maandag 24 februari 2020

Blossom Goodchild ~ Channeling


Blossom Goodchild 
Hallo daar, DeLightful Light Beings! Hier op aarde vinden velen van ons het nog steeds moeilijk, lijkt het. Ik neem aan dat onze 'eenheid van het zelf' helpt bij het reinigen van alles. Er is zoveel emotionele strijd gaande voor zovelen, afhankelijk van hun specifieke intense situatie, en in welk deel van de wereld ze wonen. Maar toch, namens ons allemaal ... Kun je ons geen katoenen pickin, routin toutin break geven? Ik weet dat je het niet per se bent, en je kunt het niet veranderen. 

Daarom vraag ik of je ons kunt helpen 'de schakelaar' te vinden om 'ons weer aan te zetten' in onze gelukkiger wezens? Met het grootste respect, voel ik dat je zult zeggen om de mantra te blijven zeggen: IK BEN HET LICHT. IK BEN DE LIEFDE. IK BEN. We doen dit toch, het voelt voor mij alsof het die laatste draad vasthoudt voordat hij van de rand valt, in tegenstelling tot het voelen van ons glorieuze zelf. Alle aangeboden adviezen worden hier zeer op prijs gesteld. Dank je.

Liefste bloesem, liefste ALL. We zijn ons zeer bewust van de strijd die de ziel zelf aflegt, voor de meerderheid van jullie. We kunnen dit energetisch oppikken en hoewel je misschien niet het beste van de wereld voelt ... zit je er zeker middenin en doe je precies wat er van je wordt gevraagd. Je bent ... transmuterend / verspreidend ... oude, muffe, ellendige Energieën, niet alleen van jezelf, natuurlijk, maar al dat IS EONEN tijd op je Planeet GEWEEST. Je zou tien dingen kunnen tellen, zonder na te denken, op grote schaal, die je aarde dieper in het slijk zouden hebben gezonken en dan nog een en nog een. Stel je voor ALLE dat je aan het reinigen en opruimen bent.

Ja, het lijkt misschien alsof het allemaal heel persoonlijk is ... HET IS. Want jouw personage geeft verkapte misdaden vrij. Door je te presenteren wat van jou is om te reinigen en verder te gaan, neem je ook een veelvoud van 'bezuinigingen' op die daaraan verbonden zijn ... dat je opruimt voor The Whole.
Ik kan dat begrijpen. Maar toch, op het moment van diepste droefheid of frustratie, of welke emotie je ook hebt ... uitblazen / opblazen ... op een bepaald moment ... het voelt zeker niet alsof we het voor The Whole doen. Het voelt zo intens.
Ons punt precies! De reden waarom het zo intens aanvoelt, is omdat het IS. Je voelt dat het zo diep in je ziel graaft en dat misschien alleen het gebrul van een leeuw het vanaf die plek naar buiten zal brengen. We gebruiken deze analogie omdat de leeuw bekend staat als de Koning van de jungle. Dus, laat dat brullen in kracht. Jezelf en iedereen laten ... WETEN dat je weer in kracht toeneemt en niets je tegenhoudt.
Onthoud Blossom ... hoe diep de wonden van je planeet kunnen reizen. Wonden die niet zijn hersteld, worden nu voor eens en voor altijd genezen.
Want je weet dat je niet ... gewoon niet ... naar de Hogere Trilling ALS EEN kunt gaan totdat dit klaar is.

Ja. Ik begrijp het nog, ik voel dat door dit 'stadium' te ervaren, ik niet mijn Licht en Liefde op de Planeet schijn zoals ik zou moeten. Verwacht je niet dat we boven dit alles uitstijgen en de bakens van Licht zijn om de weg te wijzen? Niet zo, mijn vrienden! Gewoon niet zo! Ik heb het gevoel dat ik te veel in mijn eigen 'bal van touw' ben gewikkeld en daarom mijn zaklamp niet uitstraal naar waar het naartoe moet en zelfs als ik dat deed, zijn mijn batterijen bijna leeg.

We zijn ons bewust van dit dilemma. We raden u echter aan dit als een tijdelijk probleem te beschouwen. Want inderdaad, dat is het.
U ZEGT DE MANTRA.
WEET HET VERSCHIL DAT DIT MAAKT.
WEET HET. WEET HET. WEET HET.
'Hoop' niet halfslachtig dat het een klein beetje goed doet. WEET dat, hoewel je hart er niet altijd 'in' kan zijn ... de Codering in het zeggen van deze woorden, weeft zijn magie helemaal vanzelf.
Het verschil is dat hoe LICHTER de ziel van degene die deze woorden zegt, des te meer impact het heeft.
Hallo? Heb je niet geluisterd naar een woord dat ik heb gezegd?
We zijn zoals altijd geamuseerd door je humoristische aanraking.

