maandag 13 juni 2022

Blossom Goodchild – De Galactische Federatie van het Licht ~ 13 juni 2022

Blossom Goodchild – De Galactische Federatie van het Licht –

12 Juni 2022.

Blossom: Goedemorgen. Weer een week voorbij gevlogen. Als ik met mensen praat, lijkt er een ‘algemene’ stilte te zijn in hun leven. Een gebrek aan glans. Niemand weet zeker of hij dingen moet boeken of zich moet voorbereiden op toekomstige gebeurtenissen en zelfs als hij dat doet, lijkt er niet veel enthousiasme te zijn. Ik weet dat dit de nasleep is van het debacle van de afgelopen tweeënhalf jaar… maar toch, elk teken van aanmoediging zou mooi zijn.

Federatie van Licht: Welkom, Blossom. Welkom aan allen. Iedereen die is teruggekeerd naar onze voortdurende gesprekken om ‘zichzelf’ te vinden.

Inderdaad, dat wat de laatste jaren heeft plaatsgevonden, zoals je zegt… heeft veel opschudding veroorzaakt in de geest, het lichaam en de ziel. Er is zo’n ‘fall out’ effect dat juist dat doet, Affect! Nogmaals, dierbare zielen, wij komen jullie eraan herinneren dat jullie op een ontdekkingsreis zijn.

Kijk hoe ver jullie in deze korte tijd hebben gereisd. Kijk hoe jullie houding is veranderd ten opzichte van zoveel mogelijke realiteiten. Hoewel verwarrend, hoewel bezorgd over wat er nu gaat gebeuren … zijn jullie exponentieel gegroeid in het samenkomen van jullie geestelijk brein en het uitzoeken voor ‘jullie zelf’ van datgene wat jullie de meest geschikte weg vinden.

Eén die bij het zelf past… en daarom, bij Het Geheel.

Blossom: Ja. Ik denk dat het de onzekerheid is van het niet weten wat er in het verschiet ligt. Bijvoorbeeld … is Fergus de Schimmel nog steeds in het verschiet? Een wereldwijde lockdown creëren? Komt er een voedseltekort? Voor ons, hier beneden, zijn deze dingen altijd in ons achterhoofd, ook al hebben we besloten geen aandacht te besteden aan zulke zaken.

Federatie van Licht: Lieve zielen. Ja, er is de mogelijkheid van deze hangende uitkomst.

Blossom: Slechts een mogelijkheid?

Federatie van Licht: Ja. Toch willen we graag woorden van troost aanbieden. Hoewel dit voor sommigen zo ‘wreed’ klinkt om te gebeuren… zal het, als en wanneer het gebeurt, zonder twijfel… op de lange termijn, voor het Hoogste Goed zijn.

Alles hieromtrent, om mee te beginnen… zal lijken op de meest schandelijke uitspraken. Toch, als het zich ontvouwt … zullen er de meest ‘redelijke redenen’ voor blijken te zijn om dit te laten gebeuren en het zal zeker niet zijn om de redenen die men aanvankelijk verteld heeft.

Blossom: Om eerlijk te zijn, velen van ons zijn er klaar voor. Kom maar op! Dan zouden we tenminste het gevoel hebben dat we vooruitgang boeken. Ik weet dat je zegt dat er veel achter de schermen gebeurt. Maar voor ons … is er, zoals ik zeg … dit ‘wachtspel’ en soms laat de frustratie van het wachten ons een beetje twijfelen of er überhaupt wel iets gaat gebeuren, op een manier die ons het gevoel geeft dat eindelijk onze trein het station is binnengereden.

Federatie van Licht: In jullie termen van tijd, aanvaarden wij dit waarover jullie spreken. Toch, vanuit ons totaalbeeld, staat alles in de rij… en valt alles zonder al te veel haperingen op zijn plaats.

