maandag 4 juli 2022

Aartsengel Uriël: Je hebt een nieuwe aarde geschapen ~ Kanaal: Kerstin Eriksson


Aartsengel Uriël: Je hebt een nieuwe aarde geschapen

Ik ben aartsengel Uriël en ik hou heel veel van je.
Ik hou ook van deze planeet, Moeder Aarde.
Ze is mijn thuis! Ze is de grootste magnifiekeSchepper.

Ik ben zo erg oud, ik heb zelfs deelgenomen aan de schepping van de aarde.
De evolutie had tijd nodig.
Tijd is een element.
Je ontwikkeling verloopt zoals door ons voorzien.

Een advies van mij:
In je werk als een strijder van de liefde, moet je gefocust blijven op jezelf.
Het komt allemaal voort uit jou en je vibraties die je hebt gecreëerd tijdens al je harde werk in je leven hier.

Het is gemakkelijk om buiten jezelf te kijken, veel dingen te zien, op dit moment is het gemakkelijk voor je om je eigen belangrijke unieke energie, die van jou komt, te vergeten.
Een foto zegt meer dan 1000 woorden?

Het grootste "wapen" van liefde dat je hebt, ben JEZELF, wat je in je hart, lichaam, geest en ziel draagt.
Alle problemen, alle hindernissen, alle verwondingen is iets waar je ijverig mee hebt gewerkt, en toen trok je de rode draad door het oog van de naald en creëerde je een prachtige transformatie.

Dit is precies waarvoor je op aarde bent gekomen.

Om een ​​transformator te zijn. je bent een transformator van je eigen ervaringen. Om de draad door het oogje van de naald te trekken en weer terug in de eeuwige liefdesenergie.
Je maakt plaats! Je creëert een pad!
Voor alle anderen die zullen volgen.

Net zoals anderen al een weg voor je hebben geplaveid, om in dit leven een transformator te zijn.

En je hebt in dit leven nieuwe paden gecreëerd.
Nieuwe wegen die niemand ooit eerder heeft gezien.
Je hebt een nieuwe aarde geschapen.

De nieuwe aarde is de nieuwe grond, waar de zaden groeien.
In de nieuwe aarde bloeien bloemen die nog nooit eerder hebben gebloeid.
We zien bloemen die bloeien die al sinds het begin der tijden op aarde voor altijd groen zijn.

En nu bloeien ze ineens voor het eerst.
En we zijn zo ontzettend blij.
We zijn zo trots op jullie prachtige lichtwerkers van de aarde!
Je hebt zo'n ongelooflijk werk gemaakt.

Je hebt echt een nieuwe aarde gecreëerd, waar liefde zal bloeien en waar vrede en respect voor Moeder Aarde een natuurlijke manier van leven zal zijn.

ik houd van je
Uriël
**Kanaal: Kerstin Eriksson