maandag 25 mei 2015

WANDELING



Wanneer ik in alle vroegte op pad ga….
heerlijk m’n wandeling heb,
voel ik me volmaakt gelukkig!!
Zo ook die zondagmorgen onlangs…..
het was zo stil….
de wereld nog in diepe rust..
Het leek net of er een sluier over de wereld lag
Diep geraakt door de schoonheid van moeder Aarde
Boterbloemen, klavertjes.. er is zoveel Overvloed!
Na een tijd kwam er een man me tegemoet met een hond
Hij begroette me en zei wat een heerlijke ochtend
Inderdaad geweldig zei ik…..je mist alleen nog een hond, zei hij..
Nou…zei ik tegen hem ik laat m’n eigen hond uit!….draai dog
maar eens om
Toen ik verder ging, kwam er een gedachte bij me, dat ik niet alleen
ben, maar AL EEN en dat ik me heel erg rijk voel…rijkdom zit niet in
het hebben van dingen, maar in Zijn… En kunnen Zijn wie je bent is
het meest geweldige wat je je kunt wensen, er is Overvloed rondom je!

Als ik zo in de natuur wandel… voel ik me een gezegend mens!!