zondag 17 november 2019

Sanat Kumara: Het Kristallijne Universum / via Natalie Glasson - Originele bron: Sacred School of OmNa

Sanat Kumara:
Het Kristallijne Universum
via Natalie Glasson - Originele bron: Sacred School of OmNa

Groeten aan iedereen op aarde. Ik ben de Heer van het Universum. Ik sta ook bekend als Sanat Kumara. Ik ben een collectief van energie en een bron van begeleiding. Het is een van mijn vele doelen om het universum aan anderen en meer waarheidsgetrouw uit te leggen om de herinnering aan de geheimen, energieën, wijsheid en creatieve expressie van het universum van de Schepper te ondersteunen. Mijn begeleiding komt naar je toe als ik door sluiers van het Universum van de Schepper stap in andere ruimten/ werelden die verder gaan dan wat jij ervaart. Mijn doel is om verder te expanderen dan mogelijk lijkt en op deze wijze de kennis van de Schepper naar het bewustzijn van ons allemaal te brengen. Naarmate ik uitbreid, ontvang ik de waarheid, het bewustzijn van de verschillende vormen die de Schepper aanneemt en de bevestiging van het niets van de Schepper tegelijkertijd.

Stel je voor dat je door de sluiers en leegten loopt die je hele wezen omvatten vanaf je bestaan​​op aarde tot je aanwezigheid in het universum van de Schepper. Er zou zoveel te ontdekken zijn. Je zou de volheid van de Schepper herkennen in alles wat je bent. Stel je nu voor dat je door de sluiers loopt, leegten, manifestaties en aanwezigheid van elke belichaming van de Schepper in het Universum van de Schepper en daarbuiten. Dit is wat ik probeer te bereiken, het is duizelingwekkend! Het is een taak die ik heb aanvaard als een dienst aan mijn eigen ascensie en om meer kennis en weten te schenken aan degenen die dat willen en klaar staan ​​om deze te ontvangen.

Je wilt je misschien voornemen om tijdens meditatie contact te maken met de energie van mij, Sanat Kumara, welke vraagt ​​om de wijsheid en kennis te ontvangen die ik onderzoek en krijg. Ik zal je de energie leveren op een manier die meer bij je past en op een trillingsniveau dat je kunt begrijpen. Wanneer jij je op deze manier met mij verbindt, zal jij je hele wezen zich voelen uitbreiden en vergroten en de oneindige aard van de Schepper ervaren, terwijl je binnen je eigen realiteit en dimensie blijft. Je kunt geïntrigeerd zijn om een ​​verbinding met mij te ervaren, al was het maar om een ​​hogere vibratie en frequentie te ervaren, alsmede inspiratie en inzichten op te doen. Maak veelvuldig contact met mij en je begint het werk te begrijpen dat ik aan het doen ben om de ascensie van iedereen te bevorderen.


Het Ontstaan van het Kristallijne Bewustzijn en de Trillingen

Als Heer van het Universum kan ik veel met je delen. Ik wil je onder de aandacht brengen van de groeiende aanwezigheid en essentie van het Kristallijne Bewustzijn en de Trillingen. Zielen in het Universum van de Schepper gebruiken bepaalde kristalessenties als helende energieën om talloze en diverse verschuivingen te ondersteunen. De kristallen energieën die dienstbaar zijn, zijn Rozenkwarts, Amethist, Jet en Zwarte Obsidiaan. Elk kristal kan in zijn fysieke vorm op aarde worden gevonden. Je kunt echter contact maken met de essentie van hun energie in het Universum van de Schepper. Op dezelfde manier zoals je een engel aanroept voor genezing of ondersteuning, kan je een beroep doen op de energie van een kristal uit het Universum van de Schepper. Dit betekent dat de energie van het kristal het zuiverst is en in veel opzichten volledig verschilt van zijn fysieke vorm op aarde.

