donderdag 6 juli 2023

Update ~ Bianca Heinen


Er is een grote zonnestorm onderweg en ik kan me voorstellen dat hij niet alleen de aarde zal passeren maar deze keer zal strippen
De komende 2-3 dagen kun je het volgende integreren... kost niets maar maakt een enorme impact...
Ik heb het vooraf getest.. en pas als ik overtuigd ben geef ik het door.
Koude buien tussendoor
Licht eten
Vitamines (magnesium/calcium/vitamine C) maar graag doseren
Het lichaam strekken

Drink 1 glas stil water met 1 theelepel Himalayazout... 1 glas per dag is genoeg... maar alsjeblieft alleen als je het kan verdragen (detox)

Dit alles zorgt ervoor dat energieën beter stromen zonder brutaal uitgeput te worden... Iedereen sport alsjeblieft naar gevoel.. het lichaam voelt gewoon niet als .. laat het dan ook alsjeblieft.

Uit de grond van mijn hart alle liefde voor jou.

Lieve groet,
Bianca

ZE ZIJN TIPS .. IEDEREEN GRAAG OP EIGEN RISICO

We zijn goed beschermd en een gebed ondersteunt ook