Blossom: Ondertussen, en zonder de sfeer al te zeer te willen temperen… zijn er veel zelfmoorden geweest. Zielen zijn niet in staat om om te gaan met de situaties waarin ze zich nu bevinden, als gevolg van wat er heeft plaatsgevonden. Het lijkt zo verkeerd dat dit met zovelen gebeurt. Zoveel daklozen. Zoveel werklozen. Het is erg moeilijk voor velen om Vreugde te vinden onder zulke omstandigheden.

Federatie van Licht: Blossom … ALLES IS ZO ALS HET ZOU MOETEN ZIJN.

Of jij er voor kiest om er hetzelfde over te denken als wij… is helemaal jouw beslissing. Toch, in het grotere plan der dingen … is niet één ding niet op zijn plaats.

Blossom: Beslissen om niet akkoord te gaan. Ik kan veel dingen opnoemen die niet op hun plaats zijn. Niet per se in mijn leven, maar in het leven van velen die het zo moeilijk vinden om door te gaan.

Federatie van Licht: Maar toch, elke individuele Ziel is op zijn individuele Reis. Elke Ziel ervaart datgene waardoor hun ZIJN Sterker kan worden.

Zoals met veel dingen, Blossom … wanneer men aan de andere kant van een bepaalde ervaring komt, kan men het verschil voelen in het begrip van hun Ziel van ‘Zelf’.

Voor degenen die ervoor gekozen hebben om in deze tijd een overgang te maken… is dat ook een deel van ‘hun’ reis. Er zal voor hen worden gezorgd, zij zullen worden getroost en hen zullen manieren worden aangereikt om te begrijpen wat er voor hen heeft plaatsgevonden.

Blossom: Ja. Ik snap het… het is alleen ‘anders’ dan we ons hadden voorgesteld.

Federatie van Licht: Wat voorgesteld, Blossom?

Blossom: Deze opheffing van de Planeet in een Hogere Vibratie. Men had nooit kunnen raden dat het zou zijn zoals het is … en jij zegt dat we nog steeds in Fase Een zitten!

Federatie van Licht: Dat klopt. Dit gaat niet van de ene dag op de andere! Toch vragen we jullie om de vooruitgang te overwegen die tot nu toe is geboekt.

Blossom: Dat probeer ik ook! Kun je ons er misschien aan herinneren?

Federatie van Licht: Meer en meer Zielen, als gevolg van de ‘happenings’, zijn zich er nu van bewust dat er iets niet klopt op jullie Planeet.

Blossom: Eh … Denk je?

Federatie van Licht: Begrijp, Blossom, dat eens, deze pas ontwaakte Zielen het ongehoord zouden hebben gevonden om te twijfelen aan wat hen door de gezagsdragers werd verteld. Zij zijn gaan beseffen dat de gezagsdragers niet noodzakelijkerwijs werken aan iemands Grotere Goed en voor hen … heeft zo’n ‘Wake up call’ hen meegenomen op een diepe reis van de Ziel en er aan de andere kant uitgekomen, voelend en denkend op een heel andere … en zeker een ‘gezondere’ manier dan voorheen.

Voor degenen die al wakker zijn, hebben ze zich in diepere konijnenholen gewaagd en moesten ze voor zichzelf beslissen wat ze ‘geloven’ dat wat Waar is en wat niet.

Al met al, … een ontwaken voor het ‘echte’ gebeuren op jullie Planeet heeft zich nu in de openbaarheid gewaagd … en datgene wat men moet begrijpen en beslissen wat ermee te doen … zonder vragen, heeft iemand in staat gesteld om Hogere inzichten te betreden van wie hij is.

Terwijl men zich bewust wordt van datgene wat niet besproken wordt door jullie belangrijkste bronnen… krijgen zij de kans om zich te vermannen en te VECHTEN VOOR WAT HET RECHT IS.

We begrijpen dat je niet van de term ‘Vechten’ houdt. Toch brengt het een sterke intonatie in de ziel zelf om je kracht te verzamelen en verder te marcheren.

Dit is hoe jullie zijn veranderd… GROOTS.

Velen van jullie zijn gaan beseffen waar jullie tegenover staan, en de NOODZAAK om dieper te kijken naar de reden waarom jullie op dit moment op de Planeet zijn.

