donderdag 24 november 2022

Tara ; ‘licht ’boodschap’…… Houdt moed…geef niet op…24 november 2022

Tara ; ‘licht ’boodschap’…… Houdt moed…geef niet op…

In de vroege ochtend, zat ik even stil voor dit bovenstaand schilderij….’kristallijnen verbinding’.

Zomaar…uit het niets zag ik een kleine ‘lichtcirkel’  tegen de muur.
Ik ging er aan voorbij maar steeds veranderde deze cirkel van binnen van vorm. Ik maakte er een paar foto’s van.  Helaas onduidelijker, als dat ik het zelf mocht waarnemen.
Ik zag de contouren van een H. hart beeld en zag duidelijk een hartje vanuit het witte licht komen….voor ons allen.
Deze woorden kwamen in mij op…voor iedereen die het moeilijk heeft…

Lief mens,

Onthaast u, ga in de drukte van uw mensenleven niet voorbij, aan hetgeen wat jullie allen vanuit het ‘sterrenlicht’ van binnenuit mag voeden, in verbinding met het hoogste licht en besef…
Veel is er gaande in jullie aardewereld, in jullie gevoelsleven…
Houdt moed…geef niet op…


Ook al voel je geen ondersteuning van alles, wat nog op de oude aarde is afgestemd.
Ook al voel je tegenwerking om u te beletten, in uw eigen sterrenlicht te gaan stralen.
Vanuit  het hogere licht zijn wij met u…als een Vader en Moeder God, die zijn kind nooit alleen laat en naast u meeloopt…wij houden van je…

Ontvangen via Tara, vanuit het witte ‘sterrenlicht’.

————————————————————————————————————–

Aansluitend dit prachtige gedicht, wat ik van Ria Lips mocht ontvangen…

Je vult je eigen leven in
met kracht en liefde van boven
kies voor jouzelf en dat kan alleen
als je in HEM…en je taak blijft geloven
geen mens is in staat, alleen jij hebt die macht
zin te geven aan je bestaan
er is maar een ziel en dat ben jij zelf
die van binnenuit weet, wat voor weg hij moet gaan….

adrienne@insprerendekaarten.nl                                   www.inspirerendekaarten.nl