zaterdag 5 januari 2019

De energie update van vandaag 05/01/2019 Van 8565==> 9016% ~ Martha Krul


De energie update van vandaag 05/01/2019
Van 8565==> 9016%
weer een mega stijging, we vliegen en stromen verder......


Mijn gevoel bij vandaag:


Wij zijn echt aan het nieuwe jaar begonnen.
Kan niet zeggen de maagdelijke glans is eraf,
maar het jaar is al wel veranderd.
Wij hebben te maken met een heftige energie.

De zonsverduistering in nieuwe maan is al voelbaar.
De heftige zonnestormen houden velen uit hun slaap en brengt fysieke onrust.
Wij die zo gevoelig zijn en zo naar rust verlangen.
Hoe kunnen wij die Onrust ombuigen naar RUST.

We hebben het al vaker gezien, het antwoord is loslaten.
Wanneer je blijft vastzitten in piekeren en zo je antwoorden probeert te vinden,
dan vind je het antwoord niet.

Het leven is een rivier.
Jij mag stromen in die rivier.
Je mag je gewoon laten drijven.

Je hoeft je niet in te spannen. Je mag gewoon gaan.
Je hebt hard genoeg gewerkt. Het is niet meer op die manier nodig.
Je mag gaan en stromen.

Je bent met onzichtbare, energetische lijnen verbonden met je gidsen, engelen en andere spirituele begeleiders.
Je mag je in vertrouwen overgeven aan hun liefdevolle begeleiding.
JIJ hoeft niet bang te zijn dat je tegen dat grote obstakel in die rivier van je leven zal botsen.
Er wordt onvoorwaardelijk van je gehouden en die liefde is zo intens.

Je bent te mooi, een te groot wonder….
Je wordt liefdevol om de obstakels in die rivier geleid.
Juist door bij het naderen van een obstakel in die rivier in je denken te gaan zitten,
laat je die veilige begeleiding los.

Je gaat over op je eigen denken en komt in je onrust en onveiligheid.
Door in vertrouwen je mee te laten voeren, merk je heel snel dat bij het naderen van dat obstakel dat je er omheen geleid wordt.
Het zijn geen leeropdrachten meer.
Je hebt die lessen doorlopen.

Waar je je aandacht en energie op richt, daar ga je heen.
Dus wat doe je nu om je aandacht op dat obstakel te richten……?
Juist, je trekt het aan.
Je bent bezig om ZELF die botsing te veroorzaken.

Weet hoe gemakkelijk kan het zijn?
Juist omdat het zo gemakkelijk is, vinden wij het zo moeilijk.
Probeer je door je gevoel te laten leiden.

Ga niet meer in de actie wanneer er obstakels in je leven dreigen te ontstaan.
Ga naar de rust en ga in meditatie en je zal de liefdevolle (bege)leiding voelen.
Laat je eigen hart vollopen met die universele liefde.

Die prachtige energie.
Je hoeft het niet meer alleen te doen.
Je hebt je lessen geleerd.
Je mag rusten en berusten in de veilige leiding vanuit het universum.

Dus laat je achterover zakken en voel dat je daadwerkelijk gedragen wordt.
24 uur per dag is die (bege)leiding aanwezig.
Heb vertrouwen in jezelf en zo ook in de ander en je gaat een hele “nieuwe” wereld binnen.

Zelf zeg ik:
Ik ben net een trolleybus,
ik hang aan mijn lijn en laat die juist voor mijn eigen veiligheid
nooit los. Ik laat mij leiden, 24 uur per dag.

En weet dat ik door mijn liefdevolle begeleiders wordt gedragen en geleid.
Ook op deze pagina is die begeleiding heel intens en constant voelbaar.

Heb het goed.
Namasté

Martha Krul 05-01-2019