar Kryon je mee naartoe wil nemen. Zij zijn trots dat zij in een doos van hun eigen geloof zitten in een zeer klein deel van de dimensionaliteit die voor hen bestaat. Zij zijn trots maar wat zij in die doos zien en voelen is alles wat er is. Zij hebben dus besloten dat zij het allemaal wel weten en zij zeggen: “Breng mij niet in de war met wat ik niet kan zien. Breng mij niet in verwarring over dingen die ik niet kan aanraken.

Hoe zouden zij tweelingen verklaren? In jullie driedimensionale wereld weten jullie al dat tweelingen iets hebben dat onverklaarbaar is. Op de een of andere manier is hun DNA verstrengeld en dat wil zeggen dat zij op een intuïtief niveau beiden op een andere kant van deze Aarde kunnen zijn en toch, als de een in moeilijkheden verkeert, voelt de ander dit voldoende om met de ander contact op te nemen en te vragen of alles in orde is. Zij zullen jullie vertellen dat als een van hun ouders is overleden, zij dit beiden tegelijk weten en samenkomen en huilen en verhalen vertellen over hetzelfde intuïtieve gevoel tussen hen.

Voor degenen van jullie die alleen maar kunnen geloven wat zij kunnen zien en voelen….ik wil dat jullie even stoppen en dit voor mij verklaren. Verklaar mij dit in jullie wereld waarin jullie zo trots zijn en alleen kunnen geloven wat jullie voelen en kunnen aanraken. Hoe verklaren jullie dit? Het antwoord is: dat kunnen jullie niet. Zie je, dit gaat een beetje verder dan jullie realiteit. Zou het kunnen zijn dat DNA een multidimensionaal aspect heeft? Oh…dat is zo….een groot aspect…want dat is jullie “sterrenspul!” Wat jullie van de sterren ontvingen heeft een multidimensionaal complement, een attribuut dat zoveel meer dingen toestaat dan als jullie gewoon een dier op Aarde zouden zijn en de tweelingen en hun attributen laten dit ook zien. Dit vertellen ook de mensen die overleden en weer terug wamen.

Er zijn vele mensen die niet geloven dat een mens een bijna-doodervaring kan hebben en weer terugkomen. Psychologen zullen zeggen dat dit alleen jullie geest is die jullie alleen maar voorspiegelt wat jullie is verteld over het moment waarop jullie je laatste adem uitblazen en zij zeggen dat jullie geest een klein beetje langer blijft leven dan je lichaam en dat de activiteiten van je synapsen jullie beelden en sensaties geven, enzovoorts…..zelfs na de dood, zeggen zij, en dat is de manier waarop zij een bijna doodervaring verklaren. En dan spreken jullie met mensen die hier doorheen zijn gegaan en een ervaring hadden die zij niet kunnen stilhouden en het interessante hierbij is dat zij als zij samenkomen, hetzelfde verhaal vertellen. Dit verhaal is verbazingwekkend. Het verhaal is dat zij even achter het gordijn kunnen gluren, als jullie begrijpen wat ik bedoel. Zij zeggen dat zij op een vreemde manier buiten de drie dimensies kwamen en hun bewustzijn opeens enorm werd. Jullie hebben geen idee hoe dit voelt in jullie beperkte dozen waarin jullie jezelf houden en die jullie zelf hebben geschapen. Als jullie die weghalen verandert alles compleet en is het helemaal weg en de expansie ervan zal jullie de adem benemen. Het is bijna als gluren door het gordijn van goddelijkheid, naar een andere realiteit dan die van jullie….de ECHTE realiteit! Niet die doos waar jullie in zitten en waar jullie zo trots op zijn, maar deze realiteit is die van de Schepper!

