donderdag 12 december 2019

Na het lezen van een artikel van Martha Krul kreeg ik het volgende door ~ Adeline Adriana Hermus

Na het lezen van een artikel van Martha Krul kreeg ik het volgende door



Lieve Martha Krul,

Als ik jou post lees krijg ik dit heel sterk door........

Wees stil mijn lief mensenkind, heel stil......
Diep in jezelf ontmoet je dat kleine meisje of jongetje dat je ooit was.....

Keer terug naar deze onschuld.....

En stap met nieuwe stapjes op je blote voetjes in al je onschuld..."schoongewassen" deze nieuwe open deur door.....

Op naar zoveel moois....

Wat op jou ligt te wachten om uitgepakt en ontvangen te worden.....

Ga mijn lieve lichtkind, Ga....!!!

Durf....

Nú, is het de tijd.....

Ik ben jij
Jij bent ik

Wij zijn wij

Sananda
~~~~~~

In licht en liefde Adeline