Stel je de energie voor van een kristal dat honderd keer vergroot is en je zult beginnen de kracht te realiseren die kan worden benut door de manifestatie van het kristal in het innerlijke vlak. In plaats van een object of vorm is de kristalenergie in het Universum van de Schepper een bron en frequentie, het is expansief en vrij stromend. Wanneer je een kristalfrequentie oproept om met je samen te werken, zal het zich met je ziel verenigen en uitwisselen wat het meest geschikt is om je te helpen. De kristalfrequenties zijn verwant aan een bewustzijn dat intuïtief werkt vanuit het Universum van de Schepper, geen fysieke vorm nodig heeft, gewoon transformatie en genezing creëert. De vier kristalfrequenties die ik, Sanat Kumara, heb genoemd, hebben vooral een krachtige invloed op dit moment van ascensie. Ik geloof dat ze door hogere wezens zijn begiftigd met een werking, die ook anderen op aarde zal dienen. Zij bevorderen een nieuwe manier van werken met kristalfrequenties, met dezelfde intensiteit en kracht als elk ander hoger wezen van licht.

Rozenkwarts
Je kunt de kristalfrequentie en energie van Rozenkwarts uit het Universum van de Schepper oproepen om te helpen bij het reinigen van je wezen, omgeving, in feite alles wat je gelooft dat energetische of spirituele reiniging vereist. De essentie van de frequentie van Rozenkwarts is onvoorwaardelijke en universele liefde. Het is een uitdrukking van energie vanuit de kern van de Schepper. Het is diep genezend, omdat de intensiteit van liefde alles schoon wast dat geen liefde is. Het is ook zacht genoeg om te worden gebruikt voor dieren, baby's, kinderen en iedereen die niet bekend is met spirituele genezing. De frequentie van rozenkwarts stroomt nu in de aarde en alle zielen. Het doel is om krachtige verschuivingen te creëren, overeenkomende met een golf die alles wegwast wat de aanwezigheid van de Schepper belemmert en blokkeert. Aldus, het doen ontwaken en activeren van liefde om liefdevolle relaties met zichzelf en anderen te creëren, evenals om vanuit een expansief hartchakra hogere aspecten van het hartchakra te kunnen downloaden naar manifestatie. Zelfs voor Moeder Aarde vindt deze overgang nu plaats. Hogere aspecten van haar hartchakra en grotere hoeveelheden liefde worden gedownload naar haar aardse hartchakra.

‘Ik roep de puurste frequentie van Rozenkwarts uit het Universum van de Schepper op om door mijn wezen en werkelijkheid te stromen. Steun alstublieft een reiniging en zuivering, evenals een activering van liefde in al mijn relaties. Help het downloaden van hogere aspecten van mijn hartchakra naar manifestatie in mijn wezen. Ik sta volledig open voor het ontvangen en het volledig werken met de frequentie van Rozenkwarts. Dank je.'  

Amethist
De kristalfrequentie en essentie van Amethist uit het Universum van de Schepper zijn ook beschikbaar om verworven en gebruikt te worden ten einde ascensie te bevorderen. De energiebron van Amethist ondersteunt het ontwaken van intuïtie en vertrouwen in degenen die een beroep doen op haar energie. Dit is essentieel in deze tijd van ascensie. Het zorgt voor een diepere verbinding met de Schepper die in je aanwezig is. Met de aanwezigheid van Rozenkwarts, word je aangemoedigd om je wezen te openen voorbij dat wat je momenteel ervaart om lief te hebben en voor een krachtige reiniging. Dit in combinatie met Amethyst zorgt voor een duidelijke verbinding in je wezen dat de schoonheid bevordert die zich ontvouwt wanneer je toegang krijgt tot en vertrouwt op je intuïtie. Terwijl de Schepper deze energiebronnen naar voren brengt in je bewustzijn, nodigt de Schepper de mensheid en alle wezens uit om te luisteren naar en te vertrouwen op je innerlijk. Luister naar de stem van waarheid binnen in je, in plaats van het gebrabbel van de geest, de vurige aard van het ego of de beperkende gevoelens van angst. Amethist is aanwezig om je weer te verbinden met je spirituele pad en mogelijkheden, zodat je de spirituele aard van je wezen kunt zien, voelen en erkennen. Dit is een belangrijke stap voor de mensheid die een enorme transformatie zal veroorzaken.

Zoals met elk van deze kristalfrequenties, kun je een beroep doen op hun energieën om zich te verankeren in de aarde en de mensheid. De frequentie van Amethist is vooral nodig wanneer je wereldhelende en ascensie-verschuivingen wilt creëren en ondersteunen.