Multidimensionaliteit is ook zo. Het is als gaan naar een nieuw niveau van hetgeen jullie denken of wat er zou kunnen zijn. Het is als leven in zwart en wit – wij hebben het vaker gezegd – en opeens kleuren kunnen zien terwijl jullie niet eens wisten dat die er waren en het is niet alleen iets wat jullie zien en wat anders is, jullie zeggen: ”Oh, mijn God, ik had geen idee!” En plotseling laten alle soorten kleuren zich zien. Maar, doe nu een stapje verder want dit zijn alleen maar je ogen. Degenen die voor heel even aan de ander kant waren hadden multidimensionaal zicht en, lieve mensen, alle frequenties waren zichtbaar in licht, in muziek die speelt op een manier die jullie je niet kunnen voorstellen, muziek die letterlijk door licht en bewustzijn wordt gespeeld. Samenvloeiingen van energie met de sterren komen allemaal bij de persoon met de liefde en de compassie….en zij kunnen niet geloven dat het daar is.

Opeens is het er niet meer en worden zij wakker en realiseren zich dat zij weer terug in het duister zijn, weer terug in zwart en wit, en huilen omdat zij terug kwamen. (Kryon lacht) Dit alles met familie en bekenden om zich heen, als dit in een ziekenhuis gebeurde, als het thuis gebeurde, die blij waren. “Je bent weer terug, je bent weer terug!” Maar diep binnenin is er een “Ahhh…grr, en Ik wil niet terug! Ik wil de waarheid zien. Ik wil degenen zien die voor mij zijn overleden. Ik heb hun gezichten gezien, ik heb hun stem gehoord en ik zag heel even hun ziel. Ik moet zien wat daar echt was…begrijpen jullie dit niet?”

Daar wil ik jullie mee naartoe nemen….niet volledig, maar gedeeltelijk. Is het mogelijk om de kamers van je ziel binnen te lopen? (Een metafoor!) Is het mogelijk om verder te gaan dan de gekende barrière van bewustzijn….zonder angst!

Is het mogelijk om naar die plaats te gaan waar de meesters liepen en zij alles over die plaats wisten. Is het mogelijk om dit te delen met anderen? Ja, ja, ja en ja! De tijd is rijp voor mensen om te gaan naar de volgende stap. Er zijn geen kwalificaties. Oude zielen zullen het beter en sneller zien. Nieuwe zielen zullen het ook zien als zij daarvoor kiezen en er niet bang voor zijn….het zal alleen een beetje meer moeite kosten. Het is daar voor iedereen. IEDEREEN! Dit is de nieuwe manier van kracht, zou je kunnen zeggen, die ik wil geven aan de individuele mens. Het is niet zomaar informatie, het dient ervaren te worden, en om jullie hierbij met mij mee te laten doen, lieve mensen, hoeven jullie niet buiten jezelf te treden. Laat mij jullie er mee naartoe nemen….gewoon even….en laten zien wat ik bedoel.

Het eerste wat ik zeg – en ik zeg dit elke keer als wij op deze reis gaan – is dat dit een paradigma is waarvan ik mijn partner vraag om dit zo vaak mogelijk te herhalen voor degenen die komen en zitten en komen en zitten. Hoe vaker zij komen en in deze energie zitten, hoe bewuster zij zullen worden over wie zij zijn en natuurlijk, hoe meer hun lichaam zal zien wat zij proberen te doen….zoals bewustzijns-homeopathie….het innerlijk aangeborene zal zich gaan realiseren: “Oh, Hij doet het…Zij doet het! Zij zullen verder gaan dan die dimensionale barrière.” En als jullie dit doen, lieve mensen, zal er zoveel controle zijn over dingen waarvan jullie nooit hebben gedroomd dat jullie hen kunnen controleren…jezelf genezen van ziekten, het proces van verjonging in je lichaam op gang brengen en completer maken zodat jullie langer leven….de mogelijkheid om de “zorgenmachine” tot stilstand te brengen….de mogelijkheid om herinneringen te laten verdwijnen die jullie niet kwijt kunnen raken, steeds maar weer. Want opeens zijn jullie hiertoe in staat met een bewustzijn dat jullie niet eerder hebben gehad.

