donderdag 16 juli 2020

Wij zijn VRIJ geboren ♥ Tamara Beekmans ♥

Wij zijn VRIJ geboren ♥ Tamara Beekmans ♥ Lichtwerkers Nederland

❥ Voelen jullie het ook? Something is going on.

Ik merk het bij mezelf en anderen die ik spreek. Veel dromen, best moe, behoefte aan rust en naar binnen keren. Behoefte aan alles op te ruimen en lekker in de tuin bezig zijn en goed koken voor mezelf..
Voor mij voelt het als leren echt open en eerlijk te zijn, naar mezelf en naar anderen. Overgave aan mijn ' Zelf', thuis komen bij mij. Het voelt zalig om in de zon in de tuin om 7 uur in de ochtend naar binnen te keren in mijn eigen grote weide wereld waar ik thuis kom. Mijmerend tussen de moestuin en hogere sferen.
De laatste dagen roep ik naast mijn engelen en gidsen de Raad van Licht aan met het verzoek om VRIJHEID te ervaren in mezelf, en voor iedereen in dit land en de hele wereld. Ineens voel ik het veld veranderen en ervaar ik het.
Niet meer dat onze vrijheid wordt beperkt maar VRIJHEID is wat wij zijn en ons hoogste goed. Wij zijn VRIJ geboren.


En sinds ik dat een paar dagen heel bewust doe, laat alle spanning zich los in mijn lijf, wat wel uitmondt in totale vermoeidheid, en ook weer niet. Ik laat los en ik BEN.

Wat een fijn gevoel komt er voor terug, en dat wil ik met je delen..


❥  Ondanks alles wat er gebeurt nu met de overheid en de nieuwe wetgeving en beperkingen die ons worden opgelegd, ik bepaal zelf hoe vrij ik ben. En niemand anders.
De Zon, zorgt voor een hoger zelfbewustzijn op dit moment bij de mens.
Vandaag ben ik jarig en ben hartstikke kreeft en ascendant Schorpioen. De Kreeft staat voor de moeder, koestering, voeding, groei, ontwikkeling, geboorte, moeder Aarde. Maar ook voor het nestelen van diepe emoties, veiligheid en vertrouwen. Kreeft geeft vorm aan de ontvangen vrucht in de schoot, koestert deze en geeft er geboorte aan. Kreeft is moeder, materie, thuis, het gezin, de voorouders met rituelen en matronen. In de natuur verblijft de Kreeft diep in de zee, verwisselt zodra ze gegroeid is met Volle Maan haar pantser en loopt achteruit als het niet veilig is. Heeft grote gevaarlijke scharen, niet alleen om van zich af te bijten, maar ook om een prooi te pakken wat ze vervolgens niet meer loslaat. En ik ga het als ondernemer zeker redden met mijn bedrijf! Niets of niemand komt hieraan!
Lekker even de tijd nemen deze zomer voor mezelf om mijn diepere emotionele leven te voelen en ervaren waar ik als kreeft af kan dalen naar de bodem van mijn oceaan, mijn diepe gevoelswereld, om daarna weer omhoog te klimmen op de bergen om overzicht te krijgen en uitdagingen aan te gaan. Dit is een natuurlijke beweging. De wereld, wij, staan nooit stil. Het is de beweging van liefde naar wijsheid, hart en de geest verbinden om een volledig mens te worden.
Thuis zijn op de aarde, in mijn eigen lijf, zodat mijn eigen licht kan blijven stralen. Om dat licht te kunnen laten stralen is het belangrijk dat we Authentiek zijn.

Authentiek zijn betekent voor en achter je zelf gaan staan, dapper genoeg zijn om eerlijk te zijn naar jezelf toe en naar de ander


❥ Dat eerlijk zijn is best een punt. Hoe vaak zeg je Ja terwijl je Nee bedoelt? Hoe vaak ben je echt eerlijk naar de ander en vertel je wat er op je hart ligt? Hoe vaak houd je relaties in stand omdat het zo hoort?
Zelfvertrouwen groeit wanneer we eerlijk worden naar onszelf en de verhalen over ons leven, over de ander, het verleden, de familie, onze partner enz. gaan onderzoeken en los kunnen gaan laten. Zolang er nog verhalen zijn over mensen, situaties, is er nog werk te doen. De wereld is een grote Beeldentuin, die jouw eigen innerlijk, je overtuigingen en houding ten aanzien van het leven, weerspiegelt. Verander je innerlijke beelden en je overtuigingen en je zal zien dat de uiterlijke wereld ook verandert en meer passend wordt bij wie je nu bent.
Na 2000 jaar Vissentijdperk, zijn we op weg naar het Watermanstijdperk. Om die overgang te kunnen maken moeten we de eigenschappen van het tegenoverliggende teken van de Waterman, Leeuw toe gaan eigenen.