JULLIE VERBINDEN JE MET ELKAAR OP EEN MANIER VAN EEN VERENIGDE KRACHT.

JULLIE VOELEN DE KRACHT IN JEZELF DIE DEZELFDE KRACHT IN ANDEREN HERKENT… WAT JULLIE HELPT OM JE DE MISSIE TE HERINNEREN.

Het is een MACHTIGE MISSIE. Om DE PLANET TE VERWIJDEREN VAN DE DUISTERNIS … DERGELIJKE DUISTERNIS … en het ZO LICHT achter te laten … dat het VRIJ is om verder omhoog te gaan!

Het is inderdaad HET MACHTIGSTE VAN MISSIES en JIJ, Blossom, samen met allen die hier kwamen om dit MEEST OPWINDENDE WONDER te volbrengen … aanvaardt dat JIJ DAT KAN en JE ZULT DAT DOEN … en niet alleen dat … HOE!

Op dit moment, terwijl alles ‘lijkt’ te sluimeren, doen de ‘Reeds in positie zijnde Zielen’ zo veel vanuit hun ‘Uitstralen – van binnenuit’.

Zij bereiden Energieën voor.

Blossom: Sorry dat ik onderbreek. Wat bedoel je met dat … ‘energieën voorbereiden’?

Federatie van Licht: DOOR IEMANDS LICHTENERGIE TE ZIJN EN TE VERSPREIDEN …

GEWOON DOOR JE LICHTENERGIE TE ZIJN, BRENG JE DE HELE PLANEET TOT RUST …

VERZACHT HET …

DE ENERGIEËN VAN LAGERE TRILLINGEN TEGENWERKEN DIE NOG STEEDS PROBEREN HUN ‘REEDS VERLOREN’ STRIJD TE STRIJDEN.

JULLIE BEREIDEN DE WEG VOOR, VOOR DATGENE WAT VOOR JULLIE LIGT.

NIET ALLEEN VOOR JEZELF, MAAR OOK VOOR DEGENEN DIE JE ZULLEN VINDEN … WANNEER ALLES ‘VAN START GAAT’.

Blossom: En ik denk dat dat is waar we gefrustreerd over raken. Wachten op het fluitsignaal, zodat het echt begint! Maar we weten niet wat de ‘Aftrap’ inhoudt.

 Zou je zeggen dat de aftrap zal bestaan uit het vertellen van de waarheid aan iedereen?

Federatie van Licht: Ja, Blossom. Maar er zouden huwelijken voor de wedstrijd zijn, zodat iedereen klaar is en zich op de juiste plaats bevindt als dit nieuws bekend wordt gemaakt.

Blossom: Ik ben er niet zo zeker van dat ‘Huwelijken’ het woord is waar je naar zoekt!!  Hoe dan ook, zie je, in mijn hoofd heb ik de manier van denken, zoals ik zeker al eerder heb gezegd … dat we allemaal in lockdown moeten zijn om ons alle waarheden te kunnen vertellen die verborgen zijn geweest, anders zal de wereld in opschudding zijn en zullen er allerlei traumatische vertoningen plaatsvinden. Ik neem ook aan dat dit via alle schermen gaat. Maar toch, hoe dit werkelijk uitgevoerd zou/kan worden is te groot om het als echt te beschouwen. Het zou zo ontzettend goed uitgewerkt en doordacht moeten zijn.

Federatie van Licht: Vandaar al dat gedoe achter de schermen als je denkt dat er niets gebeurt.

Blossom: Ik veronderstel van wel. Maar andere keren lijkt het allemaal te onwerkelijk om echt plaats te vinden.

Federatie van Licht: Blossom, met alle respect, zoals WIJ ook al eerder hebben gezegd … als iemand je vier jaar geleden had verteld dat de gebeurtenissen van de afgelopen twee en een half jaar zouden plaatsvinden … zou je dan niet hetzelfde hebben gevoeld?

