woensdag 27 maart 2019

Dinsdag 26 maart 2019 ASCENSIE VS DESCENSIE JOURNAAL - Marjolein Ingrid Soulpursang

  Afbeelding kan het volgende bevatten: plant, bloem en buiten
 
Dinsdag 26 maart 2019
ASCENSIE VS DESCENSIE JOURNAAL

De hoogfrequente energie stijgt verder naar hemelse waarden! De druk is sterk voelbaar voor velen.
Vandaag een kort journaal.

Ik ben helemaal leeg, volkomen in de leegte ben ik nu sinds vannacht nadat zeer heftige koude rillingen me lam legden en ik bleef trillen en rillen. Ik wist genoeg; een uitstoot van oude energie, prima!


Daarna begon ik enorm te huilen en nog steeds huil ik om van alles, immens verdriet mag nu zijn uitweg vinden.

Zo gevoelig, zo kwetsbaar en leeg, en tegelijkertijd vult die leegte zich met ongelooflijk veel kennis van miljoenen jaren oud, ik ga dwars door het mineralenrijk heen en eindig bij het aangezicht van Christus aan het kruis. [sternum] het Christus bewustzijn dat ontwaakt in ons hart=kern van liefde in je hart. Het opent je hart en veel oud zeer komt vrij in de vorm van tranen! Het is de bevrijdende stroom!

Velen ontwaken nu voor dit Christusbewustzijn, het vraagt om overgave, vertrouwen!

Goed stampen met je voeten helpt te gronden van de energie.

Vandaag dus een korte journaal voor mijn gevoel. Het gaat verder goed hoor met mij!!

Dit stuk verdriet hoort erbij, het zuivert meer en meer. Ik ben dankbaar dat ik al zover ben gekomen. Het heftigste was de doodsheid, de verlatenheid, eenzaamheid oftewel de donkere nacht van de ziel!

Ben benieuwd naar jullie dag!

Marjolein Ingrid Soulpursang