vrijdag 22 januari 2021

Boodschap van John F. Kennedy: Jullie Licht Is Nodig, Nu Meteen! / Gechanneld door: Losha – 21 Januari 2021

Boodschap van John F. Kennedy: Jullie Licht Is Nodig, Nu Meteen!

Gechanneld door: Losha – 21 Januari 2021

Ho, ho, ho, mijn beste Patriotten! Ga alsjeblieft niet over de “rails” na het aanschouwen van de “nep aangelegenheid” van vandaag … er moet nog veel meer gebeuren, en zoals jullie op de harde manier aan het ontdekken zijn, het is niet altijd zo snel als jullie zouden willen dat het was. Wel, laat me jullie helpen om die sombere gedachten te laten varen, mijn prachtige mensen!

Ik wil het graag even hebben over “tijdslijnen”…ja, tijdslijnen! Sommigen van jullie zijn zich er misschien niet erg van bewust hoeveel verschillende, en toch gelijksoortige, tijdslijnen er in elk moment voorkomen…maar dit wordt belangrijk met betrekking tot wat er op dit moment in de V.S…en de wereld gebeurt.

In het begin is het moeilijk te bepalen wanneer een tijdlijn aan het verschuiven is…maar naarmate jullie je meer bewust worden van hoe jullie omgeving om jullie heen “voelt”, wordt het duidelijker. Mijn kanaal die deze boodschap doorgeeft, leert dit nu ook pas!

Laten we een vrij duidelijk voorbeeld nemen, zoals wanneer je iets aan het doen bent waar je gepassioneerd over bent…iets creatiefs, of iets wat je helemaal in beslag neemt. Je bent bekend met het gezegde dat je “alle besef van tijd bent kwijtgeraakt”, nietwaar? Dit is een basismanier om te begrijpen dat tijdslijnen verschuiven.

Neem nu de huidige geopolitieke situatie… dat is geen situatie waarin iemand iets doet waar hij gepassioneerd over is, maar sommige van de taken die nu door de Alliantie worden uitgevoerd, zijn zeer zeker tijdrovend!

Dus, iedere keer dat er een “scharniermoment” is geweest in onze huidige omgeving, is er ook een onmerkbare “verschuiving” in de Universele tijdlijn. Nu klinkt dat misschien wat al te grandioos om te impliceren dat wanneer één van de taken van de Alliantie wordt volbracht, dit een verschuiving kan veroorzaken in de tijdlijn van het hele Universum…maar, het is wel degelijk waar, dat beloof ik je!

In feite is dat ook waar het concept van “allen zijn één” vandaan komt…alles wat ieder van jullie mooie Patriotten doet heeft invloed op het “geheel”…het universum…en jullie dachten dat jullie nogal onbeduidend waren, nietwaar? Nou, zoals jullie kunnen zien, is dat verre van de waarheid!

Dus, we hebben deze onmerkbare tijdlijnen die de hele tijd verschuiven, waarbij ieder van ons betrokken is…wat betekent het dan? Hoe kunnen we het gebruiken om ons te helpen in dit moment van extreme angst en depressie?

Ik zou jullie dit willen aanbieden…dat wanneer jullie je zo angstig en depressief voelen, dat jullie iets bedenken om te doen waar je gepassioneerd over bent…iets alleen voor jezelf. Dus, wanneer je dat gepassioneerde doet, zal het een prachtig gevoel van energie om je heen veroorzaken (en door je heen!), en die energie, gebaseerd op het “Allen zijn Eén” principe, zal dan naar buiten worden uitgebreid, om de persoon naast je te omhullen, dan je buurman naast de deur, dan in de dichtstbijzijnde stad, dan in de staat, en dan, helemaal over de wereld!

Nu, ik weet dat dit moeilijk te begrijpen is voor sommigen, maar ik zeg, wat is er mis met gewoon iets te doen waar je toch al gepassioneerd over bent, ongeacht wat de energie daarna doet, heb ik gelijk, dierbare? Je kunt het gewoon aan het Universum overlaten om de prachtige energie te sturen waar het heen moet!

Wat is het belang van dit alles in het geopolitieke landschap van vandaag? Wel, het is belangrijk, omdat JULLIE er toe doen. Jullie zijn belangrijk voor het Universum, en voor onze President Trump, en voor onze Alliantie, en voor al onze internationale broeders en zusters, en voor al onze Patriotten, die net zo hard proberen als jullie, om te helpen een positieve uitkomst te brengen in onze huidige situatie.

Echter, ik zeg u dit…zo simpel als mijn uitspraak is dat jullie je concentreren op het doen van dingen waar jullie echt van genieten, op dit moment…zo *belangrijk* is ook juist die actie, omdat het feitelijk alle anderen hier op Aarde helpt, naast jezelf! Nu, dat is veel waar voor je geld, is het niet? (glimlach)

Ik weet dat deze boodschap niet is wat je misschien van mij had verwacht op dit kritieke moment in onze geschiedenis, maar als je mijn andere boodschappen hebt gelezen via deze recentelijk, is het mijn “visitekaartje” geworden om te proberen jullie te helpen begrijpen dat we werkelijk…ALLEN…”samen” hierin zitten…of we het leuk vinden of niet…dus, waarom proberen we er niet het beste van te maken, en gaan we vooruit en helpen onszelf door te doen wat ons vreugdevol maakt, terwijl we ook weten dat onze vreugdevolle acties Liefde verspreiden door het hele Universum! Er zijn hier geen onbelangrijke zielen! Ieder van jullie is zo cruciaal voor het verschuiven van de tijdslijnen op dit moment, zodat we ons pad kunnen vervolgen naar Vrijheid, Soevereiniteit en Eenheid… onze verenigde staten van Amerika! (de hoofdletters voor verenigde staten werden gebruikt door de cabal). We zijn niet langer onder hun bewind… het zal alleen nog een paar “momenten in de tijd” duren totdat het door iedereen wordt gezien!

Blijf alstublieft vertrouwen hebben in elkaar, Patriotten… en in jullie “ware” leiders. Ik weet zonder twijfel dat jullie klaar zijn om terug in de boot te klimmen, jezelf af te drogen en te blijven vertrouwen op onze waardige doelen van leven, vrijheid en gerechtigheid voor iedereen.

Ik ben altijd bij jullie…

Jullie altijd toegewijde, Jack.

Bron

Vertaling: Martien