woensdag 6 juli 2022

ALLES KOMT GOED ~ 6 juli 2022 ~ Jahn J.Kassl


ALLES KOMT GOED

Jahn J. Kassl, 5 juli 2022

 

Boodschap van Meester St. Germain


Het gebeurt dat alles zich ten goede keert. Wees gerust: de mist trekt op.


Uit het nieuwe boek: AUFERSTEHUNG p.31 ev

Alles komt goed!

Geen droom!

JJK: Na een zeer goede nachtrust word ik wakker met de volledige zekerheid dat alles zich ten goede zal keren. Tot nu toe had ik dit verstandelijk begrepen, maar intern rees regelmatig twijfel. Het is anders sinds vanmorgen. Ik moet een droom hebben gehad, maar ik kan me niets herinneren. Wat ik wel weet is dat ik ergens was, dat ik daar met energie werd opgeladen en met kennis en kracht verzorgd werd.

MEESTER ST. GERMAIN: Je was bij ons in de kristallijnen rijken van het licht. Je hebt de laatste innerlijke zekerheid gekregen, dat alles naar het licht gaat en uiteindelijk alles goed zal komen. Je werd op zielsniveau volledig in het vertrouwen gebracht en geΓ―nformeerd over de positieve uitkomst van de veranderingen op deze aarde.

JJK: Waarom herinner ik me dan geen details? Waarom had ik een droom zonder herinnering?

MEESTER ST. GERMAIN: Je hebt spirituele energie gekregen, details zouden je verstand bezighouden en je afleiden.

Geniet van dit gevoel en kijk hoe het zich verspreidt in het alledaagse bewustzijn, hoe het tastbaar wordt en in jou verankert.

Voor alle mensen!

En het gebeurt dat alles zich ten goede keert. Wees gerust: de mist trekt op. Het licht dringt door in jullie zielen en de liefde verovert jullie harten. Jullie worden afgestemd op de grote dag.

Dus heb nog wat geduld. Het gebeurt!

Meester St. Germain

Vakantie: pauze voor blog & shop

ZEER GEACHTE LEZERS & LIEVE VRIENDEN!

Het is weer tijd, dat we tijd voor onszelf nemen! Met dit in gedachten neemt het Lichtwelt-team, Karl en ik, vakantie! We laden onze batterijen op en laten onze zielen tot rust komen. Dit betekent het volgende voor onze blog en onze shop:

• Blog: Pauze van 11.7. – 7.8.2022

• Shop: Pauze van 15.7.- 14.8.2022

Alle bestellingen, die voor 15.7.2022 betaald zijn, worden nog voor de vakantie verstuurd!

Jahn J. Kassl

Vertaling: Petra – voor wakkeremensen.org