donderdag 20 oktober 2022

Extra Nieuwsbericht ~ Stefan Van Heester

Zoals je wellicht weet volg ik al jaren de uitbarstingen in de ruimte, de zogenaamde Gamma Ray Bursts of GRB's.

Op 9 oktober jongstleden noteerden wetenschappers de grootste uitbarsting ooit.
De GRB was het dichtste bij de Aarde van alle uitbarstingen ooit en was tevens voelbaar op Aarde zelf, want de uitbarsting zorgde voor elektrische stroom in de grond van onze Aardoppervlakte. Verscheidene metingstations verspreid ove raarde registreerden dit en het wordt ook bevestigd door spaceweather.com.
De GRB vond plaats op 2,4 biljoen lichtjaren van hier.
Ik herhaal: 2,4 biljoen lichtjaren van hier.


En wij voelen dat hier op Aarde...
Zo begrijp je meteen waarom astrologie werkt: omdat wij de energie van de planeten voelen, want die hebben uiteraard een impact op onze Aarde en onszelf.
Op de foto hierboven van www.spaceweather.com zie je de nagloed of afterglow van de GRB in de ruimte.
Mooi he! Wat een krachtig beeld!



GRB bevatten de hoogste deeltjes licht en Gamma-stralen worden ook gebruikt in de medische wereld om het lichaam te bestralen.
De Aarde kreeg dus op 9/10 een hele hoge dosis Licht te verwerken, en wij ook.
Van duister naar Licht en het Universum gaf ons een extra duwtje in de rug.

Hieronder de data zoals geregistreerd op 9/10 door NASA.
De GRB werd genoteerd om 14:10 en 14:17 of 16:10 en 16:17 plaatselijke tijd in België en Nederland.
Ik weet nog dat ik op dat moment zo moe werd dat ik ter plekke in slaap kon vallen.
Mijn moeder ervaarde hetzelfde.

Dat was het voor dit extra nieuwsbericht.
Ik hield eraan het te delen want ik zeg al jaren dat wij deze uitbarstingen voelen en dat het gelinkt is aan de bewustzijnsverhoging die momenteel plaatsvindt op Aarde.

Ik sluit dan ook graag af met de woorden van Hannibal uit The A-Team: I love it when a plan comes together!

Stefan Van Heester www.stefanvanheester.com & www.astro-logisch.be