Met de noordknoop nu in Leeuw leren we om eerlijk en authentiek te worden, om innerlijke leiding te nemen en om nieuwe waarden vorm te gaan geven. Als we alleen in de Watermanenergie blijven zitten kan het heel afstandelijk worden, robots, digitale wereld. Het is niet zo dat het Watermanstijdperk alleen maar mooie dingen brengt! Die energie kan heel veel gaan lijken op het boek van Orwell 1984.

Nu we ons dit bewust zijn, weten we dat we ons voor kunnen bereiden. We hebben onder andere, het dappere warme Leeuwenhart nodig om te leren relateren, samen te werken, om samen een nieuwe duurzame wereld te creëren om de nieuwe kosmische mens geboren te laten worden.



Nu gaat onze wereld ineens zichtbaar over macht, onmacht, manipulatie en komt de onderste steen boven. Alles wat geheim is of onzuiver komt naar boven.
Laten we hopen dat dit invloed gaat hebben om de economie om te gaan vormen naar een groene, duurzame samenleving. Toppunt van deze Ommekeer heeft plaats gevonden op 12 januari 2020. Pluto en Saturnus stonden op dezelfde plek en vormen een conjunctie. Dat gebeurde ook in 1914 toen de Eerste Wereldoorlog uitbrak. Tijdens 9/11 stonden Saturnus en Pluto tegenover elkaar, in oppositie. Ook dat is een krachtig aspect. Wanneer deze twee planeten elkaar ontmoeten vinden er grote veranderingen plaats!

Nieuw leiderschap


Om die wisseling van de macht mogelijk te maken, moeten er nieuwe leiders komen, met nieuwe verlichtende ideeën en nieuwe waarden. Vernieuwingen in technologie, duurzaamheid, betrokkenheid bij het milieu en bewustzijn. De nieuwe generatie heeft geen religie meer, houdt niet vast aan beperkende patronen. Het zijn de Nieuwetijdskinderen die ons een spiegel voor houden met hun innerlijke wijsheid. Zij zijn betrokken bij milieu, duurzaamheid, gezondheid, eerlijkheid en rechtvaardigheid. Zij zijn zich nu aan het ontwikkelen zodat zij rond 2023 op de leeftijd zijn om hun plek in te nemen in de maatschappij om deze vanuit die nieuwe energie vorm te geven.

We leven in een soort eindtijd zoals velen verkondigen, maar dat betekent niet dat de wereld zal vergaan


❥ De oude wereld, gebaseerd op macht, onmacht, corruptie, dualiteit, rijk en arm en afgescheidenheid bevindt zich in een afrondende fase.

In 2020 zullen er nog veel schandalen naar boven komen, de oude macht wil graag blijven zitten. David Rockefeller geboren in 1915 had Pluto/Saturnus conjunctie in zijn geboortehoroscoop. Henry Kissinger zei in de jaren 70 over de strategie van Rockefeller: “Als je de olie in handen hebt, heb je hele landen in handen; als je het voedsel in handen hebt, heb je het volk in handen; als je het geld in handen hebt, heb je de hele wereld in handen.”

Dat lijkt werkelijkheid te zijn geworden en de elite willen dat graag houden zo, maar dat zal niet lukken. Mensen waren onwetend toen, maar zijn nu bewust en wakker aan het worden. Nemen hun autoriteit terug. Pluto haalt alles wat niet zuiver is naar boven. Door de grote conjunctie van Pluto, Saturnus en Jupiter zal er een einde komen aan alle macht, corruptie en ellende. Wat nog een extra gegeven is dat Pluto dan een terugkeer heeft in de horoscoop van de Verenigde Staten. Het zal geen makkelijke tijd worden. Het vraagt om inkeer: hoe zijn wij tot nu toe omgegaan met macht? Nou dat weten we allemaal!

EIGEN VERANTWOORDING


Maar wij zelf hebben ook een eigen verantwoordelijkheid hierin, we kunnen niet verwachten dat de regering of de politiek of wat, alles voor ons op gaat lossen.
Wij mogen ons eigen innerlijk werk doen, projecties terugnemen, leren relateren met elkaar en vooral ook eerlijk worden! Want als we zelf niet eerlijk zijn, zijn we ook corrupt, net als de ander.
Zodra wij echt eerlijk worden, kan dat ook in de buitenwereld. Dan kunnen we op onszelf vertrouwen en bouwen. Dan zijn we ook betrouwbaar voor de ander. Kijk naar de positieve dingen, focus op dat wat goed is.
Wellicht een mooi moment om te kijken naar hoe jij nog behoefte hebt aan macht of waardoor je je onmachtig voelt en het heft uit handen geeft. Het wordt dan ook een pittig verzet van betogers. Mensen willen verandering, een ommekeer, dat is duidelijk!