zondag 24 juli 2022

In gesprek met Frans Heslinga over creatiekracht…24 juli 2022 ~ Germaine Domatilia

Germaine Domatilia

23 juli 2022

In gesprek met Frans Heslinga over creatiekracht…

Afgelopen woensdag had ik een superleuk gesprek met Frans Heslinga over het her-inneren van onze eigen creatiekracht.
Ons echte verleden her-inneren,
stelt ons in staat om de toekomst te creëren.
Zodat we het tij kunnen keren,
Onze aandacht terugpakken van alle afleiding buiten onszelf,
Onze creatiekracht niet meer (laten) gebruiken voor het creëren van de agenda van een ander,
Maar zelf weer de werkeluckheid gaan creëren
En gaan leven op onze eigen voorwaarden.

Een greep uit de reacties…
‘Wat een fijn en waardevol gesprek. Veel dank hiervoor
‘Een mooie gesprek met fijne tips. Kan ik wel wat mee.
‘Wat een mooi en leerzaam gesprek. Dank jullie wel!
‘Wat een fijn gesprek, ik heb genoten en alles wat je zei en vertelde resoneert met mij.’
‘Dank voor het mooie inspirerende gesprek met Frans Heslinga.’
‘Je verhaal bij Frans heeft me buitengewoon geïnspireerd.’
‘Ik heb net geluisterd naar je mooie gesprek met Frans Heslinga dank je wel voor de gave tips die geeft.’