maandag 7 januari 2019

Samenwerken met de Arcturiers. / 7 Januari 2019 / Winfried Meier

Samenwerken met de Arcturiers.
7 Januari 2019 / Winfrie Meier
BESTE VRIENDEN, 

Hopelijk is het jaar voor jullie goed begonnen. Ik heb mij geroepen gevoeld aan de ethische discussie deel te nemen, na de oproep van Robert Dijkgraaf gedaan in de TV-uitzending De Toekomst met betrekking tot het DNA onderzoek en de te verwachten toepassingsmogelijkheden. Deze is in de update van wakkeremensen opgenomen jl. zondag 6/1/19.
Tezelfdertijd  stuurde Daniel Scranton onderstaand bericht van de Arcturian Council. Bij het lezen kreeg ik het gevoel van een handreiking. Een gevoel van dit bedoelen wij met samenwerking. Het gaf mij een zeker vertrouwen, dat ik ondanks het feit dat ik niet deskundig ben op medisch/biologisch gebied, toch er goed aan gedaan heb mij vanuit een spiritueel standpunt in de discussies te begeven.
Indertijd hebben jullie positief gereageerd op een initiatief van mijn kant tot het vormen van een groepje, dat zou willen samenwerken met de Arcturiers. Nu begin ik mij af te vragen of wij niet aan een geheel nieuwe wijze van samenwerking met hen zouden moeten denken. Misschien moeten wij zelf meer initiatieven nemen, hun mening en ondersteuning daarvoor  vragen. Daarvoor de juiste vorm en aanpak kiezen met in ons achterhoofd dat zij ten slotte de mensheid rechtstreeks willen aanspreken en willen helpen om oude opvattingen los te laten en een nieuw goddelijk bewustzijn in zich toe te laten.
Ik vraag mij verder af hoe wij vanuit gezamenlijke kracht en met de nodige PR. zouden kunnen deelnemen aan een meer openbare discussie om een ruimere kring van mensen op ascentie en de nieuwe tijd voor te bereiden. Enfin, ik ben er nog niet uit.
Jullie reacties zie ik graag tegemoet,
Met vriendelijke groeten,
Winfried 
De 9 Dimensionale Arcturiaanse Raad 
Geen herhalingen van Lemurië en Atlantis
6 Januari 2019 / Daniel Scranton

"Groeten. Wij zijn de Arcturiaanse Raad. We zijn blij om ons te verbinden met jullie allemaal.
We zijn begonnen met het verspreiden van lichtcode-activeringen naar degenen die klaar zijn om die activeringen te ontvangen. De omgeving waarin jullie je op dit moment bevinden, is absoluut geschikt voor jullie om deze unieke lichtcodes te ontvangen.
Nu, de manier waarop wij ze leveren, is door de verbindingen die wij met jullie maken terwijl je slaapt, en deze activeringen zullen ervoor zorgen dat jullie tijdens dit ascensieproces op koers blijven. Er zullen tijden zijn waarin jullie je verleid voelen om de gemakkelijke route te nemen en zullen merken dat jullie een pad van zelfvernietiging op gaan.
Maar deze lichtcode-activeringen zullen jullie herinneren aan Atlantis en Lemuria, die pogingen waren om de evolutie van bewustzijn te versnellen met behulp van technologie. En beide mislukten. Dus als jullie nu over de wonderen van de technologie horen en denken dat er mogelijke kortere wegen zijn naar waar jullie naartoe gaan, besef dan dat deze kortere wegen valkuilen zijn.
Dat is niet de ervaring waarvoor jullie je hebben aangemeld. Jullie kozen ervoor om te ascenderen met jullie bewustzijn in jullie fysieke lichaam, en jullie kozen ervoor om het te doen door je emoties te verwerken, toegang te krijgen tot meer Onvoorwaardelijke Liefde en mededogen en naar binnen te gaan om de waarheid te ontdekken van wie je werkelijk bent. Het is de langere manier. Het is de meer nauwkeurige manier, maar het is de meest bevredigende, en uiteindelijk de meest succesvolle manier om te ascenderen.
En als je het op de ouderwetse manier doet, hoef je je geen zorgen te maken dat de technologie faalt en heb je ook iets te geven aan de rest van de mensheid. Je zult je wijsheid en je ervaring hebben en je zult het gebruiken om anderen te helpen ascenderen. Het gebeurt niet omdat je een of ander apparaatje in je garage hebt gecreëerd.
Wij zijn de Arcturiaanse Raad en we hebben het leuk gevonden om verbonden te zijn met jullie.