donderdag 21 juli 2022

Ik wacht erop, ~ Lichtflits


Ik wacht erop,
op de grote stroomuitval,
op het totale moment
van dis connectie,

het beeld op zwart,
de lichten uit.
Het totale loslaten
van de chaos die we
met zijn allen hebben
gecreΓ«erd.
Een disfunctionele wereld
staat op het punt om
om te vallen.
Ik wacht erop.

Laat maar gebeuren.
Ik heb mijn plan al klaar,
ik weet wat ik dan ga doen,
ik ga er gebruik van maken.

Van de energie van totale
stilte, het wegvallen van
de storende frequenties,
de drukte van informatie.

Het absolute punt waarop je
teruggeworpen wordt op jezelf.
Waar sta ik, wie ben ik,
wat ga ik nu doen.
Het licht gaat wel weer aan,
en we zullen weer beelden zien.
De stroom van informatie zal
weer op gang komen en we
zullen ons weer verbinden.

Het zal in een nieuwe wereld zijn,
waarvoor het fundament
al is gelegd.

Niets wordt ooit nog hetzelfde,
dat hebben we hierdoor geleerd.
We zullen dat ook niet willen.

Ik wacht erop.
Zet je licht aan!

Bron: Lichtflits te lezen via telegram