Kom met mij mee naar de Cirkel van Twaalf. Om dit te kunnen doen moeten jullie dit (h)erkennen, moeten jullie het menen! Er zijn hier nu mensen die luisteren en dit niet hebben verwacht en zij willen hier blijven. Dit is vrije keuze, lieve mensen, maar ik vertel jullie dat ik op het punt sta om jullie mee te nemen naar een waarlijk andere realiteit. Jullie kunnen hier in 3D in de stoel zitten, maar ik zeg jullie dit: Jullie stellen wat echt is en wat niet echt is ter discussie als jullie de brug over gaan. In jullie visie voor deze tijd en jullie vrije wil om te zeggen: “Ja, daar ga ik even met jou naartoe” zullen jullie een ravijn zien met een brug daarover. Het ravijn kan elke grootte en diepte hebben. De brug kan elke lengte hebben – kort, lang en elke breedte hebben. De soort brug maakt ook niet uit. Dit zal veel vertellen over wat jullie denken over wat er gaat komen. Jullie zijn er bijna klaar voor om in het onbekende te stappen. Het onbekende vertegenwoordigt hetgeen waar jullie je nog niet van bewust zijn. Een deel van jullie brein zal zeggen dat onbekende dingen gevaarlijk kunnen zijn.

Wat als het precies tegenovergesteld is? Wat als zij wonderbaarlijk zijn? Wat als jullie hierin stappen en naar een mist aan de andere kant gaan en als jullie op het midden van de brug zijn, de engelen je hand pakken en jullie feliciteren met je moed om even naar een andere realiteit te gaan? Dit is wat er gaat gebeuren! Waarom proberen jullie het niet? Er is een mist op de helft van de brug en jullie kunnen daar niet doorheen kijken.

Sommigen zullen zeggen: “Kryon, jij laat ons achter op een slechte plaats….echt!”

Kom dan maar niet! Na al deze jaren waarin ik jullie liefhebbende boodschappen en felicitaties voor jullie pracht breng zijn sommigen van jullie bereid om overal naartoe te gaan, behalve naar de volgend stap voor jezelf. Jullie doen de eerste stap voor jezelf in de wetenschap dat jullie door de mist gaan. Jullie gaan nog steeds in 3D halfweg de brug die jullie in je geest hebben geschapen en weten dat jullie door de mist gaan. Ik wil dat jullie je ogen sluiten en ik zal jullie helpen bij elk visioen dat jullie hebben en elk daarvan zal anders zijn in de hoeveelheid dingen waarvan jullie denken dat zij daar wel of niet zijn. Ik ga jullie nu vragen: Is dit echt….of niet? Moet het echt zijn wat jullie nu voelen, aanraken en ademen? Moet dit echt zijn of zou er meer kunnen zijn dan jullie denken? In dit “meer dan jullie denken” kunnen jullie in een andere realiteit stappen, zelfs terwijl jullie in je stoel zitten, en als jullie dit doen….hoe is dit en wat voelen jullie? Degenen van jullie die dit nu willen….kom met mij mee. Kom dichterbij en stap in de mist….nu! Stap met mij samen in de mist en opeens zullen jullie je realiseren dat de mist helemaal niet zo dicht is. Het is gewoon iets dat verbergt wat er aan de andere kant is, maar als jullie daar zijn zien jullie de kleuren die daar zijn! Maar het gaat allereerst om wat jullie voelen, lieve mensen en niet om wat jullie zien….vooral….veiligheid, welwillendheid….dat de grond en de bomen vriendelijk zijn….dat is wat jullie voelen. Als welwillendheid dik zou kunnen zijn en jullie dit zouden kunnen inademen….is dit wat jullie voelen. Jullie worden een van de multidimensionale mensen die in hun eigen goddelijkheid stappen en zich bewust gaan worden van wat de Schepper werkelijk is en van wat de liefde van God werkelijk is, de liefde die jullie nooit eerder hadden.

