zondag 21 juli 2019

Energie update Zondag 21 juli 2019 ~ Marlolein Ingrid Soulpursang


Energie update
Zondag 21 juli 2019

Wat een enorme transformerende energie dit weekend! Inclusief de UV zonkracht van 7 de komende week!

Ik heb het gevoel dat ik een kerncentrale ben geworden.
Zo heftig heb ik het nog niet eerder ervaren bij mijzelf.

Gisteravond begon bij mij een duizelingwekkende instroom van hoog geladen energie die als een razende orkaan door mijn lichaam op en neer raasde. Alsof ik een een raket zat en gelanceerd werd richting de maan en gelijk weer terug naar de aarde. Mijn hele hoofd werd rondom gloeiend heet


Ondertussen vloog mijn leven aan mij voorbij middels filmfragmenten en maakte nog hardnekkige emoties los, herbelevingen dus.

Gaf darmkrampen, misselijkheid, dizzy, snotterigheid, een verloren gevoel van. "'waar ben ik in vredesnaam?'' en bovenal enorme benauwdheid, ik hapte naar lucht.

Dit duurde een paar uur, daarna volgde immense kou, vrieskou, koude rillingen en viel ik in een diepe slaap met heel veel dromen.

Vanochtend voelde ik mijn keelchakra enorm opgeladen worden en een hoge drukgevoel leek mijn thymus=kernreactor ahw aan te zetten.

Op dit moment voel ik zeer veel lading en een krachtige energie door mijn beide benen de aarde in gaan. Zo intens heb ik het nog niet eerder gevoel.

Tegelijkertijd komt er heel veel informatie in mij vrij over de 5e Dimensie; de info gaat zo snel ik kan het niet bijhouden.

Tel daarbij de UV index van 7 voor de komende week bij op; we worden letterlijk sterk bekrachtigd door dit sterke genezend licht.

Ben heel benieuwd naar jullie ervaringen!!!

Marjolein Ingrid Soulpursang