donderdag 21 januari 2021

Vragen aan de regering die we allemaal zouden moeten stellen....met dank aan Lucas


Vragen aan de regering die we allemaal zouden moeten stellen....



Als ik gevaccineerd word: 💉💉💉

1.- Kan ik stoppen met het dragen van het masker?

- Nee


2.- Kunnen ze restaurants etc. heropenen en werkt iedereen normaal?

-Nee

3.- Ben ik bestand tegen covid?


- Misschien, maar we weten het niet precies, het zal je waarschijnlijk niet stoppen om het te krijgen


4.- Ik zal tenminste niet meer besmettelijk zijn voor anderen?


- nee je kunt het nog steeds doorgeven, misschien, niemand weet het.


5.- Als we alle kinderen vaccineren, zal de school dan weer normaal functioneren?


- Nee


6.- Als ik gevaccineerd ben, kan ik dan stoppen met het sociaal distantiëren?


- Nee


7.- Als ik gevaccineerd ben, kan ik dan stoppen met het desinfecteren van mijn handen?


- Nee


8.- Als ik mezelf en mijn grootvader vaccineren, kunnen we elkaar dan knuffelen?


- Nee


9.- Worden bioscopen, theaters en stadions opnieuw geopend dankzij vaccins?


- Nee


10.- Zullen de gevaccineerde zich kunnen verzamelen?


- Nee


11.- Wat is het werkelijke voordeel van vaccinatie?


- Het virus zal je niet doden.


12.- Weet je zeker dat het mij niet zal doden?


- Nee


13.- Als het virus me statistisch gezien toch niet doodde... Waarom zou ik me laten vaccineren?

- Om anderen te beschermen.


14.- Dus als ik gevaccineerd word, zijn de anderen 100% zeker dat ik ze niet besmet?


- Nee


15. - Is het vaccin 100% veilig en het testen afgerond?


- Nee

Dus het vaccin geeft geen immuniteit.
Elimineert het virus niet.
Het voorkomt de dood niet.
Garandeert niet dat je het niet krijgt.
Het voorkomt niet dat je het krijgt.
Het weerhoudt je er niet van om het door te geven...
Dit neemt de noodzaak van een reisverbod niet weg.
Het is niet nodig om bedrijven te sluiten.
Sluit de noodzaak van afsluitingen niet uit.
Maakt de noodzaak van maskering niet overbodig.
Is niet 100% veilig en nog in testfase
Dus...waarom moesten we ons ook alweer laten vaccineren?

Ik laat mij niet vaccineren