Blossom: Yep. Dus gaan we gewoon door met ons eigen leven zo vreugdevol mogelijk te maken en blijven dat doen, totdat we ofwel ‘onze klompen laten springen’ of er iets echt groots gebeurt. Ik bedacht me net dat sommigen die dit lezen het moeilijk zullen vinden dat we nog steeds in Fase Eén van Vijf zitten.

Federatie van Licht: Maar, zoals eerder gezegd, betekent dit niet dat elke Fase zo lang zal duren als deze eerste. Want als de bal eenmaal gaat rollen, zal er een ‘voortdurende stroom’ zijn, zouden we zeggen.

We hebben ook gezegd dat je van deze tijd van wachten moet ‘genieten’ zolang je kunt. Want wanneer het fluitsignaal klinkt en ALLES in een andere versnelling komt … zullen er tijden zijn dat je wenst dat je terug kon naar deze wacht fase … want jouw Licht zal 24/7 nodig zijn.

DUS DIT, GELIEFDEN, IS WAAROM AL DEZE VOORBEREIDING VAN HET OPBOUWEN VAN KRACHT EN LICHTKRACHT ZO NODIG IS GEWEEST.

JULLIE ZIJN KLAAR OM TE GAAN.

OM DE VERLORENEN TE HELPEN.

OM ZIELEN IN DE RICHTING VAN BEGRIP TE LEIDEN.

OM HET VERLICHTE PAD TE TONEN.

OM ER TE ZIJN VOOR DE VERWARDE STATEN VAN ZIJN.

ZOVEEL HEBBEN JULLIE JEZELF VOORBEREID OM TE HELPEN…

WANNEER DE TIJD KOMT.

EN HET ZAL KOMEN.

Blossom: Weet ik dat zeker? Soms twijfel ik aan dit hele gebeuren en waar het toe leidt. Andere keren MOET ik het weten … want wat is anders het nut? Het is wanneer ik me verbind met gelijkgestemde Zielen dat ik kracht krijg … We kunnen toch niet allemaal gek zijn!?

Ik sluit voor nu. Maar misschien pak ik het morgen weer op, om de een of andere reden. Hartelijk dank aan jullie.

*****

Blossom: OK, het is nu zondag. Ik voel dat ik ons gesprek wil voortzetten. Waarom? Vanwege precies waar ik het over had. Ik was ‘ontevreden’ met de inhoud van gisteren. Het is dat gevoel van het vakje afvinken omdat je gedaan hebt wat gedaan moet worden … in om het even wat … en toch, er geen opgetogenheid over voelen. Ik begrijp dat dit door het vertrek van mijn man naar andere sferen alleen aan mij kan liggen, maar toch ken ik anderen die hetzelfde voelen en die niet zo’n verlies hebben ervaren.

Hier beneden, jongens, lijkt de Energie echt vreemd … Ik weet niet zeker wat ik hoop te bereiken door vanochtend terug te komen, misschien een afvinken van de doos met een gevoel van doel. Is het een ding misschien van de wekelijkse chats zijn te veel met niets nieuws te zeggen?  Uitgaande van het principe “minder is meer”? Ik weet het niet … Laten we eens kijken of je kunt ‘Til ons op waar we horen’.

Federatie van Licht: Een Glorieuze Goede Morgen voor jou, Blossom, en elke Ziel die met ons meereist op deze ontwakende oproep.

Dat wat we je geven, Blossom, wordt je gegeven vanuit een plaats van de diepste Liefde.

Het is die Liefde … die we je vragen te VOELEN …

OM MEE TE RESONEREN…

OM ZO STEVIG IN JE HART TE HOUDEN … DAT ELKE ADEMHALING EEN HERINNERING IS AAN DIE LIEFDE.

DEZE LIEFDE DIE WIJ AANBIEDEN KOMT VAN EEN PLAATS VAN HOGERE ERKENNING VAN WAT IS.

MAAR TOCH, DEZE LIEFDE IS WIE JE BENT.

Soms kan DIE LIEFDE zo gemakkelijk en vreugdevol gevoeld worden en in Groot Begrip van het GEVOEL dat het geeft in de hele ZIJN VAN HET ZELF.

