dinsdag 11 juli 2023

Energie Update ~ Leni


De afgelopen weken waren alweer heel leerrijk, maar zoals altijd ook erg vermoeiend. We hadden meer slaap nodig, velen hadden last van pijnen en waren snel geïrriteerd en soms ook wat gefrustreerd. De gevoelige zielen onder ons beleefden dit alles erg intens. Bij sommigen kwamen er zelfs lang verdwenen pijnen of andere fysieke klachten terug om dan weer, gelukkig, te verdwijnen.
Vandaag werd ik wakker met het gevoel dat er iets doorbroken is. Ondanks mijn hoofdpijn en de nog aanwezige innerlijke spanning voel ik dat er iets op z'n einde loopt. Ik vroeg de kaarten om wat meer uitleg over dit proces: We werden de afgelopen weken geholpen om volledig onze ruimte in te nemen en alles wat ons in het verleden heeft tegengehouden (vooral in gedachten) voorbij te gaan. We worden ons bewust van het feit dat we veel meer kunnen en daar ook de mogelijkheid toe hebben waardoor we steeds meer ontspannen in het leven gaan staan. Wij bepalen zelf wat we willen en kunnen, we worden ons steeds meer bewust van hetgene we zelf creëren. Hierbij worden we gewezen op onze zelf geplaatste beperkingen, grenzen die er dus eigenlijk nooit zijn geweest maar die we in gedachten wel zelf hebben gecreëerd. Voor de volle maan schreef ik al dat geloof en vertrouwen erg belangrijk is als we dingen willen kunnen ontvangen. Door te ontspannen en helemaal open te staan in vertrouwen zullen we de zaken naar ons toe trekken die ons compleet kunnen maken. Als inzicht krijg ik hierbij dat er een cyclus is voltooid. Het is het einde van het oude en de komst van het nieuwe. We hebben veel tijd en energie gestopt om zo ver te komen in ons proces en daar komt nu een einde aan. We kunnen nu rusten en meegaan met de stroom. Alles wat we nodig hebben komt naar ons toe, zolang we maar in dat eindeloze vertrouwen blijven. Met de maan in Ram kunnen we deze nieuwe start goed voelen. Zie extra video voor leden en abonnees via mijn website. Liefs, Leni