vrijdag 7 juli 2023

Het antwoord op alle vragen ~ Pleiadian Collective

Het antwoord op alle vragen

Geliefden van mijn hart!
Terwijl ik in liefde tot je spreek, ben ik me bewust van de vele hartzeer die je elke dag overkomen!
Ik zie de strijd als je degenen probeert te vergeven die je herhaaldelijk pijn hebben gedaan terwijl je streeft naar vrede in een wereld van dualiteit.
In gekozen waakdromen heb ik in alle situaties geleefd, aangezien ervaring de enige manier is om de pijn van een ander echt te begrijpen.
De meesten van jullie die deze mededeling lezen, zijn sterrenzaden die de hogere rijken hebben verlaten om nog een keer mens te zijn!

Je ziel verlangt ernaar om vrij te zijn in levens zonder conflict terwijl je deze dichtheid van dualiteit binnengaat.
Afdalend van majesteit gaat je identiteit verloren in concepten en ego's die niet bestaan ​​in je hogere staat van bewustzijn.

Je ziel heeft een heilig plan om te ontwaken door het bewustzijn van je wezen.
Laten we dit dilemma samen onderzoeken en de gebroken stukken met licht bedekken, zodat ze heel en compleet weer bij elkaar komen.
Perfectie en vrede is je ware staat van zijn!
Als je naar binnen kijkt, ontdek je het licht dat in de hele schepping schijnt.
Ik geef je het antwoord op alle vragen met één antwoord.
Open je hart! Open je hart! Open je hart!
Zo eenvoudig en toch zo diepgaand.
Hoe doe je dit?
Wat is er voor nodig?
Word stil en stil. Adem diep.
Wat je ook dwars zit, laat het tot je bewustzijn komen.
Voel alles en ontken niets. Zie de pijn en voel het.
Je kijkt door de geest van de mens die de pijn ervaart.
Je zult dit weten omdat je ziel geen pijn voelt en geen oordeel heeft.
Adem nog een keer diep in.
Verschuif langzaam uw bewustzijn om uw waargenomen oorzaak van onenigheid van een ander te begrijpen.
Zie op het diepste niveau de arrogantie van een ander als pijn.
Zie uithalen als verdedigingsmechanisme door de ander die aanvallen heeft overleefd.
Zie alle volwassenen als kinderen die onschuldig begonnen te leven zoals ze vertrouwden en werden verraden.
Zie jezelf in een ander terwijl je je realiseert dat alle mensen hebben gefaald en zijn gevallen op vele paden die ze nooit zouden delen.
Iedereen leeft een verhaal.
Je bent gezegend om elke vermomde ziel te ontmoeten.
Als je je hart opent om de waarheid te zien, zul je het absoluut vinden.
Naarmate je je bewuster wordt van je hogere zelf, zal mededogen vanuit je wezen vloeien naar de persoon of daad waarvan je voelde dat die je leven verpletterde.
Nu tilt het je naar een hogere staat terwijl je liefde en begrip voelt.
Dit is de aanwezigheid van God.
Iedereen is een ziel die hier is voor lessen en om zich uit te breiden in bewustzijn.
Weet in waarheid dat God het oneindige veld van bewustzijn is en het bewustzijn dat je in staat stelt te weten dat je leeft met 'ik ben'.
Terwijl je de zin van de 'Ik ben'-aanwezigheid voltooit, creëer je je leven in vorm met een genezingsplan.
Zeg: 'Ik ben vrij, ik ben heel, ik ben genoeg, ik ben liefde'.
Voeg woorden toe die tot je hart en geest spreken.
Wat is enig verhaal van jou waard als je de aanwezigheid van God niet toestaat?
Wat zou er moeten veranderen om diepe vrede te ervaren in een wereld die in onenigheid en angst om je heen wervelt?
De belofte van waarheid zal blijven bestaan ​​dat geen enkel wezen ooit grotere gelukzaligheid of tevredenheid zal ervaren dan wanneer ze communiceren met de aanwezigheid van God binnenin.
Wat er ook voor nodig is om het heilige wezen te vinden dat je bent, het moet je prioriteit zijn.
Geef je menselijk leven over aan de geest van vrede die je naar de aarde bracht en je oneindig vasthoudt!
In de heilige essentie van je wezen zijn er geschenken om te ontdekken!
Je bent niet gekomen om dingen gewoon uit te zoeken.
Liefde en mededogen zijn uw grootste geschenken om u naar uw begin te leiden!
Er is geen pijn of angst in liefde!
Open je hart!
NL EEKE MAI EA!
Ik hou zoveel van je!