maandag 13 juni 2022

ELEKTROMAGNETISCHE UPDATE MAANDAG 13-6: ~ Manuela v/d Knaap


ELEKTROMAGNETISCHE UPDATE MAANDAG 13-6:

Ik zit zelf in een enorm transformatie proces dat nogal heftig is. Energetisch van binnenuit breken we (en ik dus ook) uit de Matrix. Heftig voor mijn lichaam vooral. Ik hoor van veel mensen lichamelijke reacties. Dus alleen bij zeer heftige uitbarstingen/verstoringen plaats ik nu updates. Ook even geen volle Maan artikel. Webinar dinsdag gaat denk ik wel door, want dat sluit aan op het proces dat ook collectief is.

Om 5:30 uur een piek van een grote M-klasse (M-3.26) zonnevlam vanaf de zijkant van de Zon. Dus dat was wéér een mega ontploffing.
(Symptomen: Lees als heftig: Alle zwakke punten in het zenuwstelsel spelen op, zoals een beschadigde zenuw in een kies en elders, enz. Het verhoogde X-ray licht kan je ook op tillen en vleugels geven. Dan zit je goed in je flow en wordt het licht gebruikt om te stromen en te manifesteren. Verder intens moe zijn, hoofdpijn, migraine, verstand blijft malen, stijven spieren. Slecht slapen.)


Heb het goed...
©Manuela van inzichten.com