Jullie hebben de Schepper binnenin je. Het ontwerp is er voor jullie om je ervan bewust te zijn als het daarvoor de tijd is. HET IS TIJD! Als jullie daar staan wil ik dat jullie doorgaan….kom met mij mee. Jullie gaan de rest van de brug over en gaan al die dingen voelen die jullie niet eerder hebben gevoeld en voor de belangrijkste daarvan is gezorgd. Dat wat jullie de natuur noemen heeft jullie bij de hand genomen en sommigen van jullie voelen alsof jullie zweven in plaats van lopen op een plaats waar jullie naam overal is. Overal waar jullie kijken is jullie goddelijkheid.

Alweer, lieve mensen: Bewustzijn is wiskunde. De structuur van het Universum is gebaseerd op vier. Overal waar jullie kijken kunnen jullie zelfs in 3D zien dat alles is gebaseerd op vier. Natuurkunde, DNA….alles! Je zou kunnen zeggen dat dit een deel van de Twaalven is die in het bovennatuurlijke en in de geschiedenis zelf een stamlijn heeft met het getal van goddelijkheid. Overal waar jullie gaan zijn er de twaalven en in dit speciale geval de Cirkel van Twaalf die jullie is die in de soep van je eigen bewustzijn stappen. De formule van hoog bewustzijn is de twaalf. Niet het aantal meesters dat jullie nodig zouden kunnen hebben.

Dit is anders dan jullie verwachtten. Jullie stappen in je eigen meesterschap, je eigen goddelijkheid en jullie gaan voelen hoe dit zou kunnen zijn. Haal even adem. Vertel mij of dit echt is of niet. Is het echt of niet? Een multidimensionaal visioen kan echter zijn dan jullie die hier in de stoel zitten. Jullie kunnen op twee plaatsen tegelijk zijn, lieve mensen en dit kan elke multidimensionale energie ook. Op twee plaatsen tegelijk zijn is heel makkelijk, lieve mensen, jullie zijn zojuist uit de vierde gestapt.

Wat zien jullie als jullie om je heen kijken. Ik wil graag dat jullie de tempel zien. De tempel heeft een deur. Hoe groot is de deur? Hoe groot is de tempel? Dit vertelt veel over jullie. Steeds als jullie naar die zeer heilige plaats voor jullie komen en je ziel tegen jullie spreekt zal deze tempel veranderen…..dit garandeer ik jullie. Als jullie je gaan realiseren waar jullie zijn en hoe veilig jullie zijn kunnen jullie alles bouwen wat JULLIE is. Deze tempel zal veranderen. Op de deur staat een naam die jullie nog niet kunnen lezen. Hoe groot is de deur? Wat is de deur in dit speciale scenario. Is het een opening? Is het iets dat jullie kunnen openen en sluiten of kunnen jullie er doorheen lopen? Dit vertelt heel veel over hoe jullie momenteel over jezelf denken want alles wat jullie nu denken is een metafoor voor jullie realiteit die geplaatst is in een multidimensionale realiteit. Dit is het enige dat jullie je kunnen voorstellen. Blijf bij mij. Willen jullie de tempel in gaan, of niet? (Kryon lacht) Het moet niet! Maar als jullie dit doen is daar intensiteit. Er is daar een intensiteit die jullie op dit moment niet eens willen ervaren, lieve mensen. Dit is ECHT, zie je?

Als jullie in dit soort paradigma stappen gaan jullie op cellulair niveau dingen ervaren die jullie niet hebben verwacht.

Haal even diep adem…want de zuurstof ruikt anders! Is dit echt of niet? Is daar zonlicht of is daar iets anders? Wat of wie schept dit licht? Jullie hebben besloten wat het is, maar misschien is het anders dan jullie denken.

Kom met mij mee door de deur….kom gewoon even dichterbij….

