zaterdag 24 september 2022

DE GROTE KNAL (deel 1) ~ 24 september 2022 ~ Jahn J.Kassl


DE GROTE KNAL (deel 1)

Jahn J. Kassl, 23 september 2022


Boodschap van Jezus Christus


Wanneer? In de loop van de komende 24 maanden! Het proces van openbaarmaking is reeds aan de gang, neemt maand na maand toe en bereikt steeds grotere proporties. Alles evolueert in de richting van de grote knal. De steenpuist van het onrecht en de zweer van de onmenselijkheid moeten openbarsten, zodat de genezing van de gewonde mensenharten kan beginnen.


De grote knal (deel 1)

De mensheid wordt wakker geschud!

JJK (20.7.2022): Sinds een week ben ik met mijn gezin op vakantie in Paros, het prachtige eiland in de Egeïsche Zee. Vandaag voel ik me plotseling verzwakt en op de een of andere manier niet helemaal mezelf; emotioneel gevoelig als een “vlinderkind”, in watten gehuld en enigszins verdoofd. Voor mij is dit een onmiskenbaar teken dat er een boodschap op komst is en dat ik er net op afgestemd ben. Op het aangenaam beschaduwde terras van ons onderkomen, met uitzicht op de bulderende zee, begin ik te schrijven …

JEZUS CHRISTUS: Wees gedragen in mijn liefde, zoals de hele mensheid gedragen wordt in mijn liefde.

De dagen naderen dat de verheven duistere machten zullen vallen en afdalen naar het rijk der duisternis. De dagen van radicale omwenteling naderen, de dagen waarop het systeem van onrechtvaardigheid zal exploderen, eroderen en imploderen – een grote knal (1) die nodig is omdat de mensheid wakker geschud moet worden.

JJK: Is wat we op dit moment meemaken niet al WAKKER SCHUDDEN genoeg: corona. transhumanisme, economische crisis, oorlogen?

JEZUS CHRISTUS: Genoeg voor hen die ogen hebben en met hun hart kunnen denken, te weinig voor hen die nu nog wakker moeten worden om dit spel te beëindigen.

Alles gebeurt in de orde van God. God is de autoriteit die nu rechtstreeks ingrijpt in wat er op aarde gebeurt. De mensheid zal de chaos overwinnen, zij zal uit het dal der duisternis worden geleid en het pad van het licht betreden.

JJK: DE GROTE KNAL – wat houdt dit in en wanneer vindt het plaats?

JEZUS CHRISTUS: De ontmaskering van de boosaardigheid van de duistere entiteiten zal als een schokgolf door de hele mensheid gaan. De begane wandaden en toekomstplannen van dit lichteloze gebroed worden in één klap onthuld. Zo wordt wat van blijvende duur leek in één klap vernietigd.

Wie ogen heeft zal zien, en wie oren heeft zal horen. Niets onmenselijks dat gepland was voor de toekomst heeft een toekomst na de grote knal! De menselijkheid krijgt de overhand en er wordt nieuw leven in de zielen geblazen.

24 maanden

Wanneer? In de loop van de komende 24 maanden! Het proces van openbaarmaking is reeds aan de gang, neemt maand na maand toe en bereikt steeds grotere proporties. Alles evolueert in de richting van de grote knal.

De steenpuist van het onrecht en de zweer van de onmenselijkheid moeten openbarsten, zodat de genezing van de gewonde mensenharten kan beginnen.

JJK: Sommige mensen zijn hier nu misschien bang voor? In sommige berichten – die ik zelf heb ontvangen, maar ook in die welke ik in het internet lees – is sprake van de “gebeurtenis” van “onthullingen” of van “openbaringen”. Terwijl sommige mensen er nauwelijks op kunnen wachten, ontwikkelen andere mensen heel veel angst voor zulke aankondigingen.

JEZUS CHRISTUS: Angsten die oplossen zodra de dimensie van genezing en het licht erachter zichtbaar worden.

JJK: Hoe moeten we ons daarop voorbereiden?

JEZUS CHRISTUS: Met God in je hart en gewapend met de waarheid – neem je plaats in, vol vertrouwen en overgave. Al het andere gebeurt vanzelf!

De hemel op aarde is aangebroken, want het helse gebeuren wordt door steeds minder mensen gevoed – en zij die nog moeten ontwaken, zullen ontwaken, want zij krijgen de ontwakingservaring. Geliefd, vereerd en grenzeloos beschermd zijn jullie, geliefde mensen.

Ik ben Jezus Christus
Ik ben in jullie midden.

Vertaling: Petra – voor wakkeremensen.org