zondag 9 juli 2023

Saint Germain: “Hartsverlangens” ~ 9 juli 2023 ~ Barbara Bessen

Saint Germain: “Hartsverlangens”

5 juli 2023 / Gechanneld door Barbara Bessen
Vertaald uit het Duits door Henk Steur

Gegroet, lieve vrienden van de maandelijkse boodschappen.

Heb je hartenwensen? Degenen die heel belangrijk voor je zijn, maar die dat wel zijn, maar helaas nog niet zijn vervuld? In deze tijd van verandering misschien wel, omdat we nu de energie, de afstemming en onze creativiteit hebben en die kunnen gebruiken om de verlangens van het hart te vervullen? Of zijn onze Hartwensen mogelijk veranderd? Ook vanwege de verbinding naar het Goddelijk Wezen, naar het Hogere Zelf, om anders te zien, voelen en gedragen, die zich openbaart…..

Ik vroeg Meester Saint Germain om hier wat over te praten, wat af te stemmen op dit onderwerp. Misschien kunnen we dieper ingaan op onze “veronderstelde” Hartsverlangens en herkennen wat we echt in ons leven tevoorschijn zouden willen toveren.

Veel duikplezier!

Hartelijke groeten,

Barbara Bessen

Saint Germain Channeling juli 2023:
“Hartsverlangens”

Wat zijn hartenwensen? Ik vraag het je aan het begin van deze ontmoeting. Ik ben Saint Germain. Een ontmoeting met wezens uit de hogere gebieden is altijd een energie-update. Misschien wil je even je ogen sluiten en mijn aanwezigheid voelen? Neem de tijd. Voel het, en je weet hoe het is om verbonden te zijn met de hogere energie die ik meeneem. Voor even, voor deze ontmoeting, heb ik je een paarse mantel omgedaan. Je kunt het je nu voorstellen en voelen….hij is er echt!

Dat zeg ik ook tegen de critici onder de lezers. Het past bij alles wat je hebt willen  ervaren en gaat altijd over geloven dat het mogelijk is. Voel mij en het goddelijke liefdespakket dat ik in mijn bagage heb.

Als je je goed voelt en tevreden bent, laten we dan een onderwerp bespreken dat vanaf de geboorte aanwezig is: wensen. Een leven in de derde dimensie en de dualiteit heeft altijd deze afstemming. Ongeacht land of religie….wensen!

Soms zijn de wensen duidelijk en geformuleerd, maar sommige wensen rusten in stilte. Het zijn vaak de verlangens van het hart die men eigenlijk met niemand wil delen. Misschien ook omdat je het toch niet gebruikt of denkt dat het onmogelijk is dat ze gerealiseerd kunnen worden of omdat ze zo gek lijken of  eigenlijk verboden zijn, zodat dat men ze in het hart bewaart.

Hoe zit het nu met die hartsverlangens in de tijd van verandering? Jij bent nu aan zet, het is nu nadrukkelijk jouw beurt om je ware wezen te herkennen, de grote schepper in jou. Kan het creatieve potentieel in jou jouw wensen vervullen? Of zit je ego je in de weg en komt je geest in opstand? Blijf je alles onderdrukken wat je zou willen uiten? Dan zit je in de “Ik wacht nog steeds mode” en denkt dat het juiste moment zal komen. Of misschien geniet je ervan om de wens geheim te houden? Ik geloof dat het de tijd is, alle verlangens aan het licht brengen en verlichten. Stel jezelf de vraag: zijn mijn Hartsverlangens nog steeds hartsverlangens? Zijn ze gekrompen tot normaal?

Wensen? Heb ik wensen? Houd jezelf bezig en hou je in een feitelijke balans. Waar zou je blij van worden Deze vraag kun je jezelf ook stellen. Zijn er aardse dingen die je zou willen hebben of leven in je leven? Of – dit raakt nu steeds meer van jullie mensen – is het de wens om met het Goddelijk wezen samen te gaan, met het Hoger Zelf? Ik raad dit jullie aan!

Vraag ook om diep en langer te belichten. Is jouw weg op Aarde binnenkort beëindigd omdat je hier niet nog een keer wilt incarneren? Wil je ermee ophouden? Dat betekent niet dat je jezelf in dit leven overgeeft aan al het aardse en je afkeert van genoegens. Alleen komt de focus steeds meer op het eigen zelf te liggen.

Goddelijk gericht zijn. Dit houdt in dat men dit deel ook wenst, waardoor het toch weet wat zijn deel op Aarde doet, wat de voorkeur is en waar een gebrek aan is, waar de verlangens liggen, etc. Iedereen die daarop vertrouwt, op deze Goddelijke afstemming, wat je ook voor jezelf doet, is op het pad van vervulling.

Er zijn nog twee dingen die je moet begrijpen: Je mag mee. Vervul elke wens van het Hogere Zelf, je zult voelen hoe dit gedaan kan worden. De andere is dat als je samensmelt met jezelf, veel wensen overbodig worden. En daaraan toegevoegd, op een gegeven moment komt er het inzicht dat het verlangen van het hart automatisch ontstaat (of oplost). Omdat wat je bent, hetgeen aantrekt wat komen gaat, wat je leven siert en vervult.

Je hoeft hier niets voor te doen. Het is pure intentie en afstemming. Denk er eens een beetje over na, speel met je zelf, je hartenwens, voel het naar het Hoger Zelf toe. En voel wat het je wil overbrengen. Het is de weg naar Huis, dat lukt, en dan sta je met één been in de winkel waar wensen vervuld kunnen worden, waarbij een ander misschien al veel bewuster, wijs glimlacht.

Ik wens je veel succes op je nieuwe pad.

God zegene je.

Ik Ben Saint Germain

Kantoor Barbara Bessen,
Großer Burstah 44, 20457.
Hamburg

info@barbara-bessen.com
www.barbara-bessen.com