De schakelaar. Waar is die schakelaar? Ik heb soms het gevoel dat het verborgen moet zijn waar de zon niet schijnt! Zoveel van ons, zoals u weet, zijn nu veel verder dan nodig om te leren over positieve bevestigingen enz. We kennen deze 'tools'. Toch lijken deze tijden onze Wezens ver, veel dieper in de afgrond te brengen en niet een draad van touw in zicht. Zelfs als we PROBEREN, wanneer we PROBEREN om dit te doen ... het kan letterlijk duren, slechts een moment of twee en dan SHMACK! Terug in de diepste malaise over het kleinste ding. Dus de mantra wordt herhaald ... en we gaan rond en rond. Hoe kunnen we onszelf IN deze tijden HOUDEN? We weten dat we dit kwamen doen. Ik heb het gevoel dat dit nog maar het begin is, dus het ziet er niet al te goed uit als we dit in het begin afhandelen! Je kunt maar beter hier komen. Ik meen het!
Bloesem en alle zielen die op dit moment op planeet Aarde zijn gestationeerd. Er is geen 'magische' schakelaar. Er is alleen het WETEN DAT DIT ook zal doorgaan. Tijdens deze 'integratie van energieën' ... van de hoogste naar de laagste ... van de laagste naar de hoogste en alles daartussenin ... is het meer dan je kunt doen, om gewoon te ZIJN zoals je ervoor kiest om te ZIJN in elke ademhaling die je neemt.
Toch kies ik er niet voor om ellendig / gefrustreerd te zijn ... noem maar op! Het lijkt me te kiezen!
Deze Energieën vinden jou / kiezen jou ... omdat JE MEE AKKOORD bent om dit te doen ... om HEN TE VERANDEREN ... om IETS OVER HEN TE DOEN ... EN JE BENT.
Dus wees vrolijk in je onderbreking!
Hou ervan!
Maar, Truly Blossom, als we een verhaal 'verzinnen' over deze schakelaar waar je naar op zoek bent ... Wanneer je ervaart wat je voelt, wordt je leeggezogen van alles waarvan je weet dat je het bent ... door je tranen en woede en aanscherping van borst en vuist ... stap buiten jezelf en lach! Prijs jezelf voor deze geweldige weergave terwijl je je PLANET VERANDERT IN GEZONDHEID EN GELUK.
Zodat, door je tranen, door je uitingen van 'genoeg is genoeg' ... van een ander deel van je Wezen ... opzij gaan en glimlachen. Erken hoe goed je het doet. Hoe dieper de 'pijn', hoe beter je het doet!
Ik begrijp wat je zegt. Ik denk dat iemand, als ze dat toestonden, schuld kon voelen omdat hij zijn Licht niet scheen in deze meest noodzakelijke tijden en zichzelf in elkaar kon slaan omdat hij zwak was.
Maar toch, op deze manier ... Trots op het zelf op 'DIENEN VAN HET HELE'
HET GAAT OVER.
Ik denk dat de 'domme' vraag die je zou moeten stellen zou zijn ... hoe lang zal het nog zo 'voelen'? Ik voel me goed voorbij mijn uiterste verkoopdatum!
Het is geen kwestie van domheid Blossom. Helemaal niet. We kunnen het waarderen als je dat wilt weten. Helaas kunnen we u niet vertellen ... want dit gaat niet over 'tijd' in uw wereld. Het gaat over LIEFDE.
Goed beantwoord! Het ding is ... u zegt dat dit jaar zoveel zal worden geopenbaard en de waarheid zal worden verteld. Nou, is het niet zo dat de meerderheid van deze waarheden niet zo aangenaam zijn (understatement)? Betekent dit daarom niet dat we nog veel meer van 'dit spul' moeten transmuteren?
Ja. Het doet.
Oh kijk! Er is Scotty!
Herinner je echter ook Blossom, dat we ook hebben gezegd dat veel DeLight zal komen als je Hogere aspecten van je Wezen ontdekt, waardoor ongekende wonderen zich kunnen voordoen.
Tegelijkertijd met je zo druk voelen?
Als je de 'tussenruimte' laat zien hoe ... inderdaad.
Hoe vinden we die 'tussenruimte'?
Door de stilte van het zelf in te gaan. Het enige dat nodig is, zijn drie keer diep ademhalen op een bepaald moment. U hoeft niet per se te stoppen met wat u doet, het kan nuttig zijn om dit te doen. Slechts drie keer diep ademhalen om te verbinden en VOELEN verbonden en je zult ... na verloop van tijd / door de tijd ... deze kleine / grote 'gebeurtenissen' vinden, die de weg wijzen naar het Hogere pad waar je voor kiest om je toespraak te bewandelen ... stap voor stap /door de tijd.
Door de tijd?
Inderdaad. We zullen dat daar laten en u laten nadenken over de betekenis ervan.
Om eerlijk te zijn, als ik veel meer nadenk over iets anders dat ik met het leven te maken heb, zal ik mezelf over de Planeet nadenken. Meestal als ik dingen niet kan begrijpen of iets kan vinden dat veel te diep is om te bemachtigen, kies ik er gewoon voor om het los te laten, een kopje thee te drinken, WEET HET NIET WELKOM EN Keer terug naar de I AM mantra. HOUD HET EENVOUDIG… Laten we gewoon proberen en het simpel houden. We zijn klaar voor vandaag, toch?
Dat zijn we inderdaad. Het is ons een genoegen om in uw bedrijf te zijn.
En ons plezier om in de uwe te zijn!

In dankbaarheid. In liefdevolle service. IK BEN.