Andere keren, hoewel DEZE LIEFDE niet is verplaatst of weggegaan … want dat kan niet … is er een stilte in iemands frequentie en is het niet in staat om gevoeld te worden in de mate waartoe het in staat is.

Dit is natuurlijk te wijten aan vele controlerende factoren.

Blossom: Nogmaals, ik grijp in. Maar gaat het alleen maar om de beheersende factoren? Ik weet van alle chemicaliën die we via verschillende methodes absorberen, en dat die onze frequentie verlaagt enz.  Maar moeten we dat altijd de schuld geven? Het kan een gemakkelijk excuus zijn. Zou het kunnen zijn, laten we zeggen voor mij, dat ik mijn man verloren heb en dat de magie gewoon verdwenen is… en als ik die terug wil, moet ik haar vinden?

Federatie van Licht: ONDERSCHAT NIET WAT DEGENEN VAN MINDER LICHT JE HEBBEN OPGEDRONGEN. HET ZIT IN JE BLOED OM ZO TE ZEGGEN.

DAT IS WAAROM JE STERK MOET BLIJVEN.

BLIJF DOORVECHTEN.

Blossom: IK WEET ‘T! Toch herinner ik me dat White Cloud een prachtige lezing gaf toen Dec 2012 naderde en hij woorden zei in de trant van ‘Geef nu niet op, net nu je zo dicht bij de eindstreep bent’. Dat was 10 jaar geleden!!! En hier zijn we nog steeds … ons best doen om sterk te zijn onder veel intensere omstandigheden. Misschien wilde ik vandaag alleen maar kletsen omdat Moaning Minnie een luchtje moest scheppen! Niet echt verheffend voor hen die hier komen om verheven te worden.

Federatie van Licht: Laten we dat dan veranderen.

Blossom: Inderdaad. Laten we dat doen!  OH, VREUGDEVOLLE, VREUGDEVOLLE, VREUGDEVOLLE DAG!! De zon schijnt … vogels zingen … en hier ben ik met de gave om met jullie te praten! Jullie van een Hogere Dimensionale Trilling! Hoe Gezegend ben ik en al degenen die hier komen om ‘een treffer te krijgen’ van zulke wonderen!

Federatie van Licht: Dat lijkt er meer op. Dat is wat we bedoelen, Blossom.

OM DOOR TE GAAN … ONGEACHT HOE MEN ZICH VOELT.

Inderdaad, geef wat tijd om de stemming te ‘beoordelen’, maar als het niet dient … zie hoe snel het veranderd kan worden in een Helderder dag, van het ene moment op het andere?

Bedenk ook, dat door op deze manier met ons te verbinden, allen die langs komen worden opgetild, ongeacht de inhoud, vanwege de Hoge Energie van waaruit wij ‘communiceren’.

Natuurlijk begrijp je dat we onze frequentie wat moeten ‘verlagen’ om ons met jou te kunnen verbinden, Blossom. Het is voor ons niet mogelijk om vanuit onze positie, waar jij zit, direct te communiceren. De Energie zou te Sterk zijn, te Hoog en het zou gewoon niet werken.

Toch zullen we toevoegen, dat in al de jaren dat we je ‘gekend’ hebben …

Blossom: 17 jaar nu.

Federatie van Licht: .. wij hebben ons niveau van Energie Licht verhoogd terwijl we ‘op bezoek’ waren … zoals jij en diegenen die hier ‘op bezoek’ zijn JOUW niveau van bewustzijn en Licht hebben verhoogd.

Dit is hoe het werkt, Blossom. Hoe meer je het Licht wordt dat je bent … hoe meer je vibratie stijgt in frequentie en daardoor worden je communicatie barrières minder en minder en dat wat doorkomt, doet dat op een veel hoger niveau en is daarom in staat om de individuele vibratie energie van de Ziel te verhogen … wat op zijn beurt je Wezen in een meer compatibele maat brengt om dat wat we delen te ontvangen en geaccepteerd te worden vanuit een Hogere plaats van resonantie en erkenning.

