woensdag 8 juli 2020

Kosmos Ascensie Journaal Woensdag 8 JULI 2020 ~ Marjolein Ingrid Soulpursang


Kosmos Ascensie Journaal
Woensdag 8 JULI 2020

WOWWWWWWW een UITZONDERLIJKE TSUNAMI stijging van >120.000x in kracht. bereikte ons vannacht! Dit gaf voor velen een onrustige nacht en HYPERACTIVITEIT o.i.v deze sterke elektriserende energie. Geeft een sterke prikkeling van het hogerhartbewustzijn= boezems en daarmee gaande symptomen van hartfladderen en hartritmestoornissen.

Zware en vermoeiende energie o.i.v de enorme energieversnellingen!
Geeft de grootste LYMFE DETOX EVER!!!= je galactisch lichaam!

Deze energieën brengen zuivering en enorme groei wanneer we de RUST toelaten! 

Een SR met een piek tot 33Hz en witte vlakken tussen 15..00 en 18.00 uur. Dit geeft veel zuivering tussen hart en maag gebied= nog diepere lagen worden aan de oppervlakte van ons bewustzijn geduwd en familiekarma wordt pijnlijk voel-en zichtbaar!


Steeds KRACHTIGER en GROTERE energiegolven zullen we gaan ontvangen. Ze geven de aarde en dus ons de kracht die we nodig hebben om de grote wereldwijde reiniging door te voeren!

Zelf merk ik een verandert levensritme op in mijzelf , een ander ochtendritme en alles in een slakkengangetje, een basisritme die gelijk op gaat met mijn ademhalingsritme. Ik voel me een stuk lichter als de SR 40 Hz of hoger is, in het weekend zat hij rond de 38 Hz en dip ik. Dan ga je ahw onder de mid axillaire lijn [oksels-hartlijn- het gevoel op 1 lijn te zitten]] zitten en als daar nog oude stukken zitten dip je merk ik zelf.

En drup neus alsof ik enorm verkouden ben en het gevoel in de heilige geometrie GEDUWD te worden, in de juiste lichaamsvorm!

Ook word ik mij ervan bewust dat als ik drukker ga worden ik gelijk in omvang toeneem dus boeddha buik [etherisch web= darmvlies en arachnoïdeaal web] ]en opgeblazenheid etc, soms 2 kledingmaten groter, blijf ik lekker ontspannen en veel nix-doen en de boel de boel laten=overgave dus dan val ik gelijk weer 2 kledingmaten af. 

Zo kan het lichaam zijn enorme berg afvalstoffen verwerken en anders hoopt het zich letterlijk onderhuids op. Als het zich onderhuids ophoopt ervaar je ook spanningen, stress = een vasthoudend gevoel= oude gedachtevormen=oude jij van denken-doen.-levensritme. Dit geeft een emotioneel conflict in jezelf. 
Alhoewel de oude manier jou niet langer dient, is het ego hardnekkig! Geef je niet toe aan het ego hoofd, dan ervaar je rotgevoelens of schuld en schaamte, angst en pijn=deze rotgevoelens komen nu los=detoxen en loslaten vd oude jij-vorm in 3D= oude 3D golflengte.

Verder voel ik de thymuschakra en dus borstbeenpijn inclusief opgezwollen lymfeklieren door het openen van de borstkas [activering van de ductus thoraricus= expansie lichtlichaam]. Dit gaat op en af.

Geestelijk voel ik mij steeds lichter worden en veel AHA ervaringen.
Ik voel hoe ik overgeërfde familiepatronen=karma, aan het zuiveren ben mn van de vrouwelijke bloedlijn [onderdrukte emoties om de lieve vrede dat schildklieraandoeningen tot gevolg had]. 

Mijn moeder was passief en luisterde altijd en mijn tante, haar zus, kletste je de oren vd kop= beiden een schildklieraandoening, de 1 te traag en de ander te snel. De zuivering gebeurt via de wortels langs je wervelkolom=karmaknopen en dan mn tussen de schouderbladen [C4-Th8 innervatie armen, vingers]. We gaan nu letterlijk ch 5 uitlijnen met onze blauwdruk!

Onze Nervus vagus, lymfesysteem , thymus en liquor zijn zeer gevoelig voor licht[vloeibaar licht]. Ze kunnen nu overbelast raken en supersnel een verstopt gevoel geven door de vele afvalstoffen= bv tussen de schouderbladen, middenrif, schedel-en aangezichtspijnen, pijn linker-arm en linkerschouderblad. 

Ons darmvlies maakt overuren als een op hol geslagen wasmachine die keer op keer blijft spoelen op een torenhoog toerental en dat verklaart de moeheid, misselijkheid, darmklachten en dizzy alsof we zeeziek zijn omdat we onze balans nog niet kunnen vinden. De aanvoer van afvalstoffen uit onze benen, onderlichaam en bekkengebied is te groot.

Grote massale opruiming dus, zowel in je binnenwereld als in je buitenwereld.

Je laat oude patronen en herinneringen los van hoe het fysiek lichaam zou moeten functioneren. Je staat de veranderingen toe zodat je een hogere vibratie, meer licht en meer energie kan vasthouden.
Lees ook de inspirerende energie updates van Martha Krul

Marjolein Ingrid Soulpursang