woensdag 26 februari 2020

Energie update vandaag 26/02/2020 ~ Martha Krul


Energie update vandaag 26/02/2020

Wij stijgen en stijgen in hoog tempo naar de hogere dimensies. 
Het is niet meer uit te spreken welke sterke energie golven ons overspoelen. Het kan door die sterke stijgingen heel verwarrend voor je zijn. Dat wordt nog eens extra versterkt door het deel waarin wij zitten. Niets is meer wat het was. Alles wordt nieuw, alles wordt anders. Het tempo waarin wij zitten maakt het je niet gemakkelijk. Jij hebt al levens lang aangegeven dat JIJ het wel kan en dat is ook zo. Heb vertrouwen en stroom mee.....

Het is niet meer duidelijk welke sterke energiegolven ons overspoelen.
Deze overspanningen kunnen dit heel verwarrend voor je maken.
Het wordt versterkt door het deel waarin we zitten.
Niets is meer wat het was.
Alles wordt nieuw, alles wordt anders. Het tempo waarin we zijn maakt het je niet gemakkelijk.

Ik heb deze film eerder gezien, hè?
Heb je het gevoel dat je in een film bent gekomen?
Een gevoel dat je deze film lang geleden hebt gezien.



Je kunt je niet helemaal herinneren precies het intrige van de film was, maar nog steeds...?
Herken je dit? Het is oké.

Je bent niet langer de fysieke mens die alleen bestaat uit het fysieke lichaam van vlees en bloed. Je bent een multifunctioneel wezen geworden.
Je bent sterk samengesteld uit meerdere "ik"
Verschillende delen van jezelf, die in verschillende dimensies aanwezig kunnen zijn om dit moeilijk te maken.

Je bestaat uit verschillende delen van jezelf.
Ze zijn verbonden met je superieure mij en ze zijn allemaal verbonden met je ziel.
Voelde je ooit het gevoel dat je instortte? Dat is net zo waar.
Waarom zou ik dat doen? Want nu is het tijd dat je genoeg ontwikkeld bent om er meer mee te werken.

Nu begrijp je waarschijnlijk waarom je geen vat op jezelf kunt krijgen?
Je bestaat uit verschillende vormen van energie die allemaal van één zijn.
Maak het niet moeilijker dan het is.
Dit geeft u enkele informatie over de redenen waarom dit zo verwarrend is.

Je gaat helemaal van hoofd naar hart.
Voel waar er openingen voor je zijn.
Voel wat je goed voelt.
Voel je waar je dat eerder voelde.

Heb ik mijn hoofd niet meer nodig? Ja, natuurlijk wel.
Van het universum zal alles aan u doorgegeven worden in de beelden en gevoelens die je herkent.
Je herkent ze omdat je ze kent uit de ervaringen die je hebt opgedaan.
Foto ' s en gevoelens die je kunt verbinden door je geest en gedachten aan bepaalde omstandigheden.
Die beelden en gevoelens die je krijgt, helpen je.

Je bent nu in een fase waarin je "leert" dat je tussen de verschillende delen van jezelf en de verschillende superieure dimensies.
Gezien de lagere afmetingen is dat erg verwarrend.
Het is belangrijk om niet in je gedachten te zitten.

Niets is meer zo.
Alles is veranderd.

Het is net als in deze film, je zult sommige delen herkennen.
Je hebt nog steeds dat idee. Ik heb deze film eerder gezien.
De mensen die daar verschijnen, komen je ook vaag bekend voor.
Het zijn zielsverwanten van vorige levens.

Misschien begin je nu te begrijpen waarom dit een moeilijke tijd is.
Het heeft helemaal geen match met de onderste en bekende afmetingen.
Je ogen en je hart zijn omhoog gericht.
Je hart is je verbinding met het universum.
Je veiligheid zit in je hart.
Er zit echt een blazer in.

Daarom zeg ik altijd over mezelf. " ik ben een trolleybus, ik hou me vast aan mijn zonen en rijd geen meter zonder hen...

Ze kennen me en weten hoe ze me zo optimaal mogelijk moeten leiden.
Ze kunnen mijn hele leven toezicht houden.
Ik heb een onweerstaanbaar vertrouwen in hen.
We kennen elkaar heel goed.

Mijn veiligheid zit in de connectie van mijn hart met hen.
Dat is het nummer dat je nu hebt gemaakt.
De kamer waar je om je heen gaat kijken als een onschuldig kind.
Kijk om je heen in een compleet nieuwe wereld.

Niets is meer wat het was.
Neem de tijd.
Wees heel aardig voor jezelf.
Wees geduldig met jezelf.
Blijf dicht bij elkaar.

Je hoeft je niet af te vragen of je in deze hogere dimensies bent gekomen.
Daar ben je.
Je bent op een gloednieuw begin van een zeer speciale periode.
Geniet ervan.
Weet je, alleen het beste is goed genoeg voor je.
Hoofd in de wolken.
Je verdiende het.
Je hebt zo hard gewerkt.

Namasté  
Martha Krul