vrijdag 15 mei 2020

Energy Update ~ Grace Solaris


Wooohooo gisteren werd ik ka-boomed (ka-straal) knock-out geslagen door een enorme download. 
Het bleken de Arcturianen te zijn die weer aan het spelen waren... lol... 
Ik ging helemaal blanco en in soort trance, maar ja... een extreem zalige, terwijl de elektrische schakelingen van mijn hersenen werd verbeterd en geactiveerd. 

Ze vertelden me dat de grote hoeveelheid hoge vibrationeel plasma die naar de planeet wordt binnengebracht ongekend is en het zal blijven toenemen, aangezien dit de benodigde stijging van de lichtfrequentie genereert die nodig is voor Gaia om volledig te verschuiven en ieder van ons en complementair is op onze het ontwikkelen van silicium gebaseerd cellulaire verbinding. 


Zoals velen van jullie weten worden onze lichamen steeds kristallijner en verschuift stilaan van koolstof naar silicium gebaseerde verbinding. 

Ze lieten me zien dat deze upgrade is om onze neurale circuitry te configureren naar wat ze nucleair bewustzijn noemden... 

Ik begrijp dat het een soort kwantumbewustzijn is, waar we een levend online akashisch veld of universele bewustzijnsbibliotheek worden (zoals een satelliet of moeten we zeggen starportaal 

Het is een goed idee. 
De neurale circuits in ons brein bepalen hoe we energie en informatie verwerken en is ook gekoppeld aan onze hart intellegence elektrische schakelingen. 

Om de enorme bombardementen van galactisch plasma van extreme hoge frequentie en UV-kleurenspectrum te verwerken zal deze upgrade uiterst gunstig zijn.

Hoe onze hersenen presteren wordt bepaald door ons brein vermogen om informatie en energie te dirigeren en te verwerken zonder in overbelasting te gaan, wat schade of spanning kan veroorzaken in ons centrale zenuwstelsel... 

Velen van ons hebben al gevoeld hoe ons centrale zenuwstelsel wordt uitgedaagd de hoge frequenties die op de planeet komen. 

Evenzo kan een koperen kabel sneller en nauwkeuriger informatie uitvoeren en transduceren dan een gewone kabel. 
Ze hebben ook de analogie gemaakt dat wanneer je een 100 Watt bol in een stopcontact stopt, dan maar 40 Watt kan span grote spanning ontstaat tot het punt waarop er een overbelasting is en de zekering blaast. 

Het doel van deze upgrade en activatie is dus om onze zenuwbanen en elektrische circuitry te verschuiven naar een gemakkelijker "handvat" universele kwantumintellegence, wat ons naar een hoger niveau zal brengen om onze beheersing van onze multidimensionale gereedschap te ondersteunen, die bestaat uit telepathie, telekinese, bilocatie, teleportatie en nog veel meer, dat we nog moeten ontdekken of opnieuw lid zijn, maar om dit te kunnen doen moeten onze lichamen in frequentie stijgen en het hoge UV-spectrum plasma aan te kunnen, dat wordt gebruikt om ons te ondersteunen 

Hierin... en voor ons om intergalactische ruimte te navigeren in onze lichte voertuigen (inclusief onze fysieke kristallijne lichamen) is het inderdaad verplicht.

Het was dus inderdaad interessant dat ik gisteravond wakker werd van droomstate, waar ik mezelf lucide in mijn merkabah beleef, maar ik zag en voelde ook mijn lichaam en stond versteld hoe makkelijk ik door de ruimte kon bewegen... al wist ik het 

Ongetwijfeld dat dit echt was... Ik heb meerdere van dit soort dromen gehad, maar nog nooit zo duidelijk zoals dit... en het was gewoon simpel om te doen en toch dacht ik dat ik het gewoon check... en enigszins onder mijn lichaam om te controleren, of er echt gewoon lucht of stevige grond was en inderdaad er was alleen maar ruimte en dus ging ik verder om mijn lichte voertuig te bilokaliseren en te strijden. 

GEWELDIG LEUK! En ik werd wakker met pijn rond het gebied van mijn stuitje, wat ik eigenlijk de afgelopen 4 dagen had... de Arcturiërs hebben eerder met me gesproken over het belang van het stuitje, waarvan ze zeiden dat het een starportaal lijkt en is van ook belang voor teleportatie. 

So yup here we go... up next is een wereldwijde groep DNA activering van de elektrische circuitry of the brein, dus stay tuned. 

Zal binnenkort een groepsevenement opzetten voor degenen, die zich aangetrokken voelen om deze evolutionaire kick te laten beginnen met multi dimensionale kwantumintellegence en reizen, wat de volgende stap is voor de mensheid, of je nu aansluit bij deze activatie of niet, de hele mensheid zal worden verbeterd in hun goddelijke timing, dit wordt aangeboden aan de frontlopers, pioniers van licht, sterrenzaad grondcrew die deze taak hebben genomen om de mensheid te dienen in zijn hemelvaart en evolutie om intergalactische christaline starwezens te worden. 

Dus blijf op de hoogte. ~ Grace Solaris en de Arcturiërs

Gekopieerd van de pagina van Grace Solaris