‘Ik roep de puurste frequentie van Amethist uit het Universum van de Schepper op om door mijn wezen en werkelijkheid te stromen. Steun alstublieft een inspirerend ontwaken van mijn intuïtie en vertrouwen, zodat ik mij opnieuw kan verbinden of op een dieper niveau kan verbinden met mijn spirituele pad en mogelijkheden. Ik sta volledig open om te ontvangen en rijkelijk te werken met de frequentie van Amethist. Dank je.'

Jet (Git of Gagaat)
De kristallijne frequentie van Jet is enorm belangrijk om het ascensieproces nu te helpen ontvouwen. De essentie van Jet is als een krijger, die optreedt als een krachtige beschermende energie, alles beschermend dat waar en puur is. De frequentie van Jet ondersteunt een krachtige zuivering van alles wat de Schepper niet dient of promoot en het reinigt diep in de fundamenten van je wezen en realiteit. Het bevordert aldus de uitstraling van je innerlijke waarheid en vrede. De frequentie van Jet moedigt je aan om een ​​belichaming van je innerlijke vrede en kalmte te zijn, zelfs in tijden van chaos en onzekerheid. Je zult wellicht erkennen dat de frequentie van Jet nu hard nodig is op aarde. De essentie van Jet, samen met Rozenkwarts en Amethist, bevordert een krachtig loslaten van wonden en pijn om bevrijding te creëren.

‘Ik roep de puurste frequentie van Jet uit het Universum van de Schepper op om door mijn wezen en werkelijkheid te stromen. Steun alstublieft een zuivering van alles dat mij niet langer dient zoals leiding door mijn ziel. Help mij zich te verbinden met de uitstraling van mijn innerlijke waarheid en vrede, zelfs in de aanwezigheid van chaos en onzekerheid. Moge Jet vooral werken met de aarde en de mensheid in dienst van wat goddelijk vereist is. Ik sta volledig open om te ontvangen en volledig te werken met de frequentie van Jet. Dank je.'

Zwarte Obsidiaan

De frequentie van Zwarte Obsidiaan is aanwezig in het Universum van de Schepper met een vergelijkbaar doel als Jet. Het is een krachtige beschermer, die vooral diegenen met spirituele gevoeligheid beschermt tegen negativiteit, oordeel, pijn en het digitale tijdperk. Zwarte Obsidiaan is aanwezig in het Universum van de Schepper en kan zich naar de aarde kanaliseren om ruimte en een adempauze te creëren, zodat licht kan instromen om de gecreëerde ruimte te vullen. Zwarte Obsidiaan als energiefrequentie kan een opheldering creëren, waardoor je verbinding kunt maken met de expansieve aard van de Schepper die zich manifesteert in een aarding van de goddelijkheid van je wezen. Het is nog een essentiële en krachtige energie voor deze tijd van ascensie.

‘Ik roep de puurste frequentie van Black Obsidian uit het Universum van de Schepper op om door mijn wezen en realiteit te stromen. Bescherm me alsjeblieft tegen negativiteit, oordeel, pijn en het digitale tijdperk door ruimte in mijn wezen en realiteit te scheppen, zodat ik me kan verbinden met het licht van de Schepper. Steun me bij het opruimen van wat niet langer nodig is, maak aldus verbinding met de bevrijding door de Schepper en grond de goddelijkheid van de Schepper in alles wat ik ben. Moge hetzelfde gebeuren voor de aarde en de mensheid. Ik sta volledig open om te ontvangen en volledig te werken met de frequentie van Zwarte Obsidiaan. Dank je.'

Ik, Sanat Kumara, wil je eraan herinneren, dat ik het niet heb over de fysieke stenen op aarde. Deze zijn gewoon een product van de energieën die al aanwezig zijn in het Universum van de Schepper. De kristalfrequenties waarover ik spreek zijn bronnen van energie die de goddelijke orde, het doel en de aanwezigheid van het Universum van de Schepper helpen. Ik hoop dat je geniet en profiteert van de kristallijne frequenties, die nu met de ascensie van de Aarde willen werken.

Sanat Kumara