Waarschuwing: Covid-injecties treffen piloten..!!
“Er zullen rampen gebeuren
en zowel
de bemanning als het reizende publiek
zullen onnodig sterven!”
captain Shane Murdock
(luchtvaart-gezagvoerder)
* * *
Piloot waarschuwt voor
ramp in luchtvaartindustrie door Covid-vaccins
2023 © WantToKnow.nl/be
Volgens luchtvaart-gezagvoerder captain Shane Murdock staat ‘de luchtvaartindustrie op de rand van een ramp’.. Hij is al meer dan 40 jaar piloot en gekwalificeerd onderzoeker van vliegtuigongelukken en heeft officiële gegevens gevonden die zijn bewering over een dreigende wereldwijde catastrofe ondersteunen.En Murdock is niet de minste.!! Hij is ‘Master of Aviation Human Factors’ (Swinburne University), Cert. Human Factors for Aviation Investigators (ATSB), Cert. Air Accident Investigation, (Univ. Southern California), 42 jaar houder van een vliegbrevet voor lijnvluchtpiloten, meer dan 22.000 vlieguren ervaring, waaronder 31 jaar gezagvoerder bij diverse luchtvaartmaatschappijen, het meest recent voor Virgin Australia in de afgelopen 20 jaar. Hij voegt aan zijn bewering toe:
“Wanneer de gegevens met elkaar
in verband worden gebracht,
geven ze aan dat er een enorm probleem is,
dat een aanzienlijke impact heeft en zal hebben,
op de veiligheid van de luchtvaart wereldwijd.
Er is genoeg bewijs om rode vlaggen uit te sturen.”
Piloten zijn superfit, dus waarom sterven er zoveel plotseling of storten ze in?
Er zijn dit jaar veel tragedies geweest. Phil Thomas, een jonge afgestudeerde aan de vliegopleiding in Cadiz, Spanje, werd ziek en overleed plotseling in april. In maart waren er vijf gevallen van arbeidsongeschiktheid, waaronder een piloot van British Airways die in elkaar zakte en overleed in Caïro, Egypte, niet lang voordat hij zou gaan vliegen.
Mumbai 17 augustus 2023: Een IndiGo piloot (geïdentificeerd als de 40-jarige Manoj Subramanium) die een vlucht zou uitvoeren van Nagpur naar Pune, India, raakte bewusteloos en zakte in elkaar bij de boarding gate op 17 augustus 2023. Hij werd naar een ziekenhuis gebracht waar hij dood werd verklaard, aldus bronnen. Dit was het derde geval van plotseling overlijden van piloten die week, waarbij twee van de overledenen Indiase piloten zijn.
Enkele weken geleden stortte een senior piloot van Qatar Airways, die van Delhi naar Doha vloog, aan boord in elkaar en overleed. De vlucht QR579 werd omgeleid naar Dubai na de medische noodsituatie. Het wachten is op een verklaring van IndiGo.
Gezagvoerder Shane Murdock concludeert dat ze lijden aan ernstige bijwerkingen van de Covid-19 vaccinaties, die myocarditis (hartontsteking), hersenmist, slapeloosheid, bloedstolsels en anafylaxie als bijwerkingen hebben. Hij denkt dat sommige piloten zelfs ’tikkende tijdbommen’ zijn en naar zijn mening, melden velen hun slechte gezondheid niet:”Ze melden geen hersenmist, hartkloppingen en duizelingen omdat ze hun baan niet willen verliezen, maar ook omdat ze niet precies kunnen duiden, wát er speelt.” En met dat laatste hebben ze wel degelijk een punt.
Strenge medische controles ten spijt..
Piloten moeten jaarlijks een uitgebreide gezondheidscontrole ondergaan, of zesmaandelijks, wanneer ze ziek zijn geweest. Volgens de regels mogen ze alleen worden goedgekeurd, als er een kans van minder dan 1% is, op een ziekte die hen arbeidsongeschikt zou kunnen maken. Maar hoe kunnen ze slagen als ze ernstige bijwerkingen hebben van het mRNA-middel?
Vorig jaar veranderde de wereldwijde toezichthouder op de luchtvaart, de Federal Aviation Administration (FAA), de elektrocardiogrammen (ECG) die het ‘PR-interval’ meten. Dit is de tijd die een elektrische impuls nodig heeft om van het ene deel van het hart naar het andere te reizen en is een indicator voor de gezondheid van het hart. De nieuwe limiet is 50% (!!) lager dan de vorige limiet en betekent dat als een piloot een hartaandoening heeft ontwikkeld, hij er voorbij kan glippen.
