dinsdag 31 maart 2020

De Tweeling / Door Winfried

De Tweeling
Door Winfried

Ik ben God/Godin en tegelijkertijd ben ik Mens.
Deze tweeling met Christus energie komend uit De Bron
Is herhaaldelijk in stoffelijk sferen neergedaald.  
Ik verloor mijn goddelijk bewustzijn en droom dat
Duistere machten mij opsluiten in hun kerker van angst

Diep ademhalen, mijn spanningen laat ik los
En open mijn lotus chakra vlak boven mijn hoofd
Voor Gods liefdesstralen vanuit de Centrale Zon.
Het witte Licht dat zuivert, het violette dat transformeert,
Ik visualiseer een witgouden filter tegen al het kwaad

Het kosmisch bevrijdingsleger staat voor de poort
Richt magisch liefdeskrachten op mijn oud gevang.
Ik word bevrijd van beperkingen en angstige illusies.
De activatie van de 12 strengen DNA maakt mij weer
Het multidimensionale wezen van Goddelijk Licht.

Mijn lichaam, ‘t 3D-voertuig, wordt getransformeerd
In een perfecte module van kristallijne energie.
Het Christusbewustzijn schept een nieuwe aarde, Vervuld van schitterende schoonheid en vreugd,
Waarin 9 miljard godenkinderen van overvloed genieten

De wereld in chaos stort economisch en politiek ineen.
Ontwaak, tijd voor healing, lief zijn, zorgen voor elkaar.
Daar heeft de mensheid meer dan ooit behoefte aan. Word je bewust van je Goddelijke Essentie,
Jouw kompas als verlicht kind van Moeder Aarde.

Winfried