zaterdag 1 augustus 2020

De 6 hoekstenen van de onderdrukking en de nieuwe wereld 2 ♥ Mark Kremers ♥

De 6 hoekstenen van de onderdrukking en de nieuwe wereld 2 ♥ Mark Kremers ♥ Lichtwerkers Nederland

Enige tijd geleden schreef ik een stuk over de 6 hoekstenen van de onderdrukking. Deze kun je hierlezen. Daarin vertelde ik je wat er voor machten, globaal en globaliserend bezig waren om ons als mens te onderdrukken en te laten dansen naar de pijpen van de macht.

De politiek, farmacie, financiële sector, energie sector, media en voedingsindustrie die ons willen laten voelen dat we er niet toe doen, zolang we maar hun agenda aanhalen en ons laten gebruiken als product.

Ook haalde ik de nieuwe wereld aan, de wereld waarin we in een hoger bewustzijn met elkaar mogen omgaan, liefde voor alles en iedereen.

Nu, een paar weken later heb ik daar best wel wat vragen, zelfs commentaar op gekregen. De vragen snap ik, en die zal ik ook in dit stuk beantwoorden, maar het commentaar? Ik schrok ervan! Zijn er nu echt zoveel mensen zo blind geworden door hun financiële status, de media die ze blind maakt, de foute voeding die ze in hun mond proppen? Is het nu echt zo erg? Ja, het is echt zo erg! 



“Maar wat kan je er mee, die nieuwe wereld”, was één van de vragen die ik kreeg. Mijn enige antwoord was “Alles”. “Alles, maar hoe dan?”. En het simpele antwoord.. Als jij er voor kiest om niet meer geproduceerd voedsel te consumeren, stop met het gekke vlees wat er in de supermarkt te krijgen is, de potgroente, zelfs de groente die “vers” is, maar er voor kiest om je producten bewust te kopen, of nog beter, zelf te verbouwen, dan kom je er snel achter welk gif er in je lichaam gestopt is. 

Stop met die TV. Natuurlijk, een avondje lekker netflixen is soms leuk, niets mis mee, maar wees je er wel bewust van dat alles wat je ziet op de “normale” tv vaak doorstoken is van propaganda om jouw te laten geloven dat jij het niet goed doet.

Let maar eens op hoeveel angst er uit die TV komt. Netflix, talkshows, documentaires, real life dingen, allemaal TV programmas. Programma's/ programmeren.

Bewust gemaakt om jou te programmeren van een idee dat ''echt'' zou moeten zijn.

 

En dan het hele corona gebeuren. Daar ben ik ondertussen echt mee gestopt, zelfs nadat onze koning terecht gewezen werd door zijn oudste dochter, “Dat zeg je toch niet!”. Wat moest die man hard lachen, het zegt genoeg.

Trap niet in de leugens en desinformatie die ons gegeven wordt. Informeer jezelf, ga zelf op onderzoek uit en ga niet af op wat je voorgeschoteld krijgt.


Want let maar op, iedereen spreekt elkaar tegen en daardoor zeggen ze hetzelfde verhaal, een doorstoken kaart met hetzelfde script, maar genuanceerd anders gebracht. 

Maar nu naar iets positiefs!

❥ Wist je dat er steeds meer mensen om elkaar aan het geven zijn? Dat er mensen zijn die eten koken voor anderen, uit compassie? Steeds meer! 

❥ Wist je dat er steeds meer mensen zijn die liefdevol aan een ander vragen hoe het is? Aan vreemden?

❥ Wist je dat er steeds meer mensen zijn die een ander aankijken, liefdevol, en ze bepaalde zorgen weghalen bij hen, door ze simpelweg een kleine ondersteuning in wat dan ook te geven?

❥ En steeds meer mensen die nu hun eigen eten aan het verbouwen zijn?

❥ En steeds meer mensen die minimaler gaan leven en mooie dingen weggeven omdat een ander er gelukkig van word?

❥ En steeds meer mensen die, ondanks dat ze elkaar niet kennen, een verbinding zoeken in liefde en harmonie, acceptatie, inclusiviteit door middel van een goed gesprek?

❥ En steeds meer mensen die geweldloos protesteren? Do i need to say more?

Stapje voor stapje maken we dus deze nieuwe wereld een feit.

 

En ik ben trots, heel erg trots op al die mensen die net als ik, een stapje voorwaarts doen in de opbouw van de nieuwe wereld

 

Blijf geven, hoeveel energie het je ook kost, blijf geven aan de opbouw van iets moois wat zoveel generaties na ons nog zullen heugen. Zij zijn je dankbaar dat jij nu gekozen hebt voor liefde, licht, compassie en geluk! Wij zijn het die deze wereld mooi maken, voor de generatie na ons!

Ik ben trots op jullie allemaal

Liefde en licht

Namaste

Mark Kremers