Dit is een voorbeeld, lieve mensen. Ik neem jullie niet mee naar de exacte plaats waar ik jullie meeneem in de cirkel, want degenen die dit doen moeten daartoe de intentie hebben, zoals jullie op dit moment, en ik kijk nu om mij heen. Zijn jullie bereid om dit op regelmatige basis te doen en te zien wat daar is? Willen jullie binnenkomen of niet? Als dit voor jullie echt is, lieve mensen, wil ik dat jullie hierover nadenken want als jullie die deur binnengaan kan het zijn dat jullie jezelf ontmoeten. Jullie kunnen ontmoeten wat mooi en groots is en dit kan jullie beïnvloeden. Het kan jullie zo beïnvloeden dat jullie een beetje rillen en je afvragen wat er met jullie aan de hand is en je niet realiseren dat goddelijkheid zo is en hoe liefde en compassie zijn. Dit staat zo ver boven jullie eigen leven dat het feitelijk jezelf dooreen schudt. Er is hier niets dat onveilig is, lieve mensen, er is alleen niets mee te vergelijken.

Kom met mij even door de deur want ik wil jullie iets laten zien. Als jullie er binnenstappen realiseren jullie je dat het een theater is. Ja, het is een theater! Jullie realiseren je dat jullie dit eerder hebben gezien. Het is een amfitheater…omringd door publiek waar degenen die iets verwachten of willen ervaren naar beneden moeten komen, naar het podium, en doen wat zij doen! Er is maar een stoel in het midden van het podium en alle lampen zijn ingeschakeld. Er wordt jullie gevraagd om naar beneden te komen en in de stoel te gaan zitten, en in die stoel gebeuren er dingen. Als het publiek zich vertoont gebeuren er dingen die jullie niet hebben verwacht. Jullie gaan jezelf ontmoeten, jullie gaan voorbije levens ontmoeten, jullie gaan dingen meemaken die misschien naar voren komen en tegen jullie spreken en vragen om vergiffenis om hetgeen zij jullie hebben aangedaan. Dit is echt, lieve mensen, zelfs als zij levend lijken te zijn. Sommigen wassen jullie de voeten. Engelen kunnen er komen. Ik heb jullie gesproken over jullie leven en ik heb jullie vragen gesteld als: Waarom hebben jullie hun hand niet aangenomen toen jullie zo droevig waren en zij jullie tranen opvingen? Waarom zeiden jullie geen “hallo!” Waarom lieten jullie hen niet helpen? Jullie hebben misschien onderzoeken met jezelf over hetgeen jullie misten en wat jullie nu kunnen doen zodat jullie, als jullie terugkomen van deze ervaring, veranderd zullen zijn, lieve mensen.

Dit is de deur naar een multidimensionaliteit die Jij met JIJ is, en hij gaat open….hij gaat open voor zeer velen van jullie, om te gaan naar deze plaats en uiteindelijk de majesteit van de ziel te zien die hiervoor werd gebouwd, de systemen die hier voor jullie zijn, langer leven en ziekten en pijn die zullen verdwijnen, alleen maar omdat jullie je op die plaats bevinden en opeens zien wat jullie aan het doen zijn.…Bewustzijnshomeopathie! Jullie geven je cellen instructies dat jullie weten waar jullie zijn en wie jullie zijn. Dan geven jullie instructies voor wat jullie verder willen.

Ik wil dat al deze dingen langzamerhand vervagen. Jullie kunnen je ogen openen als jullie dit willen. Ik heb jullie een voorbeeld gegeven van waar ik mijn partner en alle andere mensen die dit willen, van welk land en welke cultuur ook, mee naartoe wil nemen. Elke week….elke week…op een tijd die als perfect, comfortabel en veilig gezien kan worden en verjonging zal er zijn….verjonging van spirit, van alles wat jullie zijn….een constante herinnering dat dingen niet altijd zijn wat zij lijken te zijn.

Ik Ben Kryon met een ander doel voor jullie in de komende jaren.

Ik Ben Kryon en ik ben verliefd op de mensheid omdat jullie de brug zijn overgegaan, lieve mensen en het is tijd, zodat jullie weten wat daar zou kunnen zijn…..alles groots, alles mooi….en jullie verdienen het! JULLIE VERDIENEN HET! Jullie verdienen het!!!

En zo is het.

Kryon