Het was 15 november 2020 toen Australische luchtvaartmaatschappijen de Covid-19 vaccins verplicht stelden voor 900 piloten en al het lucht- en grondpersoneel. Pfizer, AstraZeneca en Moderna waren beschikbaar in Australië. Vandaag is de derde verjaardag van dat mandaat en Cpt Murdock is een van de 12 piloten die weigerden. Hij werd natuurlijk ontslagen, beschuldigd van ernstig professioneel wangedrag, een beschuldiging die over het algemeen is voorbehouden aan ongepast seksueel gedrag of roekeloos en gevaarlijk gedrag.
De heer Murdock, 60 jaar oud en woonachtig in de buurt van Sydney, Australië, vloog 20 jaar als gezagvoerder voor Virgin Australia en heeft sinds 1984 een vliegbrevet. Hij heeft ook een MSc in Aviation Human Factors, de wetenschap achter hoe mensen omgaan met machines. Hij zei: “Ergens op het internationale netwerk zul je dagelijks zien dat een vliegtuig is teruggedraaid vanwege een noodsituatie op het gebied van gezondheid. Een noodsituatie met betrekking tot de gezondheid van passagiers of bemanningsleden.
Een ongekende stijging geweest in het aantal mayday-oproepen..!!
Wanneer piloten een noodoproep naar de luchtverkeersleiding sturen, wordt dit een ‘squawk’ genoemd. Ze gebruiken de code 7700 voor alle mayday-oproepen die gereserveerd zijn voor ernstige incidenten zoals het onvermogen van de piloot of een brand aan boord. Er zijn maar weinig scenario’s die een mayday rechtvaardigen; passagiers en bemanning moeten echt in gevaar zijn. Er is een ongekende stijging geweest in het aantal mayday-oproepen, zoals bijgehouden door een bot die is opgezet door het X-account @GCFlightAlerts. De bot post wanneer een piloot 7700 roept, waar ook ter wereld.
Tussen 2018 en 2019 was het mayday-gemiddelde 29,1% van alle noodoproepen. In 2022 steeg het aantal mayday-oproepen met.. 272%!. In de eerste drie maanden van 2023 bedroeg de stijging 386%. De grafiek laat zien dat er onmiddellijk een sterke toename was toen de vaccins verplicht werden gesteld voor piloten.
De gemiddelde leeftijd van overlijden in Australië tijdens de pandemie was 85,3 jaar. De cijfers rechtvaardigden niet het verplicht stellen van vaccinatie voor gezonde, fitte piloten en het invoeren van een ‘no jab, no job’-beleid. Het was zelfs in strijd met hun eigen richtlijnen: volgens de regels van de FAA mag een piloot geen enkel medicijn innemen tenzij het is goedgekeurd en 12 maanden in gebruik is bij de algemene bevolking. Het is piloten verboden om deel te nemen aan proeven met medicijnen en alle Covid-19 vaccins waren toegestaan met een vergunning voor noodgebruik. De laatste fase van de proef eindigt dit jaar.
Cpt Murdock keek ook naar het aantal multi-crew licenties die zijn uitgegeven door de Australische toezichthouder, de Civil Aviation Safety Authority (CASA). Zij hebben de bevoegdheid om beperkingen op te leggen aan Airline Transport Pilot’s Licences (APTL). Een bewijs van bevoegdheid voor meervoudige bemanningen beperkt piloten tot het vliegen met meerdere bemanningsleden en wordt afgegeven wanneer uit hun medische status blijkt dat ze mogelijk arbeidsongeschikt worden tijdens het vliegen.
CASA controleert en beheert de medische certificering en vergunningen voor alle Australische piloten. Uit gegevens van Freedom of Information blijkt dat er een ongekende stijging van 126 procent is geweest op het gebied van beperkingen. Je zou denken dat dit zou leiden tot een grote herziening door CASA, maar ze doen niets terwijl de Australische geneesmiddelenwaakhond, de Therapeutic Goods Administration (TGA), nog steeds Covid-19 vaccinatie voor iedereen goedkeurt.
Het is een draaideur die verantwoordelijkheid ontwijkt die bekend is bij degenen onder ons die vaccinatiekwesties onderzoeken. Captain Murdock denkt dat het uitblijven van actie maar één resultaat kan hebben, en vergeet niet dat we veel vliegtuigen een noodlanding hebben zien maken vanwege het onvermogen van de piloot.Hij is ondubbelzinnig en zei: “Er zullen rampen gebeuren en zowel de bemanning als het reizende publiek zullen onnodig sterven.