vrijdag 7 juli 2023

VERWACHT HET ONVERWACHTE / Bill Philipps ~ 7 juli 2023

VERWACHT HET ONVERWACHTE

Vier tekenen dat Spirit je aandacht probeert te trekken

Door: BILL PHILIPPS – geplaatst 6 Juli 2023

 

Intuïtie – we hebben het allemaal, maar we maken er niet altijd gebruik van. Terwijl we praktijken zoals mindfulness en meditatie kunnen gebruiken om vraag om begeleiding van het geestenrijk, er is ook een andere manier om hun aandacht te trekken: door ons hart en onze geest te openen om hun signalen te ontvangen. Hier beveelt Bill Philipps aan hoe je signalen uit de andere wereld kunt aanboren.

Hier zijn vier veelvoorkomende tekenen van Spirit om op te letten…

1. Elektriciteit

Fluctuaties in elektriciteit kunnen een teken zijn. Geesten zijn energiestromen, dus het is gemakkelijk voor hen om elektriciteit te manipuleren en ervoor te zorgen dat telefoons, televisies, computers en lichten flikkeren. Hoewel een doorgebrande lamp gewoon kan betekenen dat de lamp oud was, is de kans groot dat als je op de rand van je bed naar een fotoalbum zit te kijken, herinneringen ophaalt aan een oma die is overleden, en er een lampje uitgaat je weet dat ze er is. Alle geesten zijn verschillend, en de manier waarop geesten met je communiceren kan enorm verschillen.

2. Geest van de natuur

De geesten zijn in staat de natuur te manipuleren om je aandacht te trekken. Voor mij is een witte vlinder altijd een teken van mijn moeder geweest. Ze is niet letterlijk de vlinder, maar ze is in staat om de energie van de vlinder te manipuleren en ook om mijn aandacht te trekken zodat ik het zal opmerken.

3. Tekens verschijnen in drieën

Ik heb in de loop van de tijd ontdekt dat voor mij bestemde tekens van geesten in drieën komen – ik heb anderen hetzelfde horen zeggen. Sommigen van ons moeten vaak en op verschillende manieren tekens in ons gezicht krijgen voordat de boodschap bij ons resoneert. Dus als ik erover nadacht om van baan te veranderen, en de geesten probeerden me te vertellen dat ik dat zou moeten doen, zou ik een krant kunnen openen en een verhaal vinden over hoe meer Amerikanen van loopbaan veranderen. Onthoud dat geesten op verschillende manieren boodschappen kunnen doorgeven, waaronder muziek en humor.

4. Muziek

De geestenwereld heeft van nature een hogere vibratie dan wij in de fysieke wereld, en geesten vinden het heerlijk om verbinding te maken met de vibratie van muziek. Hoe vaak heb je je geliefde gemist, alleen om hun favoriete liedje de hele dag willekeurig te horen? De geesten willen zelfs dat we ons concentreren op de tekst van muziek, omdat ze geen fysieke stem hebben. Voor mij was het het nummer “Angel Standing By” van Jewel. Telkens als ik me alleen voelde of inspiratie nodig had, hoorde ik het lied en de ondersteunende tekst ‘…so don’t you worry, I’m your Angel standing by’.

Aangepast van EXPECT THE UNEXPECTED DOOR BILL PHILIPPS

Bron

Over de Auteur:

Bill Philipps is de auteur van Expect the Unexpected en staat bekend als een van de jongste mediums ter wereld. Hij is opgetreden in de Dr. Phil show en heeft talloze mensen geholpen om te gaan met het verdriet van het verlies van dierbaren door validaties, bewijskrachtige informatie en prachtige boodschappen te brengen die helend werken en een gevoel van vrede geven.

Vertaling: wakkeremensen.org