vrijdag 1 juli 2022

De energie van dit moment ~ Martha Krul


De energie van dit moment

Het klopte voor mij nu ook, wat ik de afgelopen dagen gevoeld heb in de energie. Ik heb geen tijd om al die artikelen te lezen en dat wil ik ook niet. Ik kan zodoende zuiver blijven invoelen in wat IK voel. Ik heb gevoeld dat er heel veel in de energie gebeurde en kon dit ook wel plaatsen.

Die grote shift in ons persoonlijk proces heeft plaatsgevonden. Daarom was je in die grot om je tegen de sterkste instroom te beschermen. Nu komen wij langzaam weer in de openheid en gaan die downloads zich installeren. Het is bijzonder wat je allemaal ziet waar wij doorheen gaan.
Je voelt de energie weer sterker om je heen. Je begint weer op je benen te staan......


Dat zien wij ook terug in de gematigde omstandigheden in de energie. De zonnewind, stuk lager in snelheid. Fotonen energie laag. Zonnestormen laag. Schumann resonantie laatste piek 22 Hz.

--> De druk van de Schumann resonantie kan de volgende klachten geven, onderrug klachten, angsten, druk op de borst, hartkloppingen, huilbuien, etc: diarree, duizelingen, misselijkheid, evenwichtsstoornissen, piepende- en suizende oren, griep, koorts, tandpijn, hoofdpijn, boosheid, slapeloosheid.