woensdag 6 juli 2022

Lichtbundel activatie van 6 juli 2022 ~ Be-Loved

Lichtbundel activatie van 6 juli 2022

Door Be-Loved

Lieve allemaal,
Dankjewel dat je erbij was met jou liefde en licht.

Het veld opende zich gistermiddag al. Dat was bijzonder omdat het veld zich tot nog toe opent een paar uur van te voren maar nu voor het eerst de dag ervoor. Ik voelde veel vreugde terwijl het veld zich opende, een soort opgetogenheid en dankbaarheid.

De activatie zelf begon iets voor 10.00 uur.

Een aantal aanwezige kregen eerst individuele aandacht, waarop met name blokkades werden aanschouwd, en liefde en licht op die plekken werd gegeven.

Het eerste wat mocht gebeuren was dat we opgetild werden, om uit ons hoofd te komen. Zodat we ons beter kunnen openen om te ontvangen. Symbolisch mocht ik dit zien alsof we onder water zaten en boven ons een laag ijs, hier braken we doorheen en alles klaarde op. Helderheid, uit de sluimerstand gehaald van het hoofd.

De violette vlam kwam heel sterk binnen. Deze reinigde zowel fysiek als energetisch. Het voelde heel krachtig en intens. Waarin ik vooral voelde dat het een diepe reiniging bracht in het lijf, op celniveau.

Na deze reiniging opende zich het kosmische bronkanaal en mocht deze verbinding plaatsvinden om de activatie te starten.

Vanuit moeder aarde opende zich een zeer krachtige kristal energie die door het eerste chakra naar binnen kwam en door werkte naar alle chakra’s. Echter ontvingen de eerste 4 chakra’s de meeste energie. Ik had het gevoel dat ik helemaal open ging in de onderste chakra’s buiten mijn fysieke grenzen om. Het voelde als een nog betere verbinding met het kristallijne lichaam van moeder aarde en dat van ons zelf. Het voelde heel krachtig en stevig

Nadat dit was geïnitieerd opende zich de energie van het Christusbewustzijn. Deze energie is altijd zo mooi, zacht maar ook krachtig. “Vrijheid, vrijheid, vrijheid” werd steeds herhaald. De aandacht ging naar het hoofd waarin zichtbaar werd hoe “ gevangen” we nog zijn in ons hoofd, oude structuren, zo diep gelegen, oude programmeringen die niet meer passen in de nieuwe tijd.

Achter in het hoofd vond een initiatie plaats. Ik kan het omschrijven als kleine transparante bolletjes met regenboog kleuren die achter in het hoofd indaalde en de energie die ze hadden verspreiden zich door het hoofd, de ruggengraat en de zenuwen. Het was mooi om te zien en te voelen. Deze energie vormde vanuit het kruinchakra een gehele beschermde cirkel om het hele lichaam heen.

In deze fijne energie bleven we zitten. En ik “ dacht” dat dit de afronding was van deze Lichtbundel. Maar er opende zich opeens nog een initiatie✨

Het voelde of mijn blikveld letterlijk verbreedt werd. Er trok iets rechts bij mijn oog en daarna links verder open.  Alles werd meer geopend zowel fysiek als het derde oog. Deze verwijding zakte naar beneden naar het hart. Dit voelde heel bijzonder omdat het blikveld en het hart één werd. Het waren geen aparte delen meer maar volledig één energie geworden.

Voor me verscheen wederom de christusenergie met een boodschap…

“ focus vanuit deze éénheid op de Christusenergie en dat is de poort naar vrede”

Er daalde ook echt zo’n innerlijke vrede in me, totale vrede. Echt heel bijzonder.
Ook in deze energie verbleven we…..en deze initiatie en boodschap was de afronding van deze Lichtbundel Activatie.

In deze activatie is voor mijn gevoel vooral aandacht besteedt aan onze hersenen, ruggengraat, zenuwbanen.
De laatste boodschap voelt als een oefening. Dat je deze dagelijks mag toepassen.

Ik ben heel benieuwd wat jullie hebben mogen ervaren, voelen, zien, horen.
Het wordt heel erg gewaardeerd als jullie delen wat jullie ervaring is

Heel veel liefs Anouk

By Be-loved
https://www.be-loved-whisper.nl/