woensdag 27 juli 2022

De energie van dit moment (vanochtend) Martha Krul


De energie van dit moment

Zie de andere artikelen die ik al op mijn pagina heb gezet. Voor mij voelt het als een open energie. Het is alsof ik op een heel groot plein loop waar heel veel mensen heen en weer gaan. Het is alsof iedereen (De Dood- tarot) zijn plek aan het zoeken is. Waar moet ik heen om mijn nieuwe werk te beginnen? Zo voelt voor mij de energie. Alles is open, alles voelt uitnodigend. Blijf dicht bij jezelf. Voel in stilte en de weg zal je aangegeven worden, door voelen of zien.....

De zonnevlammen zijn weer gekalmeerd.
De druk van de Schumann resonantie is niet al te hoog.
De kracht van de zonnestormen is matig.
De instroom van de fotonen energie laag (5.9)
De snelheid van de zonnewind niet extreem (453 km/s)
Morgen Nieuwe Maan.
8-8 Leeuwenpoort
Het is een combinatie van al deze verschillende vormen van energie