woensdag 2 januari 2019

Avalon van Vliet ~ Maak 2019 JOUW jaar

Maak 2019 JOUW jaar | Avalon | Lichtwerkers Nederland



Lieve Ziel,

De Engelen vroegen mij vandaag om een belangrijke boodschap aan jou door te geven:

jij doet het hartstikke goed in jouw leven.


Jij hoeft niet nog harder te werken, jij mag juist meer achterover leunen, jouw geest laten rusten en hulp en Liefde ontvangen om daarmee jouw Eigen Kracht te versterken.

2019 mag voor jou in het teken staan,
meer op de vreugde van jouw Hart af te gaan.

Meer dingen te doen voor jouzelf waarvan JIJ blij doet raken,
meer dingen te doen waarvan jouw Hart een sprongetje doet maken.

Waarvan jij een grote lach op jouw gezicht krijgt,
zo zorg jij er namelijk voor dat jouw Eigen Kracht, Eigenwaarde en de Liefde voor jouzelf stijgt.

Door goed voor jouw Hart en Ziel te zorgen,
door jouzelf te vragen: “wat heb IK nodig?”, iedere morgen.

2019 mag geheel in het teken van jouzelf, jouw gezondheid en jouw versterking staan.
Lieve Ziel, geloof maar dat jouw dromen uitkomen gaan.

Jij mag jouzelf in 2019 extra veel liefdevolle aandacht geven,
doe in dit nieuwe jaar eens geheel wat JIJ leuk vindt en wil in JOUW leven.

Jij bent het waard om voor jouzelf te mogen kiezen,
jij bent het waard om niet meer jouw energie aan anderen te verliezen.

Lieve Ziel, maak 2019 JOUW jaar,
jouzelf onderaan de ladder plaatsen is nu klaar!

Geen concessies meer! Niets anders dan het beste zul jij jouzelf nog geven!
Want Lieve Ziel, jij bent GOUD waard, daar mag jij naar leven.

Ontspan, relax, laat het leven je maar overkomen,
en vergeet onderweg alsjeblieft niet te dromen.

De volgende spreuk zal jou helpen de aandacht en tijd in jouzelf te steken,
lees ‘m zo vaak op als jij wilt om meer en meer Liefde voor jouzelf te kweken.

“Ik sta mezelf toe om Liefde, hulp en overvloed te ontvangen,
2019 geef ik ruimte aan mijn hartsverlangen,

ik zet mijzelf op nummer 1,
want zoals mij is er geen,

ik verdien het om alleen het beste voor mijzelf te kiezen en te krijgen,
alleen met Liefde voor mijzelf kan ik mijn Eigenwaarde en Eigen Kracht laten stijgen.

Mijn Hart voor Liefde te openen, dat is mijn grootste verlangen,
het is oké om kwetsbaar te zijn, ik hoef het niet alleen te doen, ik mag om hulp vragen en Liefde ontvangen!”.

Lieve Ziel, de Engelen vragen jou, spreek hen dagelijks toe.
Vertel hen jouw zorgen en wat jij graag zou willen, dan zorgen zij voor het “hoe”.

Precies wat jij nodig hebt, wordt jou op het juiste moment geven,
vertrouw er maar op dat er voor jou gezorgd wordt en jij het allerbeste zult krijgen in jouw leven.

Als jij niet krijgt wat jij gewenst had,
dan betekent het dat de Engelen iets beters voor jou in petto hebben op jouw levenspad.

Open jouw Hart en laat de Liefde maar binnenstromen.
En heb dan geduld lieve Ziel, op een dag zullen jouw dromen uitkomen.

Liefs,

Avalon
www.vindjouwspirit.nl