Blossom: Struth Ruth(?) … Dat is een hele mond vol! (Zet je schrap voor die ene, Joe!)

Federatie van Licht: Maar toch, begrepen?

Blossom: Yep.

Federatie van Licht: Dierbare zielen, dierbare vrienden… WEES VAN HOOP.  We hebben eens gezegd dat het beter is om het woord WETEN te gebruiken, dan Hoop.

Maar toch, als men in dit stadium niet volledig kan WETEN … wat nodig is om te WETEN … dan inderdaad … ‘HOOP’ … dat de hartslag binnen jullie Wezen, die jullie toestaan jullie dagen en wegen te dicteren, er een is die jullie galant voort zal leiden in de NIEUWE WERELD.

Wij vragen jullie om het jezelf niet kwalijk te nemen dat je niet altijd het stralende Licht bent dat je wenst te zijn.

Maar, WEET … dat alleen al door op de Planeet Aarde te Zijn, jullie een ENORM verschil maken.

Blossom: Maar toch, als we het zat zijn en op een lagere frequentie resoneren, zie ik niet hoe we bijdragen aan het Grotere Goed?

Federatie van Licht: TOCH DOE JE DAT, BLOSSOM!

OMDAT IEDEREEN EEN LICHT IN ZICH DRAAGT.

HET LICHT VAN WIE ZE WERKELIJK ZIJN …

EN DAT LICHT, OOK AL ‘VOELT HET ZWAK’ VOOR JOU OP EEN BEPAALD MOMENT…

IS NOG STEEDS EEN LICHT VAN GROOT WETEN.

JE ZOU NIET OP JE PLANEET ZIJN EN DOEN WAT JE DOET ALS DAT NIET ZO WAS.

Ook herinnerend, van dualiteiten … van tegenstellingen. Van … zo laag als je kunt voelen … hoe Hoger je kunt stijgen.

Zoveel aan te bieden aan het zelf op manieren van HET GOEDE WAT JE DOET.

Laat moedeloosheid verdwijnen en wanneer je er klaar voor bent… ga dan weer verder, in de LICHT OORLOG … OP VOLLE STERKTE.

HOE DOE JE DIT?

HOE KOM JE DAAR?

De Mantra!

IK BEN HET LICHT.

IK BEN DE LIEFDE.

IK BEN DE WAARHEID.

IK BEN.

ER IS GEEN SNELLERE MANIER OM TE KALMEREN, TE VERSTERKEN EN TE VERHEFFEN.

KEER OP KEER … ZEG DIT.

HET GEBED VAN JE ZIEL … IN HET WETEN VAN WIE JE BENT.

KEER OP KEER … LAAT DE VIBRATIECODERING ERVAN DOORSIJPELEN IN ELKE CEL …

ELK DEEL VAN JE.

LAAT HET TOT JE SPREKEN IN DE STILTE VAN JE ZIEL.

LAAT HET JOU WORDEN.

LAAT ZIJN WARE IDENTITEIT JE OVERSPOELEN EN JE GEEST VERWARMEN, ZOALS JE JE BEHAAGLIJK VOELT BIJ HET VUUR VAN EEN HAARDVUUR.

WIJ MOEDIGEN U AAN OM DIT GESCHENK LAAG VOOR LAAG UIT TE PAKKEN …

WANT ALS ELKE LAAG U DIEPER BRENGT … BEGRIJPT U DE SCHITTERING ERVAN OP ZOVEEL MANIEREN DIE U VOOR ONMOGELIJK HIELD.

Blossom: Dat klinkt prachtig en inderdaad, dat is wat ik de hele dag zal herhalen. Ik, en degenen die voelen zoals ik, en dat lijken er velen te zijn … ZULLEN ER KOMEN. We zullen jullie en onszelf niet in de steek laten. Dank u. Dank u, zo veel. In dankbaarheid. In liefdevolle dienstbaarheid. I AM.

Origineel Artikel

Vertaling: Martien / voor wakkeremensen.org